Euroviisut 2022 OFFICIAL
Kommentit (12303)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi voisi lähettää saamenkielisen esityksen joskus.
Tai viittomakielisen biisin
nää viisut voi katsoa myös viittomakielellä ainakin Saksassa. Että oikea on ajatus.
Tää Armenia kyl iha yllättävän jees.
On kyllä vaan niin täytebiisi, ei jatkoon.
Miksi tää armenia pääs finaaliin edes?
Vierailija kirjoitti:
Nää susimaskit on jo niin nähty.
Pinnallista pelletouhua. Olisivat laittaneet Morten Harketin viisuihin.
Tää Armenian edustaja on jo valmiiksi pukenut yöasun, kun biisinsä on niin väsyttävä
Milloin Espanjan Perse-emännät esiintyy?
No montako niitä maita nyt sitten esiintyy?
Vierailija kirjoitti:
Apua pelkäsin kokoajan, että Laurin housut tippuu kesken esityksen!
Ois saanut vain maustetta esitykseen ja pisteitä olisi satanut tiedätte kyllä keiltä.
Vierailija kirjoitti:
Eniten myötähäpeää aiheuttaa tuo Emppu joka vääntelehtii ihan kuin kitaran soittaminen olisi joku painiottelu. Herran jumala miten nolo esitys.
Äitis aiheutti myötähöpeää kun sut teki
Emppu timanttia ja rokkas kunnolla💛🖤!
Norja oli vain TODELLA outo.
Pausinin juontajana on painajainen. Kauheaa huutamista ja kimeää kirkumista ja lisänä siihen suomalaista rallienglantiakin karmeampi aksentti. VAIHTOON!!!
Rasmus on juuri sellanen et sanotaan et esitys on "energinen" kun itse musiikillinen anti on olematon.
Vierailija kirjoitti:
Vai että oikein supertähti tulee tästä Armenian emännästä
Seuraava Madonna. Snap ensimmäinen hittibiisi.
Liikutuin, kun alussa laulettiin kuorossa Give Peace a Chancea. Kunpa kaikki kansat voisivat vain elää sovussa.
Vierailija kirjoitti:
Apua pelkäsin kokoajan, että Laurin housut tippuu kesken esityksen!
Pelkäsin samaa! Ja se olisi sitten ollut tietysti ''vahinko''..................
Vierailija kirjoitti:
No montako niitä maita nyt sitten esiintyy?
Kaikki jotka pääsi finaaliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauri laulaa huomattavasti vahvemmin ja paremmin kuin semissä... Jännittikö muka niin kovasti karsintoja?
Mun korvaan tää oli taas valitettavasti säkeistöjen osalta epävireisempi. Biisi on ihan perushyvä, mutta Lauri ei pysy nuotissa. Nytkin kun kuuntelen tätä Sveitsin laulajaa, vire on täydellinen. Rasmuksella se ei sitä valitettavasti ollut, ja se verottaa kuuntelukokemusta itsellä paljon.
Tuo Sveitsin laulaja onkin melkein ainut, joka on pysynyt hyvin vireessä, mitä nyt olen noita harjoituksia seurannut.
Itse en ole seurannut harjoituksia, mutta tähän mennessä valitettavasti tänään kaikki muut ovat pysyneet paremmin vireessä kuin Lauri Ylönen. Enkä sano tätä pahalla, koska olisin kovasti halunnut, että Lauri pysyy vireessä tänään. Valitettavasti niin ei käynyt, mutta toivon silti hyvää sijoitusta Suomelle. Esitys oli muilta osin oikein hyvä, vaikka vireen seuraaminen häiritsikin omaa keskittymistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on varmasti top 10:ssä. Ehkä jopa top 5:ssa! 🤍💙🤍😍
The Rasmus tuli toiseksi, aivan mahtavaa!
Toinen sija olisi upea suoritus! Ja tähän mennessä kyllä, Ukraina varmaan voittaa, mutta Rasmus johtaa..
40