Etuillaanko rokotejonoissa paljon?
Kävin viemässä mummon kakkospiikille, ja sali oli täynnä reilusti minua nuoremman näköisiä ihmisiä odottamassa sitä 15 minuutin varoaikaa. Minä saan rokotteen vasta viikon päästä. Heti aamusta varasin ajan, kun minun ikäisten ajanvaraus aukesi.
Miten nuo nuoremmat ovat tuolla rokotepisteellä? Onko etuilu jonossa kuinka yleistä?
Kommentit (24)
Yksi etuilijaryhmä julkaistiin juuri, olympialaisiin matkaavat.
Vierailija kirjoitti:
Terävät kyynärpäät ovat valttikortti koronarokotusjonoetuilussa.
sellaiset on usein laihoilla, jotka taas harvemmin ovat riskiväkeä
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä rokotteen saa kuka vaan kun menee jonoon rokotepisteeseen. Ei ne ainakaan pikkukunnissa pois potki vaan antavat piikin kun rokotepisteeseen saakka on vaivautunut.
Mä vein mummani koronapiikille vajaat 2 kk sitten ja sain samalla ite rokotuksen. Rokotushoitaja kysy että ootkos paljon tekemisissä mumman kanssa ja tästä saisit rokotuksen nyt samalla jos kiinnostaa. Kiinnostihan se, tietysti. Comirnaty tuikattiin sit siinä samalla ja saatiin mumman kanssa ajat toiseen piikkiin. Oon 35 v ja asuinpaikka Seinäjoki.
Nyt on pirullinen hätä ku halukkaat piikattu ja alle 45set eivät halua vielä vaarantaa terveyttään piikillä. Tahtovat ehkä elää ensin yhtä kauan ilman piikkiä kun mitä ovat saaneet elää nuo rajuimmin hötsätyt.