Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko lähihoitaja tehdä keikkatöitä?

Vierailija
27.05.2021 |

Onko sellaisia paljonkin tarjolla? Mietin näin keski-ikäisenä lähihoitajan tutkintoa. Minulle riittäisi vähempikin työmäärä viikossa. En vain jaksa puurtaa 40h/vko.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi ja keikkaa on tarjolla paljon ainakin meidän kaupungissa. Itse teen pelkkää keikkaa sarastian kautta.

Vierailija
2/15 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on pelkkää keikkaa kotihoitoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on pelkkää keikkaa kotihoitoon

Ei pidä paikkaansa,sitä keikkaa on laidasta laitaan.

Itse tein päiväkodeissa,kaverini vanhuspuolella hoivakodeissa ja osaksi kotipotilashoidossa (sairaita lapsia ja sairaalasta tulleita vanhuksia vuodehoidossa) Pelkästään yökkönäkin voi toimia.

Keikkafirmoja on vaikka kuinka ja minkänimisiä.

Niin,sairfaalaankin voi olla.

Ei pidä levittää valheellista tietoa!

Vierailija
4/15 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tavallaan hyvin itsenäinen, joskin raskas työ. Keikkafirmojen kautta siis. ap

Vierailija
5/15 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keikkatöitä riittää ainakin kaupungeissa.

Vierailija
6/15 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tavallaan hyvin itsenäinen, joskin raskas työ. Keikkafirmojen kautta siis. ap

Mä tykkäsin joo. Kävin kahden viikon aikana tekemässä pari-kolme päivää ja yhden-kaksi yötä.  Aivan hyvin pärjäsin vähemmällä työmäärällä,tein iltoja ja viikonloppuja,juhlapäiviä joita vakkarit halusivat vapaaksi.

Kerrytin eläkevajetta :D JA nyt pärjään ok!

Sinne vaan.

AI niin,yks hyvä puoli keikkailussa,ei tarvitse osallistua kuppikuntiin eikä paikan selkäänpuukottajaisiin jne kärhämiin!

Vierailija
7/15 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen! Oma jaksaminen parempaa kun saa mennä ja tulla miten haluaa. Ei tarvitse keikkalaisena väsätä mitään kuntoutussuunnitelmia tms. Olen itse lh ja sh ja nyt kyllä päivätyössä mutta voisin aivan hyvin joskus tulevaisuudessa jos ja kun on oma asunto ja rahaa riittävästi, tehdä vain keikkaa. Saa aikaa omalle elämälle ja menoille. Hoitajana on sinänsä, varsinkin nyt korona-aikana, hyvä tilanne, voi valita työnsä. Työtä on niin paljon tarjolla. Opiskeluaikana itsekin tein juuri sen verran ja juuri niille päiville keikkaa kun halusin. Kerran taisivat pyytää kun oli paha tilanne ja tarvitsivat hoitajaa. Muutenkin aina tilanne on se että keikkalaisia tarvitaan, joten aina keikkaa löytyy. Tosin helpoin jos asut ap kaupungissa. Eikä se kaikki ole vaan sitä koho-keikkaa. Mutta sekin voisi olla jees kun tekee vain osan viikosta. Ja jaksaa eri tavalla jutella mummojen kanssa kun ei ole kokonaisvaltaista väsymystä taustalla kokoaikaisesta työstä.

Tsemppiä ap:lle ja mukavia keikkatöitä toivotan! Pidetään me hoitajat yhtä!

Vierailija
8/15 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten päiväkodeissa yleensä suhtaudutaan keikkalaisiin? Ovatko kaikkien sylkykuppeja joihin vakituiset purkavat väsymyksensä ja turhautumisensa vai onko suhtautuminen asiallista?

Vierailija
9/15 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni pk.ssa keikkalaiset ovat jees. Tällä viikolla oli tumma huivipäinen, sitä en edes tervehtinyt. MUtta suomalaisia valkolaisia katson hyvällä ja tervehdin.

Vierailija
10/15 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitajille ja sairaanhoitajille löytyy varmasti keikkatöitä, vähintäänkin vanhuspuolella, jossa on massiivinen työvoimapula, koska uusi mitoitus.

Tunnen yhden ihmisen, joka on tehnyt koko ajan pelkkää keikkaa, että saa pitää kesällä kolme kuukautta vapaata.

Vierailija
11/15 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten päiväkodeissa yleensä suhtaudutaan keikkalaisiin? Ovatko kaikkien sylkykuppeja joihin vakituiset purkavat väsymyksensä ja turhautumisensa vai onko suhtautuminen asiallista?

Yleensä hyvin mutta ajottain voi joutua sylkikupiksi. Hyvin vaihtelevaa.

Vierailija
12/15 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietysti, jos on yritys.

Vierailija
13/15 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi neutraalisti. Mä ite oon keikkaileva lastenhoitaja ja sopii mulle kun nenä päähän. Ei tarvii osallistua kahvipöytäkeskusteluun ku ei kukaan jaksa nähdä vaivaa tutustua muhun, lähden kuitenkin kohta pois :D semmosta perus ystävällistä käytöstä olen aina saanut, vastataan jos kysyn jotain jne.

Vierailija
14/15 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tuttua opiskelee uutta alaa ja tekee lähärin hommia keikkatöinä sivussa.

Vierailija
15/15 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen! Oma jaksaminen parempaa kun saa mennä ja tulla miten haluaa. Ei tarvitse keikkalaisena väsätä mitään kuntoutussuunnitelmia tms. Olen itse lh ja sh ja nyt kyllä päivätyössä mutta voisin aivan hyvin joskus tulevaisuudessa jos ja kun on oma asunto ja rahaa riittävästi, tehdä vain keikkaa. Saa aikaa omalle elämälle ja menoille. Hoitajana on sinänsä, varsinkin nyt korona-aikana, hyvä tilanne, voi valita työnsä. Työtä on niin paljon tarjolla. Opiskeluaikana itsekin tein juuri sen verran ja juuri niille päiville keikkaa kun halusin. Kerran taisivat pyytää kun oli paha tilanne ja tarvitsivat hoitajaa. Muutenkin aina tilanne on se että keikkalaisia tarvitaan, joten aina keikkaa löytyy. Tosin helpoin jos asut ap kaupungissa. Eikä se kaikki ole vaan sitä koho-keikkaa. Mutta sekin voisi olla jees kun tekee vain osan viikosta. Ja jaksaa eri tavalla jutella mummojen kanssa kun ei ole kokonaisvaltaista väsymystä taustalla kokoaikaisesta työstä.

Tsemppiä ap:lle ja mukavia keikkatöitä toivotan! Pidetään me hoitajat yhtä!

kiitos. ei ole edes vielä lähihoitajan koulutusta mutta harkitsen. Ihan eri hommissa ollut tähän liki 50v asti. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi