Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Euroviisut 2022 OFFICIAL

Vierailija
26.05.2021 |

Ken voittaa viisut Italiassa?

Kommentit (12303)

Vierailija
4401/12303 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Subwooferin livessä on liikaa taustanauhakikkailua omaan makuun. Studioversiota on ihan mukava kuunnella efekteineen.

Vierailija
4402/12303 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tykästynyt kuuntelemaan Ranskan viisuehdokasta "La tempête" (myrsky), vaikka laulajasta tuleekin aina mieleen (nuori) Donald Trump. Livenä laulu ei valitettavasti ollut yhtä hyvä, joten tuskin tulee valituksi.

Laulun kohta "Plus rien ne m’arrête, L’avenir est sauvage." (mikään ei minua enää pysäytä, tulevaisuus on villi) rauhoittaa minua. Olen pitkään ollut työtön ja nyt olin työhaastattelussa ihannetyöhön. En vielä tiedä, miten minun käy, mutta mielessäni toivon pääseväni eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4403/12303 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tykästynyt kuuntelemaan Ranskan viisuehdokasta "La tempête" (myrsky), vaikka laulajasta tuleekin aina mieleen (nuori) Donald Trump. Livenä laulu ei valitettavasti ollut yhtä hyvä, joten tuskin tulee valituksi.

Laulun kohta "Plus rien ne m’arrête, L’avenir est sauvage." (mikään ei minua enää pysäytä, tulevaisuus on villi) rauhoittaa minua. Olen pitkään ollut työtön ja nyt olin työhaastattelussa ihannetyöhön. En vielä tiedä, miten minun käy, mutta mielessäni toivon pääseväni eteenpäin.

Ooh, tässä on Euroviisujen voima. Löytyy tällaisia helmiä, jotka liikauttavat jotakin erityistä sielussa ja joita ei olisi ilman viisuja kuullut ollenkaan. Kaikkea parasta sinulle!

Vierailija
4404/12303 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ilmeisesti Israelinkin edustaja on väläytellyt vetäytyvänsä kisoista. Ei ilmeisesti ole tyytyväinen tuotantoon ja koe voivansa edustaa Israelia ylpeydellä jos sama jatkuu. Saapas nähdä, miten tässä käy.

Vierailija
4405/12303 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän norjan kappaleesta. Ne sudet on söpöjä

Vierailija
4406/12303 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän norjan kappaleesta. Ne sudet on söpöjä

Aaaawww söpöt sudet ❤️ ”Is that saliva or blood drippin' off your chin?” 🐺

Vierailija
4407/12303 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäikäisiä te muuten olette, jotka kirjoittelette tänne?

Meitä on moneksi teinistä mummoon ja vaariin saakka.

Vierailija
4408/12303 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs tiedät?

Vierailija
4409/12303 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musamausta ja jutuista päätellen enemmän varmaan sitä mummo ja vaariosastoa.

Vierailija
4410/12303 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ilmeisesti Israelinkin edustaja on väläytellyt vetäytyvänsä kisoista. Ei ilmeisesti ole tyytyväinen tuotantoon ja koe voivansa edustaa Israelia ylpeydellä jos sama jatkuu. Saapas nähdä, miten tässä käy.

No just. Se olikin vähän ärsyttävä, eipä haittaa vaikka vaihtuisi edustaja.

Vierailija
4411/12303 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hush, I'm not babydoll"  Verestellään vähän Ranskan -65 viisu kappaletta....

´65

Vierailija
4412/12303 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo I.M oli ainoa biisi, jota viitsi kuunnella niistä kaikista Israelin vaihtoehdoita. Loput oli niitä vessataukobiisejä.

Miksi kukaan artisti edes hakee viisuedustajaksi, jollei pesti kiinnosta. Äänestäjät tuhlaavat rahojaan ja fanit pettyy, jos heidän voittoon äänestämänsä edustaja päättäkin että antaapa olla.

