Euroviisut 2022 OFFICIAL
Kommentit (12303)
Apua, enää reilu kuukauden päivät viisuihin! Nehän on ihan just :0
Vierailija kirjoitti:
Latvia, ranska ja isreal oli ihan kamalia😟🤮
Eikä, miten jotkut on eri mieltä, ihan hullua
The Rasmukselta tullut UMK -kanavan kautta videoo:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jezebel jotain jotain jotain, oho söin jääkaapin tyhjäksi. Onko tolla höyheniä päässä? Hyi nyt se paita päälle! Ah nyt se loppui viimeinkin.
Ihan omituista, miten jotkut provosoituvat siitä, että Laurilla on sulkia päässä. Jännä juttu myös, että tuo paidattomuus on joillekin noin kauhea asia.
Kaikki ihmiset provosoituvat jostakin. Minusta ne sulat ovat vaan ihan järkyttävän nolot. Lauri näyttää typerältä ne päässä. Paidattomuus sopii monille laulajille, mutta vaikka Laurilla on hyvä kroppa niin se on vaan jotenkin ärsyttävää. Ehkäpä jos olisi ilman paitaa ja ilman sulkia, niin näyttäisi paremmalta.
Vaikka ne olisivat jonkun mielestä "järkyttävän nolot" niin luulisi, ettei jaksaisi silti ärsyyntyä niistä niin kauheasti. Yleensä itse vaan ignooraan tai skippaan sellaiset asiat, jotka ovat minusta nolot tai tyhmät. Ja mielipideasioitahan nämä ovat, eli ihan hyvin saa toki olla tykkäämättä - tai saa tykätä - mutta voit varmaan arvata, että kun Laurilla on ollut tapana pitää sulkia päässään jo ties kuinka kauan, niin mitä ilmeisemmin ne eivät ole kaikkien mielestä nolot, ja monet tykkäävätkin. Joten tuskin ainakaan on mitään valtavaa painetta yleisön taholta luopuakaan sulkatyylistä. Omasta mielestäni ne itse asiassa ovat tyylikkäät. Tykkään siitä, että miehillä on pitkät hiukset tai sitten edes jotenkin kiva hiustyyli, ja sulat on ainakin persoonallinen ratkaisu.
Suurin osa ihmisistä tykkää ilmaista mielipiteensä. Se, että ei tykkää jostakin ja kertoo sen ei tarkoita että mitenkään erityisesti ärsyyntyisi. Minä en todellakaan kuvittele, että saisin Laurin luopumaan sulistaan, mutta se ei silti estä minua sanomasta että ne ovat minusta todella rumat, varsinkin hänen sotkuisen hiustyylinsä kanssa. Minä pidän miehistä joilla on pitkät hiukset tai muuten hieno hiustyyli.
Teini-ikäisenä kaverini rakasti Lauria, minä en ymmärtänyt silloinkaan yhtään mitä hän näki Laurissa. Kaikki tykkäävät mistä tykkäävät ja se on kaikkien oikeus.
Tänä vuonna ei ole mitään viisua jäänyt soimaan korviin.
Vierailija kirjoitti:
Hola mi bebé-bé, hola mi bebé-bé, llámame llámame, llámame llámame
Slo mo mo mo mo mo booty hypnotic make you want more more more more more
I'm up in space MAAAA-AAAAAAAAAAAAN
Biti zdrava biti zdrava biti-biti-biti-biti zdrava
Yum, yum, yum, yum, yum, yum, yum-yum-yum banana
Vierailija kirjoitti:
Vedonlyöjät uskovat Suomen tulevan omassa semissään sijalle 6.
Ei se nyt ihan niinkään ole. Sijainti vedonlyöntilistalla viittaa siihen todennäköisyyteen, kuinka varmana vedonlyöjät pitävät Suomen pääsemistä finaaliin. Eli tällä hetkellä Suomi on vedonlyöjien mukaan 5. varmin jatkoonpääsijä semissään mutta sijoituksesta ei ole veikattu mitään.
Kalush esiintyy tänään Amsterdamin etko-konsertissa ❤️
Mistä Amsterdamin etko-konsertin voi katsoa?
Vierailija kirjoitti:
Vedonlyöjät uskovat Suomen tulevan omassa semissään sijalle 6.
Kohta nää rupeaa elämään nämä vedonlyönnit. Kun harjoitukset alkaa.
Viime vuodesta mieleen jäi se, että Suomi nousi vedonlyönnissä finaali-iltana sijalle 4. Ja suomi olikin yleisöäänien neljäs!
