Rokotetut! Sattuiko koronarokotus?
Kommentit (22)
Ei rokotukset satu sen enempää kuin verikokeetkaan.
Pisto ei sattunut, käsivartta aristi pari päivää.
Pistämistä ei edes huomannut. Mediassa rokottaminen näyttää ilkeälle, kun neula pistetään kohtisuoraan olemattomaankin lihakseen.
Normirokotus. Vähän pisti niin kuin ne aina tekee. Ei mitään draamaa. Paitsi että vähän kyllä hämää noi sen jälkeen mun näkökenttään ilmestynett Windows-logot. Ja lapset valittaa, kun oon alkanut puhua binäärillä. Se on varmaan se mikrosiru mikä noita teettää.
Mutta muuten siis normimeininki.
Sattui kun rakastelin thaimaalaista vaimoani.
Ei todellakaan satu. Hyttysen iniää.
Kammottava kipu, pahempaa kuin synnytys! Todellakin antoivat sen sellaisella lyijykynän paksuisella piikillä
Vierailija kirjoitti:
Kammottava kipu, pahempaa kuin synnytys! Todellakin antoivat sen sellaisella lyijykynän paksuisella piikillä
Kynän paksunen? Mulla oli ranteen paksunen. Tuska oli sietämätön.
Nopea toimenpide eikä tuntunut juuri yhtään. Pistoksen jälkeen käsivarsi oli kyllä pari päivää melkoisen kipeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ne kaiversi ruostuneella Moralla sellaisen kolon käsivarteen johon kaatoivat rokotteen, sit lihanpalat päälle ja teipillä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä oli valehtelematta halkasijaltaan 10 cm. Eivät ees pistäneet kun sanoivat että on liian ohut käsivarsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ne kaiversi ruostuneella Moralla sellaisen kolon käsivarteen johon kaatoivat rokotteen, sit lihanpalat päälle ja teipillä kiinni.
Mulle ne vetäs käden poikki ruosteisella lapiolla, ja siihen tynkään kaato rokotteen. Nih!
Älä jännitä. Ei todellakaan satu. Hymyillen lähdet sieltä ja kerrot muillekin, ei sattunut.
Piikistä ei mitään vaaraa ole, vaan aineesta joka lihaan hulahtaa
Minulla on hirveä neulakammo, ja olen ihan rehellinen: en edes huomannut neulanpistoa ennenkuin rokottaja jo otti neulan pois! Ei siis todellakaan tuntunut missään.
Neula on erittäin ohut, koska rokotteen kanssa yritetään saada kaikki mahdolliset annokset irti siitä yhdestä ampullista. Siitähän piti alunperin saada 2-3 annosta, mutta oikealla tekniikalla ja oikeilla välineillä (=ohut neula) siitä ampullista saadaan 5 annosta, kun ei jää pisaroita mihinkään turhaan killumaan.
Rokotuksen jälkeen pistokohtaa alkoi aristaa, kesti pari päivää. EI noussut kuumetta eikä mitään sellaista, ei päänsärkyä, lihanskipua tms. Viikko rokotuksesta tuli sitten uudestaan paukama siihen rokotuskohtaan, kun elimistö alkaa kunnolla reagoida. Tämä kertoo siitäkin, että se rokote tosiaan alkaa tehota vasta jonkin ajan kuluttua pistämisestä, eli niitä vasta-aineita alkaa muodostua vasta nyt...
Ei sattunut yhtään.