Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unohdatteko te paikat, joissa olette käyneet?

Vierailija
25.05.2021 |

Jos olette käyneet vaikka viisi vuotta sitten käyneet lomalla jossain ulkomailla niin kuinka helposti pystytte palauttamaan paikan mieleenne? Tuntuu etten enää nykyään muista tuollaisia asioita, ennen ei ollut mitään ongelmaa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä paikat eniten näiden muistelmien perusteella muillekin suosittelistte maku-hajua ja tuntojenne mukaan edellä vastanneet ?

Lähes mahdoton vastata, mutta kyllä kaikki tuoksut ja hajut voimistuu lämpimässä ja kuumassa. Mene paikkoihin joissa on lämmin ja kostea ilmasto. Kauko-itä on täynnä ihmeellisiä tuoksuja, mutta niin on esim. Italia ja Espanjakin. 

Vierailija
22/22 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika hyvä  muistamaan matkat ja lomat. Myös oman tavallisen eläämän voin laitta vaikka paperille kevään vuonna  1966.   Pivämäärissä ole myös  haka.  Mihen  kanssa joskus kilpaillaan mitä tehtiinsiellä matkalla  minäkin päivänä. Mies on näissä  päivämäärissä ihan ilmiömainen. herätän usein  ihmetystä niillä yksityiskohteilla. Varmaan siitä on jotain tekemistä sillä että olen pitänyt  almanakka päiväkirjaa  60 vuotta. Äidilläni  oli  myös hyvä muisti,  eli  90- vuotiaaksi. Kertoi  koko Suomen historiasta usein  hyvin tarkasti.  Tuntuu joskus kummalle kun joku sanoo ettei muista lapsuudesta mitään.  Minä kyllä muistan kaikki sukulaiset ja pikkserkut kuin eilisenpäivän. Muistan  vaikka mitä oli kakun päällä kun täytin  5. vuotta. Myös entisajan hinnat muistan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan