Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan vain suikkareita

Vierailija
26.05.2021 |

Ongelmani kuulostaa taatusti monen korvaan vähintäänkin oudolta. Minulla on upea ja ihana vaimo. Seksiä on ollut aina muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta paljon ja hyvää. Jokin aika sitten vaimo sairastui ja seksi jäi hetkeksi. Tai yhdyntä jäi. Vaimoni kyllä aina huolehtinut minusta ja tarpeistani. Itse en pystynyt tarjoamaan silloin vaimolle apuja. Nyt kun asiat ovat palanneet ns. Normaali uomiinsa, seksi on jotenkin hävinnyt. Tai saan suihinottoja kun ehdottelen tai yritän lähestyä. Mutta kun haluaisin niin kovasti sitä yhdyntää ja läheisyyyttä vaimon kanssa, ja jostain syystä vaimo ei halua. Kipuja ei kuulemma enää ole joten ei voi olla siitäkään kyse. Olen aivan äimän käkenä asian suhteen. Ja vaimoni ei petä. Jos joku alkaa sitä huutelemaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kannattaisi ottaa asia puheeksi vaimosi kanssa, mutta ei sillä kulmalla, että sinä haluaisit yhdyntää, vaan mitä vaimosi tuntee, miten hän kokee seksin, mistä hän voisi nauttia, mitä sinä voisit tehdä hänen hyväksi, hänelle mikä tuntuisi hyvältä. 

Vierailija
2/4 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan sairaalassa joku lääkäri tai mieshoitaja kuiten vähän "piikittänyt" häntä ja nyt potee morkkista. Minäkään en halunnut puolisoni kanssa seksiä kuukausiin vähän vastaavan tapauksen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliskohan sairaalassa joku lääkäri tai mieshoitaja kuiten vähän "piikittänyt" häntä ja nyt potee morkkista. Minäkään en halunnut puolisoni kanssa seksiä kuukausiin vähän vastaavan tapauksen jälkeen.

Tuo, tai se, että vaimollasi olisi jokin sukupuolitauti on kyllä aika inhorealistinen vaihtoehto.

Vierailija
4/4 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka laski mällit?