Onko turn-on jos miehellä Tinderissä metsästyskuva profiilikuvana?
Olen eränkävijä miehiä. Metsästän, kalastan. Onko isokin turn-on?
M31
Kommentit (44)
Hyvä vaan, et on näkyvillä, ei tuhlaa aikaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jonkun ison kalan kanssa poseeraat, niin ei haittaa, muita kuolleita eläimiä en kyllä välittäisi profiilikuvassa nähdä. Erähenkinen mies on kyllä turn on, eli en mä välttämättä vasemmaĺle laittaisi, vaikkei just se metsästys mun juttuni olekaan.
Ai se on ok, että kala on riuhdottuna ja kita riekaleina kärsien siinä kuvassa? Juu EI OLE.
Skippaan myös eräjormat. Ovat aika epäsiistejä ja minuun ei kalman hajuisilla käsillä kosketa. Yök. Sitäpaitsi rakastan eläimiä ja vältän lihan syöntiä aina kun voin (kyläreissuilla joutuu taipumaan, jos emäntä on kokannut lihasoosia eikä kehtaa kieltäytyä).
Niin, minä vastasin aloittajan kysymykseen oman mielipiteeni kertomalla. Turhaa sinä siitä tuohdut, vaikket itse samaa mieltä olekaan. Me ihmiset olemme erilaisia ja minä en pistä miestä hylkyyn jonkun kalakuvan takia, vaikkei sellainen ihanteellinen kuva deittiprofiilissa mielestäni olekaan. Sinä saat tietenkin vapaasti olla eri mieltä.
Turn off mikäli vedit sille kuulan kalloon, iso turn on jos käytit jousta: voidaankin sitten lähteä yhdessä metsälle hiippailemaan ;)
On. Mä en siis tuomitse metsästystä kunhan se tehdään vastuullisesti lakeja ja suosituksia noudattaen, mutta joku hirvenraato tai kuollut kala kuvassa nyt vaan ole kiinnostusta herättävä yksityiskohta.
Miksi miesten pitää aina tunkea harratuksensa kuviin niin voimakkaasti? Mitä jos vaan ottaisit mahdollisimman hyvän kuvan itsestäsi jossain kohtuullisen neutraalissa/normaalissa tilanteessa, jossa olet pukeutunut siististi tavallisiin vaatteisiin? Voit vaikka profiilitekstissä kertoa harrastavasi metsästystä.