Vierailija
4413/12303 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo I.M oli ainoa biisi, jota viitsi kuunnella niistä kaikista Israelin vaihtoehdoita. Loput oli niitä vessataukobiisejä.

Miksi kukaan artisti edes hakee viisuedustajaksi, jollei pesti kiinnosta. Äänestäjät tuhlaavat rahojaan ja fanit pettyy, jos heidän voittoon äänestämänsä edustaja päättäkin että antaapa olla.

Ehkä kuitenkin vaan kiukuttelee, vaikutti aika diivalta se ukko..

Vierailija
4414/12303 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Israelin taso oli kyllä pettymys tänä vuonna ja muutenkin omituista tuo että jokainen artisti esittää kaksi kappaletta.

Vierailija
4415/12303 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuli Monica Liu-fani.

Vierailija
4416/12303 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuli Monica Liu-fani.

Ihan kiva biisi ja hieno esiintyjä, mutta ei mielestäni niin freesi kuitenkaan. Varmaan enemmän vanhempien katsojien mieleen.

Vierailija
4417/12303 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkäs on fiilikset näin UMK-viikolla ja kun on ehditty jo kuunnella biisejä pidemmän aikaa?

Vierailija
4418/12303 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kerta kaikkiaan outo viisuvuosi muodostumassa, vaikka onhan vielä paljon kappaleita tulossa. Taso tosiaan tuntuu aika matalalta, en tiedä johtuuko se siitä että olen katsonut näitä national finalseja nyt aktiivisemmin kuin koskaan aiempina vuosina. Ehkä tähän turtuu näin. Muutamia timantteja toki on jo nyt - Brividi on varmasti top 5:ssä Torinossa.

Tuo Achille Lauro saa niskakarvani pystyyn. Se Sanremon kappale oli mielestäni esitetty epäkunnioittavasti koko kilpailua kohtaan. Roikkui mikrofonin varressa, taustakuoro teki kaiken työn... Ärsyttää, että pääsi San Marinosta läpi, tämäkään kappale ei ole edes hyvä. Måneskiniin ei voi verrata mitenkään.

Subwoolfer on viime viikonlopun voittajista varmasti parhaiten menestyvä, hirveästi ei huumoriviisuja ole vielä tänä vuonna ollut tarjolla.

Ranskasta ehdottomasti SOA jatkoon, upea kappale! Isaac olisi mielestäni hieno MODERNI edustaja Suomelle, mutta eiköhän sinne laiteta vanhanaikainen Rasmus tai Bess. No, kunhan on viisut, ei sillä Suomella niin väliä. 

Ensi viikonloppuna taitaa tulla vain Suomen ja Australian finaalit? Seuraavat maaliskuussa. Odotellaan. Muistakaa äänestää suosikkianne!

Vierailija
4419/12303 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkäs on fiilikset näin UMK-viikolla ja kun on ehditty jo kuunnella biisejä pidemmän aikaa?

Fiilikset pysyneet samana eli Rasmus on ykkössuosikki ja Isaac Sene guilty pleasure 😁

Vierailija
4420/12303 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä kerta kaikkiaan outo viisuvuosi muodostumassa, vaikka onhan vielä paljon kappaleita tulossa. Taso tosiaan tuntuu aika matalalta, en tiedä johtuuko se siitä että olen katsonut näitä national finalseja nyt aktiivisemmin kuin koskaan aiempina vuosina. Ehkä tähän turtuu näin. Muutamia timantteja toki on jo nyt - Brividi on varmasti top 5:ssä Torinossa.

Viime vuosi oli poikkeuksellinen, joten sitä on vaikea päihittää. Jotkin vuodet ovat parempia, toiset heikompia... Tosin olisi voinut luulla, että kisojen suosion kasvaessa artistit panostaisivat esityksiinsä aiempaa kovemmin, koska kyse alkaa olla jo niin merkittävästä kansainvälisestä areenasta (jo pelkillä Spotify-tuotoilla voi tienata ihan mukavasti).