Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimistotyötä tekevät! Otatteko koskaan työpaikalta kyniä, kirjekuoria, klemmareita, Post It-lappuja tms. kotiin?

Vierailija
26.05.2021 |

Kuinka tiukkaan teillä vahdataan sitä, ettei toimistotarvikkeita oteta omaan käyttöön?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun olen etätöissä niin luonnollisesti tämä on hämärtynyt entisestään, eli jos minulla on kotona työpöydällä firman kynä niin kyllä minä sillä myös sen kauppalapun kirjoitan. Ennen en muista että olisin kotiin tuonut tarkoituksella kyniä tms, mutta esim kerran töistä otin ison kasan kyniä yms yhteen tapahtumaan ja kyllä niistä osa taisi ihan meille kotiinkin lopulta päätyä kun niitä monta viikkoa jossain käsilaukun pohjalla ensin olin kanniskellut.

Vierailija
22/27 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätöitä varten olen kyllä ottanut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen esim. tulostanut lentoliput töissä mutta esimies tietää asiasta ja hänestäkin se oli ihan ok. Meillä ei varsinaisesti ole käyttöä älyttömälle määrälle kyniä, post-it lappuja tms. eli en ole sellaisia ottanut. 

Vierailija
24/27 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenkin joskus ihmetellyt näitä toimistotarvikkeiden varastamisketjuja. Mitä ihmiset oikein harrastavat, jos tarvivat toimistotarvikkeita kotonaan siinä määrin, että pitää työnantajalta varastaa. Eihän nykyisin edes kirjoitella kirjeitä, joten ei sille ruutupaperille ja kirjekuorillekkaan kovin kovaa kysyntää taida olla. Puhumattakaan jostain perinteisistä kynistä.

Vielä on meitä vanhanaikaisiakin :). Minä kirjoitan paperille kauppalistoja, muistilappuja ja tarinoita. Minä piirrän ja suunnittelen kaikenlaisia taidejuttuja. 

En kuitenkaan ole kovin paljon töistä vienyt. Siinä vaiheessa kun konttori muutti toisaalle, vein mm. pari  millimetripaperipakkausta, joihin oli hyvä piirtää asuntojen pohjapiirroksia (ihan harrastuspohjalta). Kukaan ei ollut niitä käyttänyt töissä varmaan kymmeneen vuoteen, ja olisivat tod. näk. joutuneet roskiin. 

Vierailija
25/27 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
26/27 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyniä on jäänyt laukkuun palaverin jälkeen ja olen niitä käyttänyt muuhunkin kuim työasioihin. Olen myös tulostanut yksittäisiä omia juttujani. Joskus otan kahvin tai teen kotimatkalle.

Vierailija
27/27 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eväsreppu painaa enemmän aamulla kotoa lähtiessä kuin iltapäivällä palatessa on työpäivä ollut huono.

Vanha viidakon sananlasku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi