Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2022 OFFICIAL

Vierailija
26.05.2021 |

Ken voittaa viisut Italiassa?

Kommentit (12303)

Vierailija
7121/12303 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Llámame kyllä parantunut kokonaisuudessaan huimasti! Pidin tuosta aluksi studioversiona (ennen karsintoja), mutta karsinnoissa jotenkin petyin siihen... Voi olla että kolmen maan karsinnat samaan aikaan seurattuna vähän söi tuosta keskittymisestä. :D Nyt se on noissa liveissä ollutkin taas tosi kiva, hauska esitys (mutta ei vitsi) ja siis myös laulu menee tosi hyvin. Toivottavasti WRS on finaalissa!

Jos se minusta riippuu, niin on :D Romania on samassa semissä kuin Suomi, joten saadaan äänestää sitä!!

Vierailija
7122/12303 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskeekö teihin Ranskan biisi? Minua häiritsee, kun siitä ikäänkuin puuttuu kertsi. Nostetta vaikuttaa tulevan ja pläts, se äijä alkaakin vaan pomppia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7123/12303 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää se Jezebel nimi/sana siinä biisissä. Sitä toistetaan ihan liikaa.  Ja sitten se leijonan karjaisu on tosi korni myös. Muuten biisi on ihan ok. Sais olla ns. raskaampi/rockimpi/heavympi.

Vierailija
7124/12303 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romania ja Israel taistelee samoista äänistä. Homopoppia. ;D

Vierailija
7125/12303 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israel vetäytyy pois tämän vuoden viisuista? 

https://eurovoix.com/2022/04/12/israel-withdraws-eurovision-song-contes…

Vierailija
7126/12303 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, eikö ne vois lähettää videota? 

Vierailija
7127/12303 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Israel vetäytyy pois tämän vuoden viisuista? 

https://eurovoix.com/2022/04/12/israel-withdraws-eurovision-song-contes…

On kyllä harmi, jos Israel ei osallistu. Toisalta oli lähes varma putoaja huonon esiintymispaikan vuoksi.

Vierailija
7128/12303 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iskeekö teihin Ranskan biisi? Minua häiritsee, kun siitä ikäänkuin puuttuu kertsi. Nostetta vaikuttaa tulevan ja pläts, se äijä alkaakin vaan pomppia.

Minä tykkään siitä kappaleesta ja suurin syy on juuri se kohta.

Vierailija
7129/12303 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norja tulee olemaan aika hyvä viisuissa suborterswolf vai mikä oli aika hyvä renkutus biisi missä ram pam. Toki ruotsin laulaja on uskomaton ääni kertosäestössä. Mutta itse en anna Ruotsille ääntä koska eivät antaneet Suomelle viime vuonna joten turha odottaa täältä ääniä. Itse en ole perehtynyt muihin mutta onko ketään muuta hyvää kun ruotsi.

Vierailija
7130/12303 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen noituutta tuo ranskan kappale on

Vierailija
7131/12303 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kääntänyt kelkkani The Rasmuksen suhteen.

Inhoan esitystä edelleen koska en pidä lyriikoista enkä ole ikinä tykännyt Laurista, mutta uskon tämän pääsevän finaalissa mahdollisesti jopa kärkikymmenikköön saakka. Syitä:

- Kappaleessa on todella onnistunut koukku ja se on melodisesti muutenkin hyvä

- Bändi esiintyy vahvasti ja varmasti, tosin Lauri on selvästi yhtyeen heikoin lenkki ja valitettavasti ainoa, joka esiintyy livenä (instrumentit tulevat nauhalta)

- Keltamusta tyyli erottuu varmasti edukseen lavalla

- Biisi on vahvin tämän vuoden ns. raskaista ehdokkaista ja kerännee siksi rock/hevikansan äänet

- Eiköhän muutama piste saada myös vanhalta fanikunnalta (mutta ei pidä odottaa liikoja)

- Tämän vuoden kattaus on hyvä mutta niin monet kappaleet ovat niin samantyyppisiä että ne tulevat syömään toistensa pisteitä

- Vaikka lyriikat ovat, kuten aiemmin joku mainitsi, yleinen naurun aihe viisufandomissa, isolle osalle varsinaisten kisojen katsojista niillä ei ole mitään väliä

Eli eiköhän saada vähän kuitenkin jännittää Torinon kisoja.

