Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehelle lapset menevät kaiken edelle

Vierailija
26.05.2021 |

https://www.huonoaiti.fi/vauva-syntyi-ja-mies-muuttui/

Mikä tällaisen ilmiön takana on, että miehelle tärkeimmäksi asiaksi elämässä tulee isyys? Siis tottakai vanhemmuus on ainutlaatuisen merkityksellistä, mutta kyllähän normaali aikuinen kaipaa toista aikuista vierelleen?
Minä olen tavannut jo kaksi tällaista miestä. Toinen jopa nukkui mielummin lapsensa kuin minun vieressä. Jossain vaiheessa seksi oli juuri tuota kuin linkkaamassani artikkelissa. Aloin tuntea itseni pelkäksi käyttöesineeksi. Miehen ratkaisu tähän oli, että lopetettiin seksi sitten kokonaan. Tällainen perhe-elämä olisi miehelle ollut ihan ok. Minulle ei. Miten tää on mahdollista että miehelle lapset on tärkeämpää kuin parisuhde, oman naisen läheisyys?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille vanhemmille sukupuolesta riippumatta on tai ainakin tulisi olla lapset prioriteetti, eikä sen hetkinen parisuhde. Joko hyväksyt sen tai hankit lapsetonta seuraa. 

Vierailija
2/4 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikille vanhemmille sukupuolesta riippumatta on tai ainakin tulisi olla lapset prioriteetti, eikä sen hetkinen parisuhde. Joko hyväksyt sen tai hankit lapsetonta seuraa. 

Jaa. Kyllä minun elämääni mahtuu muutakin kuin lapset. Miksi lapsille täysin elämänsä omistavat sitten edes alkavat seurustella, en ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Eipä minun lasteni isä ole tekemisissä oikeastaan ollenkaan lasteni kanssa.

Vierailija
4/4 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä miestä vaivaa, mutta kuulostaa silti kovin tutulta. Vaihda vain kaikki mies- sanat naiseksi, niin eteen aukeaa 90% kaikista parisuhteista, joissa lapsia. Tasa-arvo on saapunut. Sitähän te feministit toivoitte. Kunhan vaan saatte vielä kaikki miehet pihtaamaan, ja elämään lapsillensa, eikä ällöttävälle vaimolle, niin lopettaa, kun olette saavuttaneet kaiken.

Ja tosikoille vielä, että tämä on tahallaan kärkkäästi kirjoitettu, enkä ole naisten vihaaja. Olen naimisissa, ja on lapsia. Emmekä kuulu tuohon 90%, josta kirjoitin. Palstaa lukemalla olen vaan oppinut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme