Euroviisut 2022 OFFICIAL
Kommentit (12303)
Bess menetti suosiotaan, kun tanssiryhmä korostui liiaksi, mummopikkarit oli pohja noteeraus - näytti härskiltä se isokokokoinen tanssija ja vei liiaksi shown itselleen. Jäi jotenki sitä paksua seuraamaan ja ihmettelemään.
Eikös näitten taustatanssijoiden pitäisi olla neutraaleja, ja itse esiintyjää korostetaan. Kuuma Jäbässäkin tätä isokokoisen takamusta kuvattiin liiaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jezebelistä se typerä naisanimaatio pois taustalta. Lintuja vaan. Toki nythän olisi mahdollista muokata tausta-animaatiota kantaaottavaksi. Rauhankyyhky sinne korppien sekaan.
Miksi juuri naishahmo pitäisi poistaa? Emppuhan kuuluu bändiin.
Empun hahmoa näkyi eniten ainakin telkkarista + animaatiossa oli ilmeisesti tämä Emppu=Jezebel-juttu joka on mun mielestä ummehtunut tapa tuoda uusi kitaristi lavalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jezebelistä se typerä naisanimaatio pois taustalta. Lintuja vaan. Toki nythän olisi mahdollista muokata tausta-animaatiota kantaaottavaksi. Rauhankyyhky sinne korppien sekaan.
Empun hahmoa näkyi eniten ainakin telkkarista + animaatiossa oli ilmeisesti tämä Emppu=Jezebel-juttu joka on mun mielestä ummehtunut tapa tuoda uusi kitaristi lavalle.
Melko outoa olisi, että muut bändin jäsenet yhtä lukuun ottamatta seikkailevat animaatiohahmoina taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tuumaatte esiintyjistä tähän asti? Viiden kärki, kymmenen kärki? Suomea ei saa äänestää, kun ei voida äänestää itseämme itse viisuissa 😄
Tätä katsoessa tuli mieleen, että ei tämä vuosi niin huono olekaan kuin muistin.
1. Australia.
Tämä on ollut suosikkini siitä saakka, kun kuulin Sheldon Rileyn osallistuvan. Kappale on hieman toisteinen, mutta jos esitykseen saadaan vielä lisää ponnekkuutta ja varmuutta, Sheldonin ääni ja lavakarisma kantavat pitkälle.
2. Liettua.
Upea, mystinen, kiehtova, lumoava, retro ja moderni yhtä aikaa.
3. Ukraina.
Sijoitus olisi sama ilman sotaakin. Tykkään Go_A:sta ja tykkään tästäkin Ukrainan edustajasta. Siellä osataan yhdistää etnohumppa muihin musiikkigenreihin todella taidokkaasti. Plussaa hallitusta kaaoksesta lavalla.
4. Tsekki
Tämä on soinut omalla soittolistalla viisukontekstin ulkopuolellakin. Hyvä biisi, kuuntelen samanlaista musiikkia muutenkin. Soittajat ovat muuten norjalaisia.
5. San Marino
Meikäläisen guilty pleasure. Ei tästä tämän enempää.
6. Slovakia
Tosi symppis. Toivon vielä lisää varmuutta lavalle jotta pääsevät finaaliin.
7. Puola
Tämä vuosi tuntuisi olevan miesartistien huippuvuosi. Ei asetu omalla listalla niin kärkeen kuin mitä muut viisufanit povaavat, mutta oikein hyvä silti.
8. Viro
Tämmönen "Lovers on the sun meets Euroviisut" -kappale. Perushyvä.
9. Latvia
Ei kaipaa selityksiä.
10. Norja
Tykkäsin tästä alkuun paljon, mutta vanheni nopeasti. Silti menevä biisi ja hauska show.
11. Italia
En ymmärtänyt hehkutusta alkuun, mutta tämä on kasvanut yhdeksi omista suosikeista. Olisi hienoa nähdä Italian tuplavoitto, jota ainakin vedonlyöntitilastot nyt povaavat!
12. Irlanti
Kiva biisi, kuuntelisin mieluusti jos tulisi radiosta.
Vierailija kirjoitti:
Bess menetti suosiotaan, kun tanssiryhmä korostui liiaksi, mummopikkarit oli pohja noteeraus - näytti härskiltä se isokokokoinen tanssija ja vei liiaksi shown itselleen. Jäi jotenki sitä paksua seuraamaan ja ihmettelemään.
Eikös näitten taustatanssijoiden pitäisi olla neutraaleja, ja itse esiintyjää korostetaan. Kuuma Jäbässäkin tätä isokokoisen takamusta kuvattiin liiaksi.
