Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luottaako omaan vaistoon vai ei?

Vierailija
25.05.2021 |

Olen ollut lähes vuoden ajan suhteessa miehen kanssa, jossa joidenkin hänet tuntevien ihmisten mukaan on manipulatiivisia ja jopa joitain narsistisiakin piirteitä. Huomaan itsekin mm. sen, ettei hän koskaan myönnä virheitään vaan syy on on aina minun toiminnassani ja reaktioissani, joita sitten pyytelen anteeksi ja tunnen niistä huonoa oloa. Mies on kuitenkin monessa mielessä todella ihana ja minun on vaikea nähdä häntä huonossa valossa. Nyt olemme tilanteessa, jossa vaistoni sanoo hyvin vahvasti, että hänen ja hänen naispuoleisen ystävän välillä on jotain muutakin kuin pelkkää ystävyyttä. Hän kuitenkin näkee asian niin, että minä kuvittelen kaiken ja se mitä tunnen on pelkkää mustasukkaisuutta. En ole syyttänyt häntä koskaan mistään, olen vain ilmaissut epämukavuuteni ja huomaamani asiat. Kuitenkin tunne on hyvin vahva ja olen täysin varma ainakin naisen olevan kiinnostunut miehestäni. Mies kieltää huomanneensa mitään. Olen todella hämmentynyt mitä pitäisi ajatella. Kyseenalaistan omia kokemuksiani, mutta epämukavaa tunnetta on vaikeaa hiljentää eikä mies tunnu ymmärtävän asiaa ollenkaan, kokee vaan kärsivänsä minun epäilyksistäni. Mistä tietää milloin oikeasti kuvittelee kaiken ja milloin taas vaisto todellakin on oikeassa? Mistä taas tunnistaa milloin toinen henkilö manipuloi tietoisesti tai tiedostamatta? Suunnittelemme yhteenmuuttoa, joten senkin takia nämä asiat pohdituttavat paljon.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kaikille tähän mennessä vastanneille. Olen tosiaankin päätynyt yhteen muuttamisen lykkäämiseen, mutta muuten en ole oikein saanut ajatuksiani vielä selväksi. -Ap

Ette ole olleet myöskään kovin kauan yhdessä joten katsot miestä ehkä vielä myös vähän ruusunpunaisten lasien läpi.

Vierailija
62/62 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme