Käykää nyt äänestämässä, kun silloin harmitti niin vaalien siirtäminen
Kommentit (28)
minä vaan kysyn kirjoitti:
Miksi ne vaalit siirrettiin?
Korona ilmeisesti. Kuten moneen muuhunkin asiaan.
Ei ne käy, kun on paljon mukavampaa öyhöttää kotisohvalla ja kirjoitella nettiin nimettömänä törkeyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Milloinka se THL:n ennuste 10 000 tartunnasta päivässä alkaa?
Vierailija kirjoitti:
Huomasitko ollenkaan sitä että muilla puolueilla ei ollut ollenkaan vaalityötä kuin persuilla?. Vaalit oli päätetty jo siirtää huolimatta koronatilanteesta. Vaalit voidaan järjestää kaupoissa kun ihmiset käy siellä?. Tarvittiin vain joku syy ja sehän irtosi THL:n potenssilaskulla 11000 tartuntaa päivässä. Oliko silloin alle 100 oikeasti?. Onko tämä mielestänne demokratiaa?
Käydään, käydään, ei tartte hoputtaa.
Huomenna, samalla, kun haetaan pakettia postista.
Röhnötetään sitten sohvalla, jädepaketti kainalossa, kun kansalaisvelvollisuus on suoritettu.
Kävin jo äänestämässä, persuja tietenkin.
Alfa42
Pitääpä käydä äänestämässä persuja. Mun koko sukukin käy.
Vierailija kirjoitti:
Älkää unohtako äänestää Oulussa oikein!
Ei unohdeta, kepu on ainoa ja oikea vaihtoehto.
Kepulla näyttää taas olevan melkoinen lestaedustus ehdokkaissa.
Olen äänioikeutettu kunnassa, missä asun ehkä n. 1 kk ajan vielä. Sitten muutan toiseen kuntaan. En siis voi näissä vaaleissa vaikuttaa millään tavalla sen kunnan asioihin, jossa asun tulevina vuosina.
Tästä syystä äänestysintoni on aikalailla 0. Jos vaalit olisivat olleet alkuperäisellä paikalla, olisin saattanut äänestääkin.
Käyn, käyn, ja ääni menee kokoomukselle.
Mille tahansa oikeastaan paitsi viherhirviöille.
T. Helsingistä
Vierailija kirjoitti:
Olen äänioikeutettu kunnassa, missä asun ehkä n. 1 kk ajan vielä. Sitten muutan toiseen kuntaan. En siis voi näissä vaaleissa vaikuttaa millään tavalla sen kunnan asioihin, jossa asun tulevina vuosina.
Tästä syystä äänestysintoni on aikalailla 0. Jos vaalit olisivat olleet alkuperäisellä paikalla, olisin saattanut äänestääkin.
Käy äänestämässä ketä vaan paitsi vihreitä.
En pääse. Olen kuumeessa. Mutta eipä se nopeuta vaaleja käykö ennakkoon äänestämässä vai ei.
Flunssa päällä, katsotaan nyt koska tästä toipuu niin että kehtaa ihmisten ilmoille lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Alfa42
Toivottavasti eivät nyt muutu siniseksi tai keltaiseksi yhtäkkiä.
Jes. Tee järkivalinta ja äänestä PS.
Vierailija kirjoitti:
Alfa42
Oikeat alfat ei äänestä persui