Euroviisut 2022 OFFICIAL
Kommentit (12303)
Höh, Itävalta ei päässyt jatkoon. Tykkäsin siitä kappaleesta, tanssittava ja jää päähän soimaan. Huonompiakin meni finaaliin.
Vierailija kirjoitti:
Oliko Albania eilen jonkun mielestä hyvä? Minä en tajunnut siitä mitään. Ja yleensä Albania on aina tyylikäs.
Oli se parempi kuin osa finaaliin menijöistä. Taso oli eilen todella huono. Koreografia & asut olisi kyllä kannattanut miettiä uusiksi. Lisäksi maalle osui huono esiintymispaikka kilpailun aloittajana, toivottavasti ei koidu myös The Rasmuksen kohtaloksi huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo juontajakombo on jotenkin omituinen. Eikä hyvällä tavalla...
Vähän niin kuin joku niistä olisi vain käymässä heittämässä kommenttia, eikä niiden olisi tarkoituskaan juontaa yhdessä.
Joo, aika omituinen olo jäi juontajista. Ihan kuin tosiaan eivät olisi ymmärtäneet pestiään. Heillä ei ollut mitään kemiaa keskenään, saati yleisön kanssa. Se koomikko (?) vaikutti siltä, ettei olisi halunnut olla siellä, Laura Pausini oli ihan omissa maailmoissaan. Ihme ulkoa opeteltuja laineja. Siis tietysti aina juonto on opeteltu, mutta tässä se jotenkin paistoi 😄 Ei ollut tilannetajua.
Mika sentään yritti ja oli mielestäni ihan hyvä juontaja, innostunut ja ystävällinen. Tosin ranskaa ei juuri puhunut? 😃 Jossain puhuttiinkin, että tänä vuonna ranska hävisi juonnoistakin. (Yhtäkään biisiä ei lauleta ranskaksi tänä vuonna.)
Vierailija kirjoitti:
Ukraina, Kreikka ja Liettua olivat mun mielestä parhaat eiliseltä, ei saanut katsetta pois esityksistä.
Huomenna sit Suomen vuoro, jännittävää.
Kreikan esitykseen se lava sopi, ihan kuin olisi tehty juuri sitä varten. Sanoisin, että juurikin hyvin suunniteltu ja kuvattu esitys, sekä tietysti semifinaalin huono taso, nosti Kreikan finaaliin.
Miten kaikki esitykset olikin järjestään niin huonoja?
Suomen karsinnan jokainen ehdokas oli parempi kuin yksikään eilen nähdyistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Albania eilen jonkun mielestä hyvä? Minä en tajunnut siitä mitään. Ja yleensä Albania on aina tyylikäs.
Oli se parempi kuin osa finaaliin menijöistä. Taso oli eilen todella huono. Koreografia & asut olisi kyllä kannattanut miettiä uusiksi. Lisäksi maalle osui huono esiintymispaikka kilpailun aloittajana, toivottavasti ei koidu myös The Rasmuksen kohtaloksi huomenna.
Parempi kuin mikä?
- Tanssi oli ihan epäsynkassa, solisti oli piinallisen kömpelö ja sitä seksuaalista sävyä oli ihan liikaa
- Laulu ei kulkenut, hän vain huusi ja oli 3/4 ajasta täysin hengästynyt
- Mikä oli se laiha tanssijatyttö siellä?
- Asut? Miten nuo perinnehameet liittyy aamutakkiin? Ja esiintyjien pitäisi olla myös visuaalisesti miellyttäviä
- Vihaisuus, laulajan ilmeet ja äänensävy oli niin vihamieliset, että pelotti
Laura Pausini onkyllä älyttömän huono juontaja. Myötähäpeä iski sen irvistelyistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi kuin mikä?
- Tanssi oli ihan epäsynkassa, solisti oli piinallisen kömpelö ja sitä seksuaalista sävyä oli ihan liikaa
- Asut? Miten nuo perinnehameet liittyy aamutakkiin? Ja esiintyjien pitäisi olla myös visuaalisesti miellyttäviä
Hyviä havaintoja ja samaa mieltä kanssasi, mutta esim. Islannin esityksestä ei palautunut lopussa yhtään mitään mieleen. Mukava tietysti, että maa pääsi finaaliin. Veikkaan tuomari/naapurimaapisteitä.
Oli kyllä väsyttäviä biisejä. Balladeja balladin perään. Itävalta oli minun mielestäni paras. Viime vuonna taso oli kyllä paljon parempi 😐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi kuin mikä?
Hyviä havaintoja ja samaa mieltä kanssasi, mutta esim. Islannin esityksestä ei palautunut lopussa yhtään mitään mieleen. Mukava tietysti, että maa pääsi finaaliin. Veikkaan tuomari/naapurimaapisteitä.
Islannin esiintyjät olivat kauniita ja eteerisiä ja ILOISIA, esitys oli kokonaisuus ja kuten Robin sanoi Viisukuplassa, se kuvasti maataan täydellisesti. Minusta se oli iloinen yllätys, samaten Sveitsi. Molemmat ennakkoon mielestäni mitäänsanomattomia, mutta esitykset nostivat ne.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut hyvä, ei biisi eikä varsinkaan esitys joka oli todella mauton.
Vierailija kirjoitti:
Höh, Itävalta ei päässyt jatkoon. Tykkäsin siitä kappaleesta, tanssittava ja jää päähän soimaan. Huonompiakin meni finaaliin.
Laulaja oli niin karsea ettei ollut yllätys
Norjan karsinnoissa oli samantyyppinen nainen kuin tämä Albanian nainen. Se vaalea amatsoni joka lauloi Thorin vasarasta. Hän oli sotilasprinsessa oikealla tavalla, miellyttävä katsoa ja silti voimakas. Tämä Albanian laulaja oli tosi pelottava väärällä tavalla, kamerakulmat vain korosti sitä vihaista naamaa. Ja ääni oli todella kolkko.
Jumalauta, kun valta osa jatkoonmenijöistä oli huonoja siis älyttömän tylsiä.
Mä olisin toivonut kolme ensimmäistä jatkoon, mutta yksi niistä vain pääsi. Ne ei sentään ollut niin tylsiä.
Albania oli samanlainen mess kuin Saara 2018, mutta Saara ei sentään ollut hengästynyt ja laulu kulki, vaikka itse kappale olikin yhtä surkea ja samaa 12-vuotiaan englantia kuin tää Albaniakin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä kilpailu tämä oikeen on kun sveitsi finaalissa
Onko ensimmäistä kertaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ensimmäistä kertaa?
No ei ole, Celine Dion voitti jo kasarilla ja viime vuonna Sveitsi oli topvitosessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ensimmäistä kertaa?
No ei ole, Celine Dion voitti jo kasarilla ja viime vuonna Sveitsi oli topvitosessa.
Ok, tulkitsin edellisen kommentin nopeasti väärin ja olinkin jo unohtanut Sveitsin viimevuotisen sijoituksen. Itse pidin enemmän Sveitsin 2020 biisistä jota ajattelin jopa voittajaksi, tosin live-esityksiähän ei silloin päästy näkemään kun kilpailut peruttiin.
Ukraina, Kreikka ja Liettua olivat mun mielestä parhaat eiliseltä, ei saanut katsetta pois esityksistä.
Huomenna sit Suomen vuoro, jännittävää.