Hesarin Ameroviisu-artikkeli pitää Månsin Heroesia huippukappaleena :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hola mi bebé-bé, hola mi bebé-bé, llámame llámame, llámame llámame
Slo mo mo mo mo mo booty hypnotic make you want more more more more more
I'm up in space MAAAA-AAAAAAAAAAAAN
Biti zdrava biti zdrava biti-biti-biti-biti zdrava
Yum, yum, yum, yum, yum, yum, yum-yum-yum banana
Stefania, mamo, mamo, Stefania
Tuk, tuk-tuk, Naktį į širdį pasibeldžia.. Milijonas rožių lyg sentimentai, Skęsta jūroje debesų...
Ela, ela, ela, ela
Tsesöpeeel..
Unë, ty, tre, ta marrsha... Ma kadalë, ma kadalë, ej
Viime vuonna tykästyin esim Sveitsin kappaleeseen ja olen nyt havainnut että se mukailee jotakin aiempina vuosina voittanutta kappaletta melodialtaan ja sovitukseltaan. Varmaan näitä juuroviisuja tehdään älylaitteella ja jollakin sovelluksella, joka hakee tiettyjä elementtejä aiemmista voittajista ja saadaan sitten aikaseksi sekametelisoppa, jota ei voi väittää plagiaatiksi, mutta kuitenkin muistuttaa plagiaattia.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vain jääny soimaan Albanian viisu päähän. Muut liiemmin ei.
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna tykästyin esim Sveitsin kappaleeseen ja olen nyt havainnut että se mukailee jotakin aiempina vuosina voittanutta kappaletta melodialtaan ja sovitukseltaan. Varmaan näitä juuroviisuja tehdään älylaitteella ja jollakin sovelluksella, joka hakee tiettyjä elementtejä aiemmista voittajista ja saadaan sitten aikaseksi sekametelisoppa, jota ei voi väittää plagiaatiksi, mutta kuitenkin muistuttaa plagiaattia.
Sävelkulkuja on rajallinen määrä ja vielä rajallisempi määrä niistä kuulostaa hyvältä, joten kaikki toimivat sävelkulut on jo keksitty jä käytetty lukuisia kertoja. Siksi kappaleissa on yksittäisiä tuttuja kohtia muista kappaleista, eikä se ole plagiaattia.
Mielestäni luin joskus artikkelin, missä yritettiin tehdä täydellinen musiikkikappale yhdistelemällä vanhojen hittien koukuttavia tekijöitä. Lopputuloksena oli kauhea sekametelisoppa. :) Eli sillä lailla kappaleita ei voi tehdä.
Juutuubissa on yksi nuorimies, joka (hauskalla mutulla) analysoi suomalaisia artisteja ja tekee analyysinsa pohjalta kappaleen, joka voisi olla sen artistin. Teki pyynnöstä myös joululaulun. Olen joskus miettinyt osaisiko hän tehdä myös euroviisun, mutta euroviisut eivät ole samanlainen kokoelma musiikkia kuin jonkun artistin tuotanto.
Hah, uusimpana videolla hänellä näköjään onkin 4 sointua, 100 suomihittiä. Silleen musiikki toimii.
Vierailija kirjoitti:
Mistä Amsterdamin etko-konsertin voi katsoa?
Ei ole livestriimiä mutta toivotaan videomateriaalia myöhemmin. Paikalla on myös The Rasmus!
Cornelia ei pääse, on koronassa.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni esitys ei ollut hirveä. Aika hämmentävä mutta viihdyttävä. Itseasiassa huvittavakin
Portugalin karsinnan esitys vain oli niin paljon parempi. Tanssija on kyllä loistava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vain jääny soimaan Albanian viisu päähän. Muut liiemmin ei.
Albanian kertsi kyllä, se on tehokas. Mutta valitettavasti myös Itävalta. Joskus huomaan päänsisäisen dj:n valinneen Alankomaiden tai Ukrainan viisun. Serbiaa myös kuuluu.
Oikeastaan en niin tykkää tuollaisesta tarttuvuudesta edes. Mutta Alankomaat kuulostaa päässäsoipana paremmalta kuin oikeasti kuunneltuna, joten sille se suotakoon.
Vierailija kirjoitti:
Kohta nää rupeaa elämään nämä vedonlyönnit. Kun harjoitukset alkaa.
Elävät jo nyt, noiden etko-konserttien takia. Harmi kun en ehtinyt ajoissa lyödä vetoa Itävallan flopista! En ole koko kaudella uskonut, että live onnistuu.
Harjoituksista taas on tänä vuonna luvassa vähemmän materiaalia kuin aikaisemmin. Harmi, sillä olen tykännyt seurata niitä.
Latvia, ranska ja isreal oli ihan kamalia😟🤮