Euroviisut 2022 OFFICIAL
Kommentit (12303)
Ääni häviää Logomon seinille
Kisa käydään vihaisten nuorten naisten ja tumman miehen kesken, se on saateenkaariväelle pahapaikka kumpaa hehkuttaa ja omaa oloa kohentaa
Toi Bess olisi tarvinnut modernin shown. Nyt tuli mieleen joku 90-luku ja tallinan menevät wt-laivat
Vierailija kirjoitti:
Oliveran biisi ja esitys oli oikea masennuksen maanvyörymä. Hän osaa laulaa ja on ihan symppis.
Jos on ateisti niin on kai pakko ollut ajatella vaihtoehtoakin, tossa oli vähän pitäkää tunkkinne-asenne, kuitenkin ehkä tiedostamatta toive paremmasta. Toi on koskettava biisi ei-ateistinkin mielestä. Hyvin veti Olivera, video oli kyllä hoenompi, harmi ettei samaa oltu toteutettu tässä.
Vierailija kirjoitti:
Missä lavashowt? Mitä tämä on... Mulle tulee myötikset..😳
budjetti ollu mikä? Todella amatöörimäistä puuhastelua. Valot ja lavastus olleet jonku yläasteikäisen tet-harjoittelu?
Paras tähän mennessä. Musta hevonen
Siis hemmetti Younghearted oli mun listalla viimeisenä mutta täähän lähtee! Nyt on hyvää laulua.
Noissa matalissa vähän kontrolli pettää mut kertsit on komeita.
Tumma kitaristi on totaalisen söpö
Ääni kulkee ihan eri tavalla, kun ei tarvi esittää Beyoncétä
Kaikki esiintyjät on jotain lukiolaisia ja näköjään niiden punatukkainen musanopekin on otettu mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi kamala. Mitään oikeaa sanomaa tuossa rampampaa- laulussa. Mikä näitä nykylaulajia/lauluntekijöitä vaivaa?!
On siinä sanoma. Mä oon rapaa ja massii ja leimoja passiin.
Voiko enää epävireisemmin laulaa tämä Younghearted
Vierailija kirjoitti:
pulu kirjoitti:
Anopulla kirjoitti:
Tämä ohjelma on väkisin venytetty 2-tuntiseksi. Miksi nuo "miten biisi syntyi" -höpötykset on ympätty tähän? Nehän on jo nähty!!!
Pakko, koska lavasteiden vaihtoon ja laulajien valmiiksi saaminen lavalle vie aikaa. Ei voi vain yleisöä kuvata sitä aikaa.
Eihän noilla edes ole mitään lavasteita! Eikä edes valoja!
No onhan Younghertedilla pai räsymattoa. Kauankohan tuon lavastuksen suunnitteluun meni? Minuutti?
Next one... lopputulos on selvä - Rasmus lähtee Euroviisuihin ja on varma TOP 3 koska Rasmuksella on niin valtava fanikunta maailmassa edelleen :) Hyvin tehty Rasmus :)
Laurin ääni oli jotenkin tukkonen ja kireä. Mustan värinen, pimeä tausta ei toiminut. Emppu olisi energiallaan ansainnut enemmän näkyvyyttä.
Harmi, että Isaacin esityksen koreografia oli hämärä sekasotku. Iisakki olisi ollut tyylikäs ilman stereotyyppista gaykiemurtelua.
Teille ei kelpaa mikään, ootte ite niin vidun hyviä :D
Nyt tuntuu että Olivera voittaa ellei Cyan Kicks ole tosi hyvä. Raadit ainakin tykkää Oliverasta
tåmä youngheart yllätti posiitivisesti
Vähän tälläinen lukiolaisten leirinuotiobändi. Laulajalla mukavan lämmin ääni