Euroviisut 2022 OFFICIAL
Kommentit (12303)
Vierailija kirjoitti:
Espanjan biisi ihan ok, mutta ei eroa muista joka vuotisista renkutuksista. Tulee olo, että missä olen kuullut tämän ennen
Ei se oo munkaan suosikki, mutta jää päähän soimaan.
-7461
Minun viesti oli myös poistettu. Sanoin siinä vaan, että aion äänestää torstaina Tsekkiä, Viroa ja Pohjois-Makedoniaa ja mahdollisesti Serbiaa ja Puolaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo yksi huilumies se Go_A:n jäsen?
On se.
Oikeesti? Luoja miten mä rakastan huilua.
Vierailija kirjoitti:
Georgia voittaa.
Georgiallajä ja Moldovalla ei ole varaa järjestää viisuja, hyvä että on rahaa maksaa edes lentoliput esiintyjille.
Vierailija kirjoitti:
Minun viesti oli myös poistettu. Sanoin siinä vaan, että aion äänestää torstaina Tsekkiä, Viroa ja Pohjois-Makedoniaa ja mahdollisesti Serbiaa ja Puolaa.
Saako noin montaa maata äänestää, oon vaa kuullu et yhtä.
UK mitä ihmettä te näette ja kuulette tossa tekotaiteellisessa keskinkertaisessa ulinassa? The Rasmus on ehkä 1000 kertaa parempi. Valaiskaa nyt hemmehti? Kaamea ulina ja rasvaletin pyöritys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainasin silloin viestiä, jossa joku sanoi äänestävänsä monta maata joten tuli itselläkin laitettua monta suosikkia. En tiedä sen kummemmin äänestyssäännöistä.
Vierailija kirjoitti:
UK mitä ihmettä te näette ja kuulette tossa tekotaiteellisessa keskinkertaisessa ulinassa? The Rasmus on ehkä 1000 kertaa parempi. Valaiskaa nyt hemmehti? Kaamea ulina ja rasvaletin pyöritys?
Mistä sä puhut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainasin silloin viestiä, jossa joku sanoi äänestävänsä monta maata joten tuli itselläkin laitettua monta suosikkia. En tiedä sen kummemmin äänestyssäännöistä.
Musta yhtä maata saa äänestää vaa.
Mä itseasiassa tykkään ukrainan biisistä tällä hetkellä eniten. Oli viime vuonnakin ukraina yks lemppareista. Ihan kaikkia en ole kuullut kuitenkaan vielä, mutta en tykkää esim ruotsista.
Meinaan äänestää Moldovaa, tötteröhatut veivät sydämeni 2011. Myös Ukrainaa. Toivottavasti suomalaisilla on järkeä olla antamatta Ruotsille 12 pistettä.
Vierailija kirjoitti:
Mä itseasiassa tykkään ukrainan biisistä tällä hetkellä eniten. Oli viime vuonnakin ukraina yks lemppareista. Ihan kaikkia en ole kuullut kuitenkaan vielä, mutta en tykkää esim ruotsista.
Sama täällä. Ukraina on ollut koko ajan lempparini. Viime vuonna Ukraina oli myös suosikkini, äänestin sitä voittoon.
Ruotsista en tykkää yhtään.
Tuli muuten mieleen kun suomi ilmottaa nato jäsenyyden ehkä sillon 12. päivä (uutisten mukaan) voi olla, että venäjä järjestää jonkun kiusan meille, saadaa ehkä kerrankin mys sympatia pisteitä.
Eikös yhden äänen voi antaa ilmaiseksi ja loput rahalla?
Toivottavasti Romania pääsee finaaliin!
Vierailija kirjoitti:
Modernia brittipoppia falsettiäänellä ja vielä komeassa paketissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä puhut.
Varmaan The Rasmuksesta, se mulle ainakin tulee sanoista "tekotaiteellinen", "ulina" ja "rasvaletti" mieleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä puhut.
Varmaan The Rasmuksesta, se mulle ainakin tulee sanoista "tekotaiteellinen", "ulina" ja "rasvaletti" mieleen
Niin mullekin.
Onkos tää Norja kahden biisi show ja sit paljastavat henkilöllisyyden huoh.