Euroviisut 2022 OFFICIAL
Kommentit (12303)
Ruotsi voittaa, Suomi ei pääse finaaliin.
Tämä vuosi oli niin K-O-V-A että ensi vuodesta tulee väkisinkin huonompi. En ole monena vuotena kuunnellut viisuja enää loppuvuodesta, nyt listallani peräti 11 biisiä.
Vierailija kirjoitti:
Antti Tuiskulla on kuulemma laivakeikka Turusta lähtevällä Baltic Princessillä torstaina, kun UMK-finaali on Logomossa lauantaina. Ja kiertue loppuu pari viikkoa ennen Torinon kisoja!
Tuiskun karismalla ei mennä pitkälle Euroopassa.
Vierailija kirjoitti:
Veikkauksia, kuka osallistuu UMKhon keväällä? Toivon itse Erikan paluuta
Erika on ihana, mieluummin hän kuin Robin tai Tuisku tai SAARA.
Toivottavasti 'kansanmusiikkia' tai jotain etnoa
paljon. Rockilla ei ehkä voiteta enää 2022.
Veikkaan, että tänä vuonna Tanska, Norja tai Ruotsi voittaa mahtipontisella balladilla. Isäntämaa-Italia sijoittuu kärkikolmikkoon. Suomi jää oman seminsä sijalle 11. ja karsiutuu, mistä johtuen UMK siirtyy takaisiin sisäiseen valintaan ensi vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Tämä vuosi oli niin K-O-V-A että ensi vuodesta tulee väkisinkin huonompi. En ole monena vuotena kuunnellut viisuja enää loppuvuodesta, nyt listallani peräti 11 biisiä.
Tää vuosi oli kyllä kova. Ja Suomi menestyi näin kovana vuonna! Ja Suomi ei menesty koskaan. Jonain toisena vuonna oltais voitettu viisut Blind Chanelilla!
Itse ajatellut, että jos Italialla ei olisi ollut sitä rock viisua, niin vuoden 2022 olis muuten olleet Helsingissä! Suomi olis voittanut!
Ruotsi ja Norja on kovia viisumaita. Voi kun Suomikin pääsisi vihdoin samaan menestysputkeen kuin esim Ruotsi 2010-luvulla, (2 voittoa ja 5 top 5 sjioitusta)
Vierailija kirjoitti:
Itse ajatellut, että jos Italialla ei olisi ollut sitä rock viisua, niin vuoden 2022 olis muuten olleet Helsingissä! Suomi olis voittanut!
Arvelen, että Kiovaan olisi kuitenkin lähdetty
Albanian karsinnat heti joulun jälkeen välipäivinä - ensimmäinen ilta 27.12.
Vierailija kirjoitti:
Albanian karsinnat heti joulun jälkeen välipäivinä - ensimmäinen ilta 27.12.
Mä tykkäsin tämän vuoden Albaniasta. Välillä tuntuu että olin yksin ajatusteni kanssa esim Jodelissa jossa kaikki hoki Mataharia🧜♀️
Ruotsiin on kyllästytty täysin Euroviisuissa. Se tarkalleen hiottu "menestysresepti", joka ennen on toiminut, on nyt mennyt vanhaksi.
Vierailija kirjoitti:
San Remon laulukilpailun osallistujat julkistettu :) Mukana mm. Mahmood, Noemi, Giusy Ferreri ja Fabrizio Moro
Giusy Ferrerin Sanremo-biisi on nimeltään Miele.
Kisaisikohan Giusy Torinossa Mielellään? *ba-dum-tss*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaan kirjottaa biisin UMK 2023-kisaan. Miten sais parhaiten yhteyden johonkin tunnettuun artistiin kun itse on ihan musiikillisesti amatööri? Tietääkö joku?
Oot vaikka niitten levy-yhtiöön tai manageriin yhteydessä tai pistät vaikka IG-deeämmää menee
Okei. Uu jännittää olla yhteydessä noin isoihin kihoihin.:-D
Saksassa Eskimo Callboy ainakin uhitellut osallistuvansa karsintoihin, odotan innolla. Tyyli varmaan kevenee jonkun verran mutta menevää metallia se muuten on.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsiin on kyllästytty täysin Euroviisuissa. Se tarkalleen hiottu "menestysresepti", joka ennen on toiminut, on nyt mennyt vanhaksi.
Hyvintehtyä, persoonatonta ja sielutonta liukuhihnatuotantoa. Tekis hyvää, kun tippuisivat finaalista.
Kunpa Norja lähettäisi uudelleen Tixin.
Vierailija kirjoitti:
Tsekin edustaja ja biisi on selvillä. Laulajan ääni ok ja ihan menevä kertsi, mutta en silti näe tälle suurempaa menestystä.
Säkeistöt kuulostaa ihan What Does The Fox Say?:lta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvintehtyä, persoonatonta ja sielutonta liukuhihnatuotantoa. Tekis hyvää, kun tippuisivat finaalista.
Näinpä juuri. Jokainen kappale on kuin kopio toisestaan. Sinänsä hyviä poppibiisejä, mutta kun on yhden kuullut niin on kuullut kaiken. Nykyinen Ruotsin euroviisupop ei ole enää ajan hermolla.
Ei manata vielä :D Lisään listaan Sanremon ja Ukrainan karsinnan