LOPETA JO. Olet spämmännyt tätä samaa viestiä sivutolkulla, mikä ihmeen pakkomielle sinulla on yhteen tanssijaan? Tsiisus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko outoa olisi, että muut bändin jäsenet yhtä lukuun ottamatta seikkailevat animaatiohahmoina taustalla.
Minun mielestä kaikki saisi heivata pois, lapsellinen vaikutelma koko animaatiosta kuten moni aiemmin totesi jo.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tuumaatte esiintyjistä tähän asti? Viiden kärki, kymmenen kärki? Suomea ei saa äänestää, kun ei voida äänestää itseämme itse viisuissa 😄
Oma top 5 koostuu Virosta, Suomesta, Israelista, Norjasta ja Ukrainasta. Kaikki ne on niin eri genreä etten osaa laittaa järjestykseen. Ehkä Ukrainan etnoilu ja Norjan mukaansatempaava, ihanasti ei s e k s i llä erottuva tanssibiisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Ukraina muka osallistumassa?
Onko ilmoittanut jossain ettei osallistuisi?
Ei ollut tarkoitus olla törkeä. Oikeasti jostain luin,ettei osallistuisi. En vaan muista mistä.
Nyt ollut oma huomio täysin muualla kuin viisuissa.
Todellakin toivon,että osallistuu ja on vielä Ukraina toukokuussa olemassa itsenäisenä valtiona.
Minä en kestä Pohjois-Mekedonian laulajan ilmettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Ukraina muka osallistumassa?
Onko ilmoittanut jossain ettei osallistuisi?
Ei ollut tarkoitus olla törkeä. Oikeasti jostain luin,ettei osallistuisi. En vaan muista mistä.
Nyt ollut oma huomio täysin muualla kuin viisuissa.
Todellakin toivon,että osallistuu ja on vielä Ukraina toukokuussa olemassa itsenäisenä valtiona.
Alunperin Alina Pashin piti edustaa Ukrainaa. Hän vetäytyi kisasta itse. Kalush orchestra tuli tilalle. Bändin jäseniä lähti sotaan viikonloppuna, mutta ei bändi ole viisuosallistumisiin ottanut kantaa. Kaiketi osallistuvat, jos sinne pääsevät.
Pakko sanoa että the Rasmuksen esitys oli todella kehno, mies ei vaan enää osaa laulaa. Uskon että sillon 30v sitten on osannut, mutta nyt vois olla aika eläkkeelle siirtyä. Muut kilpailijat olivat paljon parempia.
Vierailija kirjoitti:
laskisin Oliverankin esityksen audiovisuaalisesti onnistuneeksi.
Se vaate oli kamala. Leväinen kalaverkko, sanoi joku, ja oikeassa oli. Lihotti parikymmentä kiloa.
Vierailija kirjoitti:
6. Slovakia
Slovakia ei osallistu. Tarkoitatkohan Sloveniaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6. Slovakia
Slovakia ei osallistu. Tarkoitatkohan Sloveniaa?
Kiitos korjauksesta! Nämä maat menevät aina sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
laskisin Oliverankin esityksen audiovisuaalisesti onnistuneeksi.
Se vaate oli kamala. Leväinen kalaverkko, sanoi joku, ja oikeassa oli. Lihotti parikymmentä kiloa.
Muuten oli tosi hyvä esitys. Ääni toimi, kuvaus toimi, eleetön esitys toimi. Mekon värikin oli kiva, mutta malli tosiaan varsin epäimarteleva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Emppua tarvitse poistaa, vaan se taustan piirroshahmo joka oli toteutettu varsin kehnosti. Ei muutenkaan mitään pointtia "tuplata" Emppua, hän kyllä erottuu aivan omana itsenään ja muuten: soittaa todella hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Emppua tarvitse poistaa, vaan se taustan piirroshahmo joka oli toteutettu varsin kehnosti. Ei muutenkaan mitään pointtia "tuplata" Emppua, hän kyllä erottuu aivan omana itsenään ja muuten: soittaa todella hyvin!
Niin, mutta miksi juuri Empun hahmo?
Kyllä ne kaikki siellä ovat, ei vain tv-kuvasta näkynyt. Kuvauksen vika, ei esityksen.
Vierailija kirjoitti:
Alkuun pakko sanoa, että kyllä Rasmus tuosta tasapaksusta joukosta erottuu edukseen.
Tykkään Ukrainan biisistä ihan oikeastikin. Viron pätkästä tuli mieleen Avicii, se oli ihan kiva. Tosi tosi paljon tylsiä, yksipuolisia jollotuksia.