Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko teillä koskaan oloa, että haluaisitte pois?

Vierailija
26.05.2021 |

Muuttaa jonnekin kauas, vaihtaa nimeä, jättää ihan kaikki ihmiset ja ihmisistä johtuvat ongelmat taaksenne ja aloittaa elämänne ihan alusta ja yksin. Paikassa mistä kukaan ei ikinä enää löytäisi ja jossa ei olisi ainuttakaan tuttua ihmistä

Mulla semmoinen olo just nyt

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noin ajattelet?

Vierailija
2/16 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu usein

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee. Lapset ottaisin mukaan, mutta kaiken muun jättäisin. Haluaisin tehdä jonkun jättimäiset rahat tuottavan huijauksen ja muuttaa thaimaaseen, jossa keskivertosuomalaisen vuosituloilla eläisi järjettömän rennosti. Eikä tarvitsisi töiden lisäksi pelätä kenenkään yhteydenottoja tai mitään velvollisuuksia.

Vierailija
4/16 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kauas persuista ja pervoista. Eli täytynee pysyä kaukana tästä palstasta.

Vierailija
5/16 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä. Olen hyvin tyytyväinen elämääni ja olen onnellinen. N47

Vierailija
6/16 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt sellainen olo, että haluan koko maailmasta pois. Olen ollut huono äiti ja tulokset on nähtävissä jälkikasvussa. En kestä tätä elämää enää...

Vierailija
7/16 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesta pois!! Aurinkoon pysyvästi, pari vuotta pitäs sinnitellä toki kaikki lomat pois suomesta.

Masentava ilmasto ja kallista

Vierailija
8/16 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu. Haluaisin aloittaa alusta ja mieluiten kelata elämää 20 vuotta taaksepäin. Mutta koska ajassa en taaksepäin pääse, ottaisin lapset ja lähtisin. Mies ahdistaa, työ voisi olla paljon kivempaa, ystävät on ihan jees mutta sydänystävää ei ole. Voi mennä yli kuukausikin ilman yhteydenottoja...

Vierailija
9/16 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Haaveilen jostain erämaamökistä vaikkapa Lapissa. Ei ketään lähettyvillä. Yksin ihailen maisemia ja veistelen puusta tuohipillejä.

Toisaalta taas en kestäisi elämää ilman sähköä, vettä, netflixiä, foodoraa. Pelkään eläimiä, hyönteisiä, pimeää ja ufoja.

Joten tyydyn kohtalooni ja jatkan haaveiluja.

Vierailija
10/16 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi noin ajattelet?

Kaikenlaisia vastoinkäymisiä perhepiirissä. Tuntuu, että minun pitäisi huolehtia kaikesta ja kaikista ja ymmärtää jokaista . Olen itsestäänselvyys, joka huolehtii tehokkaasti arjen juoksevat asiat. Kukaan ei muista kysyä, miten jaksan ja onko minulla hyvä olla. NO EI OLE HYVÄ OLLA

Vierailija
11/16 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi noin ajattelet?

Kaikenlaisia vastoinkäymisiä perhepiirissä. Tuntuu, että minun pitäisi huolehtia kaikesta ja kaikista ja ymmärtää jokaista . Olen itsestäänselvyys, joka huolehtii tehokkaasti arjen juoksevat asiat. Kukaan ei muista kysyä, miten jaksan ja onko minulla hyvä olla. NO EI OLE HYVÄ OLLA

Sama täällä. Juuri tänään miettisin, että montakohan vuotta siitä on kun joku olisi kysynyt, että miten minä voin.

Tsemppiä sulle sinne. ❤️

Vierailija
12/16 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta olisi mukavaa matkustaa kiinnostaviin kaupunkikohteisiin Euroopassa. 

Vierailija
13/16 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta olisi mukavaa matkustaa kiinnostaviin kaupunkikohteisiin Euroopassa. 

Haluan Pariisin kirpputoreille ja antiikkiliikkeisiin 

Vierailija
14/16 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aiemmin oli, kunnes huomasin että olen jo tässä.

Vierailija
15/16 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kaikesta muusta pahasta pääsee, mutta itsensä ja ajatuksensa vie kuitenkin aina mukanaan. Olen muihin ihan tyytyväinen.

Vierailija
16/16 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin jatkuvasti. Välillä olenkin jättänyt ihmiset pitkäksi aikaa enkä ainakaan kerro kellekään mitään sometilejä, koska haluan jonkun pakopaikan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi