Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko turn-on jos miehellä Tinderissä metsästyskuva profiilikuvana?

Vierailija
25.05.2021 |

Olen eränkävijä miehiä. Metsästän, kalastan. Onko isokin turn-on?

M31

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On turn off. Mutta ehkä on parempi että mainostat harrastustasi, niin osaan pysyä kaukana. Tappaminen ei ole mikään harrastus. 

Miten ajattelit pitää riistakantaa kurissa?

Vierailija
22/44 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa... Ei olisi plussaa ainakaan. Metsästysharrastus on ok, mutta toisaalta sen parista löytyy paljon tyyppejä jollaisiin en halua tutustua (tunnen). Sellaisten tuntomerkki valitettavasti aika usein on, että esim. some on täynnä saaliskuvia ja muuta uhoa. Onko harrastus niin vahva osa identiteettiäsi, että haluat sen kertoa naisille heti ensimmäiseksi kuvalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä vedän vasuriin.

En pystyisi tapailemaan miestä joka ampuu eläimiä..

Sorry.

Itse tapailisin mielummin eettistä riistaa syövää miestä kuin jotain tehotuotettuja broilerifileitä kaupasta ostavaa paskiaista.

Ne eettiset eräjormat vetävät sen riistan lisäksi vielä possut, naudat ja broiskut ilman huolen häivää. Yleensä niillä homehtuu ne kaikenmaailman kyyhkypaistit sinne pakkaseen.

Vierailija
24/44 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En panis pahitteeksi.

N25

Vierailija
25/44 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metsästys ja kalastus on tosi muodikasta. Tai oli semmoiset 1000 vuotta sitten. Mielestäni kukaan oikea mies ei ammu mitään joka ei voi ampua takaisin. Peurojen lahtaamisen sadan metrin päästä on pienimunaisten hommaa. 

Kun leijona tappaa avuttoman antiloopin, onko leijona luuseri?

Vierailija
26/44 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten kommenteista käy ilmi:

- jos haet panoseuraa älä laita metsästyskuvaa

- jos haet pitempiaikaista seuraa ja jotain vakavampaa suhdetta, karsit metsästyskuvalla väärähenkiset ja turhan sähläyksen erilaisten näkemysten takia.

Vierailija
27/44 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä mahdollisimman isoa kalaa sylissäsi. Se toimii.

... Naisten karkottajana.

Vierailija
28/44 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onpa ihmeelliset asenteet metsästystä kohtaan. Itse olen melkein kokonaan kasvissyöjä ja muutenkin vähän ituhippi, mutta syön riistalihaa. Metsässä eläimet eivät joudu kärsimään samalla tavalla kuin tuotannossa, ja esimerkiksi hirvikantaa on pakko karsia jonkin verran.

Mutta aloittajalle: useimpiin vetoaa eräilykuva (jossa olette vaikka sinä ja teltta/nuotio/metsämaisema) paljon enemmän kuin metsästys- tai kalastuskuva, vaikka noita harrastuksia ei vastustaisikaan. Deittiä etsiessä ei huvita nähdä kuvia aseista tai kuolleista eläimistä.

Jeesustelet metsästämisestä mutta olet valmis ostamaan kaupasta tapetun eläimen lihaa.

Vierailija
29/44 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyssyt pois näkösältä ja mieluiten kokonaan pois, niistä tulee epäilyttävät psykopaattivibat. Potentiaalinen perhesurmaaja.

Vierailija
30/44 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onpa ihmeelliset asenteet metsästystä kohtaan. Itse olen melkein kokonaan kasvissyöjä ja muutenkin vähän ituhippi, mutta syön riistalihaa. Metsässä eläimet eivät joudu kärsimään samalla tavalla kuin tuotannossa, ja esimerkiksi hirvikantaa on pakko karsia jonkin verran.

Mutta aloittajalle: useimpiin vetoaa eräilykuva (jossa olette vaikka sinä ja teltta/nuotio/metsämaisema) paljon enemmän kuin metsästys- tai kalastuskuva, vaikka noita harrastuksia ei vastustaisikaan. Deittiä etsiessä ei huvita nähdä kuvia aseista tai kuolleista eläimistä.

Jeesustelet metsästämisestä mutta olet valmis ostamaan kaupasta tapetun eläimen lihaa.

Nimenomaan sanoin, että olen kasvissyöjä muuten kuin riistalihan osalta. Pikemminkin mä kannatin tuossa kommentissa metsästämistä, jos jotain jeesustelin niin muiden jeesustelua. Miten tuon voi ymmärtää täysin toisin päin, lainasitko väärää kommenttia vai mikä tän selittää?

Sen kyllä sanoin että romanttista seuraa etsiessä ei huvita nähdä kuvia raadoista tai tukehtuneista kaloista. Sen metsästyksen voi mainita harrastuksena esittelytekstissä ja laittaa kuvan, jossa ollaan eräkamppeissa luonnossa ilman että esitellään kuolleita eläimiä.

