Mitä lautasella tänä aamuna?
Hinta-arvio?
Minulla kaurapuuroa (40g hiutaleita), kilon pussi 0,79e, 3senttiä/annos
Voita 2tl, 2,80e 500g, 5senttiä/annos
Kahvi 4,70e 500g, 2 isossa kupissa n. 20g poroja, 20senttiä/annos.
Yhteensä: 30 senttiä.
Kommentit (35)
Myöhemmin kun tästä jaksan nousta niin paistan varmaan munan, teen paahtoleivän ja juon kahvin maidolla, ehkä myös mehua juon.
Samaa kuin ap, mutta kahvi ja voi Lidlistä. Alle 20 sentin mennään
Ap:lle äkkiä 9euroa aamiaistukea/kk!
Kolme Fazerin riisipiirakkaa, voita ja Polar-juustoviipaleet, Pirkka appelsiinimehutiivisteestä blandattua mehua. Hintaa en osaa sanoa, ehkä jotain 2,50 e, koska piirakat ovat aika hintavat. Hinnalla ei ole kuitenkaan väliä, se on sivuseikka itselleni.
4 dl maitokahvia, 3 munan munakas jossa vähän broilerinleikettä ja kirsikkatomaattia
----
toinen 4 dl muki maitokahvia
Teen usein aamusta munakkaan, siitä saa voimaa päivään.
Ja menin viideksi salille niin oon tuon kyllä reilusti siinä jo kuluttanut
Vierailija kirjoitti:
4 dl maitokahvia, 3 munan munakas jossa vähän broilerinleikettä ja kirsikkatomaattia
----
toinen 4 dl muki maitokahvia
Teen usein aamusta munakkaan, siitä saa voimaa päivään.
Ja menin viideksi salille niin oon tuon kyllä reilusti siinä jo kuluttanut
Selitelyä. Minulle riittäisi lähes koko päiväksi tuollainen ruoka. Eihän se mikään aamupala ole, vaan pääruoka.
3 pekoniviipaletta ja kaksi kananmunaa. Kahvia. Ehkä 4 euroa?
Syvä lautasellinen salaattia (kurkkua, tomaattia, paprikaa ja raejuustoa, pieni tilkka salaatinkastiketta) ja lasi vettä.
125g suomalaisia pakastemarjoja
40g kaurahiutaleita
15g manteleita
2dl soijajuomaa
Hinta yhteensä n. 2,20 euroa
Minä syön joka aamu suuren kulhollisen graham-puuroa kaurakerman kera. Mieheni tekee samoin, mutta lisää puuroonsa palan voita ja ripottelee päälle hieman ruokosokeria. Olemme tehneet näin jo 19 vuotta.
Hyvä yhteinen aamiainen on varmasti vaikuttanut siihen, että liitossamme ei ole mitään ongelmia. Emme ole koskaan riidelleet.
1 banaani
1 rkl maapähkinävoita
1-1,5 rkl leseitä (en nyt muista oliko ne vehnää vai kauraa...)
pari desiä makeuttamatonta mantelijuomaa
kaksi kuppia kahvia ja sinne kans loraukset mantelijuomaa, pari lasia vettä
Kaurapuuroa ja mustikoita, en tiedä hintaa. Tummapaahtoinen kahvi mantelimaidolla, en tiedä hintaa.
Mitä ostaisit jos päiväbudjetti olisi 10e kahdelle aikuiselle ja pienelle lapselle?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ostaisit jos päiväbudjetti olisi 10e kahdelle aikuiselle ja pienelle lapselle?
Ei tuolla saisi kahvilasta mitään.
300 euron seteleitä