Karita Mattilan "suuret" vaatimukset miehelle
No onpa taas "suuret" vaatimukset.
"Mä haluan miehestä sen, mitä odotan: rakastajaa, hellää, huomaavaista ja kyvykästä tosimiestä. Kutsuvat jotkut alfaksi. Kaipaan keskustelukumppania, joka myös kuuntelee. Partneria. Vuorovaikutusta. Vahvaa, sopusuhtaista fysiikkaa. Helliviä käsivarsia, jotka taipuvat syliin. Psyykettä joka kaipaa naista."
- rakastaja; eiköhän jokainen meistä halua miehensä olevan myös rakastaja
- hellä ja huomaavainen; onko tämä oikeasti suuri vaatimus
- keskustelukumppani, joka myös kuuntelee; uskoisin, että jokainen nainen etsii sellaista miestä ja jälleen ihmettelen, onko tämä miesten mielestä kova vaatimus
- vuorovaikutus; kuten edellä
- vahva, sopusuhtainen fysiikka; tämä karsii jo osan pois (hintelät ja ylipainoiset)
- helliviä käsivarsia; hellyys mainittiin jo edellä
- loput ("mä haluan miehestä sen mitä odotan", alfa, partneri, "taipuvat syliin", psyyke joka kaipaa naista) ovat sitten sellaista tekstiä, josta tulee mieleen, että teksti on kirjoitettu parin viinilasillisen jälkeen.
Kommentit (29)
"Mä haluan miehestä sen, mitä odotan: rakastajaa, hellää, huomaavaista ja kyvykästä tosimiestä. Kutsuvat jotkut alfaksi. Kaipaan keskustelukumppania, joka myös kuuntelee. Partneria. Vuorovaikutusta. Vahvaa, sopusuhtaista fysiikkaa. Helliviä käsivarsia, jotka taipuvat syliin. Psyykettä joka kaipaa naista."
Jos luetaan pois vahva ja sopusuhtainen fysiikka, eikö suurin piirtein jokainen vastarakastunut mies ole tuollainen?
Kakkahattutäti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Twitterissä eilen Karita tämän laittoi, olen seuraaja. Moni siellä vastaajisssa tarjosi itseään. Ihan fiksun oloisiakin miehiä.
Karita on niin hottis milffi, ettei tarvitse kauaa yksin kärvistellä. Nyt joka varakkaampi vanhempi kultturelli mies hox!
Luin Mattilan toivomuslistan niin että siinä haetaan raavasta heteromiestä, joka hallitsee sen mitä nainen mieheltä odottaa. Kulttuuripiireistä sellaista saa turhaan hakea. Hän on itse niin taideihminen että tarvitsee rinnalleen vastavoimaksi oikean uroksen, joka kohottaa hänet naisena.
Vierailija kirjoitti:
"Solistina hän on laulanut New Yorkin, Bostonin, Los Angelesin, Lontoon, Berliinin ja Wienin filharmonikkojen, Milanon La Scalan orkesterin, BBC:n sinfoniaorkesterin, Ranskan eri orkestereiden ja Ruotsin radion sinfoniaorkesterin kanssa.
Mattila on myydyin klassisen musiikin suomalaistaiteilija.[2] Hänen levytyksistään kolmea on myyty kultalevyn ja kahta platinalevyn verran.[
Mattila on saanut Grammy-palkinnon parhaasta oopperalevytyksestä kahdesti, vuosina 1998 ja 2004. Lisäksi hänet on palkittu Ranskan kulttuurikunniamerkillä (Ordre des Arts et des Lettres) ja Pro Finlandia -mitalilla 2001."
https://fi.wikipedia.org/wiki/Karita_Mattila
Ei mikään perusmimmi.
Tuskin kuitenkaan mikään yli-ihminen sillä hänellä näkyy olevan tavallisen naisen perustarpeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Twitterissä eilen Karita tämän laittoi, olen seuraaja. Moni siellä vastaajisssa tarjosi itseään. Ihan fiksun oloisiakin miehiä.
Karita on niin hottis milffi, ettei tarvitse kauaa yksin kärvistellä. Nyt joka varakkaampi vanhempi kultturelli mies hox!
Luin Mattilan toivomuslistan niin että siinä haetaan raavasta heteromiestä, joka hallitsee sen mitä nainen mieheltä odottaa. Kulttuuripiireistä sellaista saa turhaan hakea. Hän on itse niin taideihminen että tarvitsee rinnalleen vastavoimaksi oikean uroksen, joka kohottaa hänet naisena.
Eikö Johanna Rusanen-Kartanokin ole jonkun duunarin kanssa? Ja eikös Kuneinenkin ollut aika tavallinen tyyppi?
Vierailija kirjoitti:
Jo on taas. Jos ihmisellä on selkeät kriteerit kumppanin suhteen, ja on mieluummin yksin kuin sopimattoman kumppanin kanssa, on se jollekin ongelma.
Veikkaan, että tässä toimittaja on lypsämällä lypsänyt häneltä nämä "tiedot" siitä, millaista miestä hän "etsii". Todennäköisesti hän ei varsinaisesti etsi kumppania. Ja hänen sinkkuutensa on isompi ongelma toimittajalle kuin hänelle itselleen.
Ei tässä mikään toimittaja ole mitään kysellyt tai lypsänyt. Mattilan twittertililtä suoraan. Hän on aktiivinen twitterissä ja päivittelee lähes päivittäin. Rivien välistä monta kertaa ollut luettavissa, että toivoo kovasti uutta kumppania pitkän kariutuneen ihmissuhteen jälkeen. Menettänyt myös paljon töitä, joka ymmärrettävästi rassaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Johanna Rusanen-Kartanokin ole jonkun duunarin kanssa? Ja eikös Kuneinenkin ollut aika tavallinen tyyppi?
Niin taitaa olla. Mattilalla on niin näyttävä ura että tuskin siinä on ehditty kehittämään juuri mitään muuta elämän osa-aluetta kuin laulamista. Siksi on ymmärrettävää, että suurimmat tarpeet ovat lopultakin perustarpeita, jotka taviksella täyttyvät paljon helpommin. Ajatellaan vaikka Maria Callasta, joka kuoli kuuluisana, rikkaana ja niin yksinäisenä onassishirviön käsittelyn jäljiltä. Toivon kovasti että onnenonkijat pysyvät kaukana ja Mattila voi kokea vielä aitoa rakkautta kuuluisuudestaan huolimatta.
Karita Mattila puristi minua takapuolesta 90-luvun alkupuolella hotelli Ilveksen yökerhossa. Silloin en ollut kiinnostunut. Kannattaisikohan nyt ottaa yhteyttä? Sopraanolla on kuulemma haku päällä. Vieläköhän kelpaisin?
Vierailija kirjoitti:
Karita Mattila puristi minua takapuolesta 90-luvun alkupuolella hotelli Ilveksen yökerhossa. Silloin en ollut kiinnostunut. Kannattaisikohan nyt ottaa yhteyttä? Sopraanolla on kuulemma haku päällä. Vieläköhän kelpaisin?
Jostain syystä minua naurattaa tämä kommentti. K. Mattila puristelemassa salaa jonkun takapuolta yökerhossa, vaikka on Kuneisen kanssa.
Miksi muuten laitoit tuon tänne? Kyllähän kaikki tietävät, että Karita Mattila on ansioitunut laulaja.