Vierailija
31/44 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jonkun ison kalan kanssa poseeraat, niin ei haittaa, muita kuolleita eläimiä en kyllä välittäisi profiilikuvassa nähdä. Erähenkinen mies on kyllä turn on, eli en mä välttämättä vasemmaĺle laittaisi, vaikkei just se metsästys mun juttuni olekaan.

Ai se on ok, että kala on riuhdottuna ja kita riekaleina kärsien siinä kuvassa? Juu EI OLE.

Skippaan myös eräjormat. Ovat aika epäsiistejä ja minuun ei kalman hajuisilla käsillä kosketa. Yök. Sitäpaitsi rakastan eläimiä ja vältän lihan syöntiä aina kun voin (kyläreissuilla joutuu taipumaan, jos emäntä on kokannut lihasoosia eikä kehtaa kieltäytyä).

Vierailija
32/44 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan sanoin, että olen kasvissyöjä muuten kuin riistalihan osalta. Pikemminkin mä kannatin tuossa kommentissa metsästämistä, jos jotain jeesustelin niin muiden jeesustelua. Miten tuon voi ymmärtää täysin toisin päin, lainasitko väärää kommenttia vai mikä tän selittää?

Miksi ei huvita nähdä aseista kuvia tai kuolleista eläimistä? Kuitenkin olet valmis ostamaan tapetun eläimen lihaa. Vähän on ristiriidassa kirjoitukset.

Vierailija
33/44 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei huvita nähdä aseista kuvia tai kuolleista eläimistä? Kuitenkin olet valmis ostamaan tapetun eläimen lihaa. Vähän on ristiriidassa kirjoitukset.

En ole ostanut kaupasta lihaa sen jälkeen kun täytin 18. Mutta vaikka ostaisinkin, niin samoin olen valmis keräämään koiran jätöksiä pois muita häiritsemästä, jos sitä ystävän tai vanhempien puolesta lenkitän. Tuo on ihan normaali arkinen velvollisuus, joka kuuluu elämään, enkä sitä yritä vältellä.

Sen sijaan kuva koirankakasta Tinderin profiilissa (tai mies esittelemässä kakkapussia) ei sytytä.

Vierailija
34/44 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsästys harrastuksena on niin paljon aikaa vievä harrastus, että ei sellaista miestä minulle. Ja ne raadot kotona roikkumassa, juu ei.

Vierailija
35/44 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

TURN OFF TURN ON ON JO SO LAST SEASON Tiiäksä?

Vierailija
36/44 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdoton ei metsästäville miehille vaikka Kainuun korvesta olenkin kotoisin. Itse metsästyksessä ei ole mitään pahaa mutta sitä harrastavat miehet käyttävät kaikki vapaat metsässä rypien. Lomat oikein ajoitetaan metsästyskausiin.

Tämä on suurin ongelma. Yli puoli vuotta meni ennen kuin oli aikaa ekoihin treffeihin.

Vierailija
37/44 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei olisi turn off. Olen eläinrakas ja mielestäni jos lihaa haluaa syödä, niin metsästetty liha on kaikkein eettisin vaihtoehto. Riistaeläin on elänyt luonnossa sellaista elämää mihin on tarkoitettu, ja kuolema luotiin on nopea. Lihan ja muiden eläinperäisten tuotteiden tehotuotanto sen sijaan on aivan järkyttävää ( = esim. kaupasta ostettu tavallinen kana- tai lihapaketti). Niiden eläinten koko elämä ja kuolema on ollut silkkaa kärsimystä ja täysin luonnonvastaista.

Mielestäni ainoastaan vegaanilla on varaa arvostella metsästystä tai metsästäjiä julmiksi.

Vierailija
38/44 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni olisi turn-on, jos harrastus tulisi esille jotenkin muuten kuin kuolleen eläimen kanssa poseeraten.

Jos haluat matcheisi naisia, jotka hyväksyvät ja ehkä jopa arvostavat harrastustasi, laita ihmeessä kuva siitä. Ei ole mitään hyötyä saada matcheihin vegaaneja metsästysharrastajana

Vierailija
39/44 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis hänhän ei nimenomaan jeesustellut mitään. Hän totesi vain sen faktan, että jos eläimen tappamista eettiseltä kantilta ajatellaan, niin riistalihan syönti on eettisempää kuin kaupasta ostetun lihan syönti. Eikä hän myöskään edes tuominnut niitäkään, jotka sitä tehotuotettua lihaa ostavat ja syövät, vaikkei itse niin teekään. Sinä olet teistä se, joka jeesusteli, ei tuo henkilö, ketä katsoit tarpeelliseksi nälviä.

Vierailija
40/44 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen metsästänyt koko ikäni, mutten ole ainuttakaan kuvaa ottanut harrastuksestani. Miksi pitäisi.