Tuleeko teillä koskaan oloa, että haluaisitte pois?
Muuttaa jonnekin kauas, vaihtaa nimeä, jättää ihan kaikki ihmiset ja ihmisistä johtuvat ongelmat taaksenne ja aloittaa elämänne ihan alusta ja yksin. Paikassa mistä kukaan ei ikinä enää löytäisi ja jossa ei olisi ainuttakaan tuttua ihmistä
Mulla semmoinen olo just nyt
Kommentit (16)
Tulee. Lapset ottaisin mukaan, mutta kaiken muun jättäisin. Haluaisin tehdä jonkun jättimäiset rahat tuottavan huijauksen ja muuttaa thaimaaseen, jossa keskivertosuomalaisen vuosituloilla eläisi järjettömän rennosti. Eikä tarvitsisi töiden lisäksi pelätä kenenkään yhteydenottoja tai mitään velvollisuuksia.
Haluaisin kauas persuista ja pervoista. Eli täytynee pysyä kaukana tästä palstasta.
Ei ikinä. Olen hyvin tyytyväinen elämääni ja olen onnellinen. N47
Mulla on nyt sellainen olo, että haluan koko maailmasta pois. Olen ollut huono äiti ja tulokset on nähtävissä jälkikasvussa. En kestä tätä elämää enää...
Suomesta pois!! Aurinkoon pysyvästi, pari vuotta pitäs sinnitellä toki kaikki lomat pois suomesta.
Masentava ilmasto ja kallista
Tuntuu. Haluaisin aloittaa alusta ja mieluiten kelata elämää 20 vuotta taaksepäin. Mutta koska ajassa en taaksepäin pääse, ottaisin lapset ja lähtisin. Mies ahdistaa, työ voisi olla paljon kivempaa, ystävät on ihan jees mutta sydänystävää ei ole. Voi mennä yli kuukausikin ilman yhteydenottoja...
Kyllä. Haaveilen jostain erämaamökistä vaikkapa Lapissa. Ei ketään lähettyvillä. Yksin ihailen maisemia ja veistelen puusta tuohipillejä.
Toisaalta taas en kestäisi elämää ilman sähköä, vettä, netflixiä, foodoraa. Pelkään eläimiä, hyönteisiä, pimeää ja ufoja.
Joten tyydyn kohtalooni ja jatkan haaveiluja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi noin ajattelet?
Kaikenlaisia vastoinkäymisiä perhepiirissä. Tuntuu, että minun pitäisi huolehtia kaikesta ja kaikista ja ymmärtää jokaista . Olen itsestäänselvyys, joka huolehtii tehokkaasti arjen juoksevat asiat. Kukaan ei muista kysyä, miten jaksan ja onko minulla hyvä olla. NO EI OLE HYVÄ OLLA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi noin ajattelet?
Kaikenlaisia vastoinkäymisiä perhepiirissä. Tuntuu, että minun pitäisi huolehtia kaikesta ja kaikista ja ymmärtää jokaista . Olen itsestäänselvyys, joka huolehtii tehokkaasti arjen juoksevat asiat. Kukaan ei muista kysyä, miten jaksan ja onko minulla hyvä olla. NO EI OLE HYVÄ OLLA
Sama täällä. Juuri tänään miettisin, että montakohan vuotta siitä on kun joku olisi kysynyt, että miten minä voin.
Tsemppiä sulle sinne. ❤️
Ei, mutta olisi mukavaa matkustaa kiinnostaviin kaupunkikohteisiin Euroopassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta olisi mukavaa matkustaa kiinnostaviin kaupunkikohteisiin Euroopassa.
Haluan Pariisin kirpputoreille ja antiikkiliikkeisiin
Joskus aiemmin oli, kunnes huomasin että olen jo tässä.
En. Kaikesta muusta pahasta pääsee, mutta itsensä ja ajatuksensa vie kuitenkin aina mukanaan. Olen muihin ihan tyytyväinen.
Haluaisin jatkuvasti. Välillä olenkin jättänyt ihmiset pitkäksi aikaa enkä ainakaan kerro kellekään mitään sometilejä, koska haluan jonkun pakopaikan.
Miksi noin ajattelet?