Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Posti jätti toimittamatta huonekalutilauksen

Vierailija
25.05.2021 |

Piti toimittaa minulle eilen klo 13 mennessä, tämä
toimituksen aika sovittiin yli viikko sitten, sain siitä myöhemmin myös tekstiviestin. Tänäänkään ei kuulunut mitään eikä soitettu tai sovittu uutta aikaa.
Onko tilaukseni nyt kadonnut vai mitä tämä on ja kuka kadonneen tilauksen korvaa?
Mistään ei saa ketään kiinni, postin sivuilla on ******** ärsyttävä botti joka vastailee mitä sattuu.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurisi kattoo lätkäottelua uudelta sohvalta.

Vierailija
2/6 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet sinne huonekaluliikkeeseen yhteydessä. ne saa selvittää asian 

lähetyshän on myyjän/lähettäjän vastuulla aina, ei koskaan postin. näin hieno on postilaitoksemme. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen töissä huomannut miten posti toimii - miten sattuu. Nyt sain karvaasti kokea sen itsekin, joo täytyy huomenna alkaa töistä soittelemaan - työajan jälkeen on taas asiakaspalvelut kiinni.

Ap

Vierailija
4/6 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lähetyksenseurannassa lukee sun lähetyksestä?

Postin kanssa jos selvittelet niin postin asiakaspalvelu on se, jonka kanssa voit selvittää.

Vierailija
5/6 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina jaksa toimittaa kaikkia juttuja, onks ees pakko? Suhtaudu nyt rakentavasti ja ymmärtävästi. Postin aspa voi kokea antamastasi palautteesta mielipahaa.

Vierailija
6/6 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tilattu kotiinkuljetus, on aivan yleinen käytäntö, että nämä kukjetusfirmat ilmoittavat aivan härskisti, että on muka yritetty tavoittaa, mikä ei pidä paikkaansa (itse olen jalka kipsissä kotona jumissa 24/7) ja toimitettu sitten jonnekin jakelupisteeseen hornan tuuttiin.

Tämä toimitusten epävarmuus ja huonontunut jakelupalvelu on ihan sieltä syvältä. Asiakaspalveluahan ei ole ollut pitkään aikaan, kun ei mihinkään voi edes soittaa enää. Miten tässä maassa onkin sössitty niin monet ennen hyvin toimineet palvelut muka tehostamalla toimintaa.