Euroviisut 2022 OFFICIAL
Kommentit (12303)
Vierailija kirjoitti:
Onkohan jezebelin sanoitukset tarkoitettu joksikin vitsiksi
”at night you turn into a tiger
a girl who looks like she’s a boy”
”a killer shark in heels”
Mä en enää voi uskoa että joku tekisi tällaisia sanoituksia tosissaan
Musta kyllä tuntuu että yritettiin jotenkin olla hauskoja. Kai onnistui sillä kuulemani mukaan laulun sanat ovat naurun aihe viisufandomissa
Sitä Empun kiehnäämistä' on hirveetä katsoa. Toivottavasti vähentää sitä kiehnäämistä?
Mun mielestä Tanska on ihan karsee viisumaa.
Pohjoismaat top-5.
1. Ruotsi, Finaaliin, sijat 1-3
2. Suomi, Finaaliin, sijat 10-17
3. Norja, Finaaliin sijat 10-17
--------------------------------------
4. Islanti, Semiin sijat 15-17
5. Tanska, Semiin sijat 15-17
Mikä on sun Top pohjoismaat?
Suomi kuulostaa hyvältä siellä seassa, kun kuuntelee noita pätkäkoosteita.
Vierailija kirjoitti:
Onks toi Lauri joku 50 vee
Seitsemän vuoden päästä on
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi vie nää kisat tänä vuonna.
Aika varmaa että Ukraina voittaa
Vierailija kirjoitti:
Miksei Slovakia osallistu Euroviisuihin?
Koska siellä Euroviisut ei nauti suurta kansansuosiota vissiin tai niillä on rahoitusongelmia. Ainakin Tšekin euroviisuista vetäytymisen taustalla on ollut englanninkielisen Wikipedian mukaan euroviisujen nauttima matala kansansuosio Tšekissä. Oon tykästynyt Kristina Pelakovan euroviisujen ulkopuoliseen tuotantoon kielenoppimisen lomassa, kun oon löytänyt sitä Youtubesta. On jo aloittanut musiikkiuransa tällä Zmrzlina-nimisellä (suom. Jäätelö) - kappaleella jonkun toisen naisen kanssa 21-vuotiaana vuonna 2008. Oman slovakin kielen taidoillani tajuan tosta kappaleesta vain sen verran, että noi naiset tarjoavat itselleen jäätelöannokset, joista tykkäävät.:-D
T: 2 kurssia slovakin kieltä Jyväskylän yliopistossa opiskellut ja kirjat on vielä tallessa kirjahyllyssä
Suomihan sijoittui erittäin hyvin tässä "most disliked songs" listalla!
Suomen kannattaa jättää se paidattomuus pois, kun San MArinon rokkikin on paidaton.
Vierailija kirjoitti:
Lähettääkö Albania saman biisin joka vuosi?
Häh? Ekaa kertaa Albanialta kunnon albaanipopbängeri!
Vierailija kirjoitti:
Myös Malta ja Azerbaidzan ihan hirveitä aina. Nykyään kans Armenia, Latvia, Pohjois-Makedonia, Saksa ja Irlanti usein täyttä kuraa.
Haluan takaisin Armenian etnobiisit! Ja Maltalle en anna Ritmun häviötä koskaan anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös Malta ja Azerbaidzan ihan hirveitä aina. Nykyään kans Armenia, Latvia, Pohjois-Makedonia, Saksa ja Irlanti usein täyttä kuraa.
Haluan takaisin Armenian etnobiisit! Ja Maltalle en anna Ritmun häviötä koskaan anteeksi.
Mun mielestä azerbaijan oli ihan mahtava 2019
Jezebelin on tarkoitus kertoa ”itsenäisistä naisista jotka kulkevat omia polkujaan” mutta laulun sanoja kuunnellessa mulle tulee enemmänkin mieleen tämä:
Vierailija kirjoitti:
Jezebelin on tarkoitus kertoa ”itsenäisistä naisista jotka kulkevat omia polkujaan” mutta laulun sanoja kuunnellessa mulle tulee enemmänkin mieleen tämä:
Totta. Jezebelistä tulee mieleen aika teinimeininki, vaikka kirjoittajina onkin ollut kaksi miestä joiden teiniajoista on jo piiiiitkä aika.
Jos hyvin käy niin, muut rockit; Tanska, San MArino ja Bulgaria tippuvat finaalista. Ja suomi menee finaaliin ainoana Rockina. Erottuu joukosta. JA menestyy?
Vierailija kirjoitti:
Jos hyvin käy niin, muut rockit; Tanska, San MArino ja Bulgaria tippuvat finaalista. Ja suomi menee finaaliin ainoana Rockina. Erottuu joukosta. JA menestyy?
Kyllä Suomi pääsee jonnekin 10-20 välille finaalissa ja todennäköisesti tosiaan ainoana rock-kappaleena ylipäänsä finaaliin saakka. San Marinolla olisi muuten paremmat mahdollisuudet mutta Stripper on huono biisivalinta.
Miksei Slovakia osallistu Euroviisuihin?