Posti jätti toimittamatta huonekalutilauksen
Piti toimittaa minulle eilen klo 13 mennessä, tämä
toimituksen aika sovittiin yli viikko sitten, sain siitä myöhemmin myös tekstiviestin. Tänäänkään ei kuulunut mitään eikä soitettu tai sovittu uutta aikaa.
Onko tilaukseni nyt kadonnut vai mitä tämä on ja kuka kadonneen tilauksen korvaa?
Mistään ei saa ketään kiinni, postin sivuilla on ******** ärsyttävä botti joka vastailee mitä sattuu.
Kommentit (6)
olet sinne huonekaluliikkeeseen yhteydessä. ne saa selvittää asian
lähetyshän on myyjän/lähettäjän vastuulla aina, ei koskaan postin. näin hieno on postilaitoksemme.
Joo olen töissä huomannut miten posti toimii - miten sattuu. Nyt sain karvaasti kokea sen itsekin, joo täytyy huomenna alkaa töistä soittelemaan - työajan jälkeen on taas asiakaspalvelut kiinni.
Ap
Mitä lähetyksenseurannassa lukee sun lähetyksestä?
Postin kanssa jos selvittelet niin postin asiakaspalvelu on se, jonka kanssa voit selvittää.
Ei aina jaksa toimittaa kaikkia juttuja, onks ees pakko? Suhtaudu nyt rakentavasti ja ymmärtävästi. Postin aspa voi kokea antamastasi palautteesta mielipahaa.
Jos on tilattu kotiinkuljetus, on aivan yleinen käytäntö, että nämä kukjetusfirmat ilmoittavat aivan härskisti, että on muka yritetty tavoittaa, mikä ei pidä paikkaansa (itse olen jalka kipsissä kotona jumissa 24/7) ja toimitettu sitten jonnekin jakelupisteeseen hornan tuuttiin.
Tämä toimitusten epävarmuus ja huonontunut jakelupalvelu on ihan sieltä syvältä. Asiakaspalveluahan ei ole ollut pitkään aikaan, kun ei mihinkään voi edes soittaa enää. Miten tässä maassa onkin sössitty niin monet ennen hyvin toimineet palvelut muka tehostamalla toimintaa.
Naapurisi kattoo lätkäottelua uudelta sohvalta.