En ole katsonut muita osanottajia, mutta täytyy olla huono valikoima jos Rasmus pääsee top 10. Realistisempi sijoitus on maksimissaan 15. sija. Voi olla paljon huonompikin. Biisi ei vaan ole tarpeeksi hyvä. Viime vuonna meillä oli ihan kultainen kappale ja silti 6. sija.

No ei nyt ihan. Suomen mittapuussa 6. sija on kuin voitto ja finaaliin pääsy on kuin top 10 pääsy

Vierailija
7132/12303 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisuhututettua etnoa. Samaan sarjaan kuuluu mm. Espanjan yleisösuosikki Tanxugueiras (jonka esitys oli mielestäni kamala, hirveä pettymys). Näitä vastaavia oli paljon joskus 2007 tienoilla. 

Viime vuoden Go_A tuntuu tähän verrattuna niin paljon tuoreemmalta ja raikkaammalta ja Shum oli mahtava euroviisu tuntumatta euroviisulta, kuten Zitti i buonikin. 

Vierailija
7133/12303 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viisuhututettua etnoa. Samaan sarjaan kuuluu mm. Espanjan yleisösuosikki Tanxugueiras (jonka esitys oli mielestäni kamala, hirveä pettymys). Näitä vastaavia oli paljon joskus 2007 tienoilla. 

Viime vuoden Go_A tuntuu tähän verrattuna niin paljon tuoreemmalta ja raikkaammalta ja Shum oli mahtava euroviisu tuntumatta euroviisulta, kuten Zitti i buonikin. 

Ihan parhaita nämä, onneksi ovat tulleet taas. Miten tylsää jos viisut olisi pelkkää geneeristä poppia ja rokkia (jota on aina ihan liikaa joka tapauksessa). Vaikka itse tykkäsin kyllä Tanxugueirasista ja Shumista enemmän, näissä oli enemmän asennetta, vaikka toki Ranskankin esitys on ihan kiinnostava.

Vierailija
7134/12303 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin että Israelin edustaja on joku viiskymppinen. Näyttää videossa tosi vanhalta.

Vierailija
7135/12303 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasmuksen "palloshow"-harjoituksista videota

https://www.instagram.com/p/CcVVab8l_EW/

... En tiedä mitä sanoa? Biisi ei ainakaan ole tarpeeksi vahva, joten liveshown pitää olla täräyttävä!  

Vierailija
7136/12303 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... En tiedä mitä sanoa? Biisi ei ainakaan ole tarpeeksi vahva, joten liveshown pitää olla täräyttävä!  

Katsoin Rasmuksen live esityksen Amsterdamista ja ihmiset pitävät esitystä jo hienona, eli show tulee varmasti iskemään yleisöön!

Usea kommentoija kuitenkin suositteli Lauria rauhoittumaan, koska häneltä loppuu liikkeessä happi. Esityksen suurin ongelma on yhä lauluääni, ja monet pelkäävät, että ”tylsemmät kappaleet” pääsevät tästä syystä finaaliin.

Vierailija
7137/12303 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauri näyttää Pikachulta 😅

Vierailija
7138/12303 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan jezebelin sanoitukset tarkoitettu joksikin vitsiksi

”at night you turn into a tiger

a girl who looks like she’s a boy”

”a killer shark in heels”

Mä en enää voi uskoa että joku tekisi tällaisia sanoituksia tosissaan

Vierailija
7139/12303 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi vie nää kisat tänä vuonna. 

Vierailija
7140/12303 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettääkö Albania saman biisin joka vuosi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme