Euroviisut 2022 OFFICIAL
Kommentit (12303)
Tiedän että viisut on lgbtqa+ -väelle tärkeä juhla, mutta ei kai umk ole ennen ollut näin voimakkaasti seksuaalinen? Ihan kuin pridellä olisi😄
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi noihin kisaesityksiin ei ole panostettu samalla tavalla kuin tähän vesalan esitykseen?
Tämä!
Voi hemmetti, huomasin liian muöhään, että voi äänestää ilmaiseksi Ylen sovelluksessa.
Vierailija kirjoitti:
Onko vauvapalstan keski-ikä yli 50v? Läntisen pappa halutaan lähettää viisuihin ja haukotaan henkeä, kun naisilla näkyy vähän ihoa. Tv kiinni, aika mennä unten maille jo eläkeläisten.
Ei se iho vaan laaduttomuus
Olin eka innoissani näistä ehdokkaista kun kuulin kappaleet, mutta nyt ei enää oikeastaan kiinnosta kuka voittaa :/
Mä tykkään Tommista ja oon 32v. Tiedän kuitenkin, ettei pärjää Euroopassa, olisi pitänyt olla enkunkieliset sanat sinne. Biisin sanat nimenomaan hyvät, moni varmaan samaistuu varsinkin koronaeristyksen jälkeen, kun alkaa uusi elämä tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Lauri paljastaa liikaa, nyt takki kunnolla päälle!
Strategisesti aseteltu takki päälle
Rampampam on biisinä mieleenpainuvin kertosäkeensä takia, mutta lavastus oli täysi pohjanoteeraus, joten ääneni meni hurricanelle
Olipas pettymys tämä toteutus. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Cyan Kicksin esitys oli hyvä, mutta biisi ei vaan riitä
Samaa mieltä et paras show. Oliveran näistä lähettäisin. On varma esiintyjä hänkin ja biisikin ihan hyvä.
Appis kertoi liian aikaisin, että äänestys on päättynyt. Mä haastan Yle appiksen oikeuteen.
RAAAAAAASSSSSMUUUUUUUUUSSSSSSS!
Mikä toi Isaacin klippi on? Siellä lurkkaa jonkun seinän takana niin että katsoja saa ihan arvailla, että kukas siellä mahtaa olla piilottelemassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesalalla joku ikäkriisi? Konttaa lattialla stringit jalassa.. Voi luoja.
Heittihän Laurikin takin pois.
Niin? Ihan yhtä mautonta. Nyt kuitenkin esiintyi Vesala.
Sinulta meni viittaus ohi. Tuossa puhuttiin ikäkriisistä ja paljaasta pinnasta. Lauri Ylönen ja Vesala ovat olleet pariskunta, ja molemmilla näillä voi olla ikäkriisi, että pitää näyttää paljasta pintaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuliko muille Isaacin ulkonäöstä ja tyylistä mieleen Prince?
Vai oonko vaan tosi wanha.
:D
Etenkin siinä upealla musavideolla tuli. Harmi, ettei live ollut lähellekään yhtä hyvä.
viron kipaleeessa on sitä jotain, hieman kuulostaa ruotsalainen käsiala. en tiedä sitä.
Ahh hirveän vaivaannuttavaa tämä raatiTurinat
Jes ateisti sai 12 mun suosikki
Ilmetty Petra Marklund