Euroviisut 2022 OFFICIAL
Kommentit (12303)
Onko mun korvissa vikaa vai onko ylen äänentoisto ihan pyllyllään? Laulu ei tunnu kuuluvan musiikin yli yhtään. Kuvauskin on ihan pielessä…
Vierailija kirjoitti:
Oho. Vesalalla on valkoiset alusvaatteet ja joku pitsiriepu niiden päällä! Mautonta, mautonta! Ja sehän on vielä Rasmuksen Laurin exä 🥺
Kyllä Paulan kroppaa kehtaa näyttää! Tosi tyylikäs! 😍
Olivera on ihana!
Kunpa olis hyvä live.
Voi ei, Oliveiran klippi lähti pyörimään kesken Mmiisaksen juonnon!
Vierailija kirjoitti:
Voi miten heikko ääni tällä Isaacilla.
Ei tuota hengästynyttä muminaaa voi edes lauluksi kutsua. Ulkoasu tosiaan kuin laitapuolen maksullisella homolla. Kaiken kaikkiaan karmea esitys. Täysi flopöi.
Kehno alku. Ram pam pamia odotellessa.
Onko Oliveiralla muuten portugalilaisia tai brasilialaisia juuria?
Jestas nää juontajien aika paljastavat asut koko perheen ohjelmassa...
cyan kicks tulee viemään potin
Rasmuksen laulaminen kuulosti tuskaselta. Muutenki lava esitys aika tyylitön. Isaacin biisi tosi hyvä mutta lavashow tarttee muokkaamista
Olivera vaikuttaa jäykältä tosikolta :I
Vierailija kirjoitti:
Onko mun korvissa vikaa vai onko ylen äänentoisto ihan pyllyllään? Laulu ei tunnu kuuluvan musiikin yli yhtään. Kuvauskin on ihan pielessä…
Eikös tämä ole jokavuotinen ongelma?
Miten paljon kauniimpi olisikaan maailma ilman liveohjelmissa näitä turhia välihöpötyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, samaa mieltä. Ja muutenkin nää artistien esittelyjen taustagrafiikat on jotenkin halvan ja mauttoman näköisiä... Verorahat loppunut Yleltä kesken?
Tuliko kenellekään mieleen, että tuo Isaacin tyyli muistuttaa nyt hieman liikaa Damianon tyyliä.
Liian pitkät on hölpötykset biisien välillä
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietiskelin, eli näköjään Ylellä on joku häikkä.
Ei kuulu ääni ei. Tykkäsin Rasmuksesta. Porukoilla vissiin aika suuret odotukset tai sit täällä vaan haukutaan kaikki haukkumisen ilosta. Isaac ei vakuuttanut tuolla mutinalla. Ja asu oli aika karsee.
Juontajille riittänyt rahaa vain alusvaatteisiin.