Millä nimellä sellaisia legginsejä myydään joita voi pitää ihmisten ilmoilla?
Menen kesällä sukulaiselle lomalle ja haluaisin pitää siellä koti- ja pihavaatteena legginsejä paidan ja tennareiden kanssa. Kaikki legginsini ovat "alusvaatetyyppisiä" eli alushousut kuultaa läpi ja muutenkin kai liian ohutta materiaalia, vaikka on myyty vain nimellä "legginsit".
Myydäänkö niitä ihmisten ilmoilla käytettäviä legginsejä urheiluvaatteiden puolella ja urheiluliikkeissä? Urheilutrikoot-nimellä tms? Haluaisin kuitenkin sellaiset joissa ei ole raitoja tai mitään sporttisia logoja tms.
Kommentit (14)
Ei sellaisia legginsejä olekkaan millä voi ihmisten ilmoille mennä. Laita hyvä ihminen housut jalkaan. Nauretavan näköistä tuo kalsarikansa.
Verryttelyhousuiksi, collegehousuiksi. Legginsit on alusvaate.
Esim HM:sta leggingssit, ei alusvaatepuolelta vaan missä on t-paitoja, collegehousuja ym.
Tai sit juoksutrikoot urheliuliikkeestä
Itse tykkään HM leggingsseistä. Myös Prismasta saa perustuotteita.
Stadiumilta Soc womens pocket tights. Parhaat trikoot, mattainen kangas. Puhelintasku reides.
Siis, älä jae alusvaateosastolta tai sukkahousuhyllystä. Ne on just niitä alushousumaisia.
Urheiluvaatepuolella myydään niitä tukevaa materiaalia olevia.
En kyllä ole itse koskaan omistanut sellaisia joista olisi näkynyt läpi. Käytän kotona etätöissä oloasuksi tarkoitettuja ohuita mustia trikoita, eikä niistäkään näy läpi.
Ostatteko te trikoiden haukkujat oikean kokoisia vaatteita?
Vierailija kirjoitti:
Urheiluvaatepuolella myydään niitä tukevaa materiaalia olevia.
En kyllä ole itse koskaan omistanut sellaisia joista olisi näkynyt läpi. Käytän kotona etätöissä oloasuksi tarkoitettuja ohuita mustia trikoita, eikä niistäkään näy läpi.
Ostatteko te trikoiden haukkujat oikean kokoisia vaatteita?
Ei trikoohousuista näy läpi. Pitkistä alushousuista nökyy.
Vierailija kirjoitti:
Verryttelyhousuiksi, collegehousuiksi. Legginsit on alusvaate.
Puhut varmaan niistä sukkahousujen yhteydessä myyytävistä. Ne ovatkin alusvaatteita joista näkyy läpi. Urpo 😂
Itse käytän legginsejä vain mekkojen kanssa tai kotona rentona röhnävaatteena. Enkä ilkeäisi mennä ihmisten ilmoille pelkän paidan ja leggareiden kanssa, olisi ihan alaston olo. Minulle nuo ovat rento kotivaate, seurassa en ilkeäisi käyttää noita kuin ehkä lähimpien ystävien kanssa. Pitkät kalsarithan ne on. Mökkivaatteeksi sopisi kai mekon kanssa, tosin kesällä pärjää ilmankin.
Ketjuliikkeistä olen löytänyt ihan notkuvia rekillisiä ihan leggins-nimellä.
Kysyin aikoinaan naisten "pitkiksiä" kaupoista ja myyjät eivät tienneet mitä ne ovat. Selvisi että niitä pitäisi sanoa legginsseiksi, että saa naisten pitkät lämmittävät välihousut. Myös pusero sanaa ei tiedetty, pitäisi sanoa neule, paita ja selittää tarkemmin paksuus, lämmittävyys, hihan pituus, kaula-aukon muoto jne.
Vierailija kirjoitti:
Itse käytän legginsejä vain mekkojen kanssa tai kotona rentona röhnävaatteena. Enkä ilkeäisi mennä ihmisten ilmoille pelkän paidan ja leggareiden kanssa, olisi ihan alaston olo. Minulle nuo ovat rento kotivaate, seurassa en ilkeäisi käyttää noita kuin ehkä lähimpien ystävien kanssa. Pitkät kalsarithan ne on. Mökkivaatteeksi sopisi kai mekon kanssa, tosin kesällä pärjää ilmankin.
Ketjuliikkeistä olen löytänyt ihan notkuvia rekillisiä ihan leggins-nimellä.
Nämäkään ei ole niitä joita ap tarkoittaa.
Näistä olen tykännyt (hieman kiiltävä musta):
Kai sukulaisten edessä voi alastikin olla.
latex-legginsit