Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Video leviää espoolaisesta K-marketista

Vierailija
25.05.2021 |

mustalaisakka myllyttää vartijan kanssa. Onneksi vartija vissiin sai riehujan aisoihin.

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000008000024.html

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kommentteja. Vaikka varastelevat ja ylimieliset Mirandat ärsyttää minuakin, niin ei nuo vartijan otteet olleet millään tavalla tarpeellisia saati hyväksyttäviä. Varmaan taas yksi poliisikoulun pääsykokeet reputtanut surkimus.

Vierailija
42/66 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartija otti pataan frouvas henkilöltä. Eikö oo syöny puuroo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme kommentteja. Vaikka varastelevat ja ylimieliset Mirandat ärsyttää minuakin, niin ei nuo vartijan otteet olleet millään tavalla tarpeellisia saati hyväksyttäviä. Varmaan taas yksi poliisikoulun pääsykokeet reputtanut surkimus.

Mikä on sinusta tarpeellista ja hyväksyttävää, kun kasvoillesi sylkäistään? Koronan aikaan?

Vierailija
44/66 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkankorotus kaverille!

Vierailija
45/66 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen kokemus minulla: Olin värjännyt hiukseni mustaksi ja kädessäni oli hepreankielinen kassi äskeiseltä Israelin matkalta.

Olin tuttu asiakas tuossa kaupassa muille myyjille, mutta nyt kauppaan olikin tullut uusi nuori, pulska ja kovaääninen nainen töihin.

Välittömästi kun astuin Härmälän kaupasta sisään, tuo myyjä käskytti jyrkästi tuomaan kassini kassalle. Järkytyksestä mykkänä vein kassini sinne käskystä, kunnes itku ja hämmennys täyttivät mieleni ja kerroin asiasta muille myyjille, he pyytelivät kauhuissaan kovasti anteeksi ja ihmettelivät tapahtunutta kovasti.

Kun sitten olin ostosteni kanssa menin uudelleen kassalla, pyysin kovalla äänellä kassejani takaisin ja ihmettelin myyjän käytöstä - myyjän tajuttua, että olenkin ihan tavis suomalainen, pelästyi kovasti ja pyyteli anteeksi.

Tämän kokemuksen jälkeen ymmärrän oikein hyvin, miten kauhealta tuntuu tuollainen ikävä ja syrjivä käytös vierasmaalaista/erikoista ihmistä kohtaan.

Mitähän ihmettä myyjän päässä liikui??? Sitä en saa koskaan tietää, miksi hän minua luuli??? Eihän ollut edes tavallista hametta päällä ja tuskinpa juutalaisia ihmisiä näin kohdellaan missään.

Moisen hallusinaatiokokemuksen jälkeen, kai ymmärsit ottaa yhteyttä sinua hoitavaan lääkäriin, lääkityksen tarkentamiseksi. Voimia tulevaisuuteen.

Vierailija
46/66 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä sanoa, että arvostan vartijoita entistä enemmän tällaisten tapausten takia, kun ajattelen minkälaisten asiakkaiden kanssa joutuvat läheisiin tekemisiin usein yksin ja ilman aseita tai suurempaa arvovaltaa.

Poliisia nämä olennot sentään vähän pelkäävät ja sosiaalivirkailijoiden ei kai yleensä tarvitse painia näiden kanssa tai olla ihan lähellä, vaikka joutuvatkin kuuntelemaan miten pitää myöntää varastelurahaa tai erityisiä asumisjärjestelyjä tms. 

Vierailija
47/66 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartija ei saa painaa ihmisen päätä lattiaa vasten. Hänellä oli väärät otteet. Sympatiani ovat tämän takia naisen puolelle. Ymmärrän vartijaa siinä, että hän ei varmasti itse ymmärtänyt tai tajunnut, ettei toinen meinaa saada henkeä. Miehet on muutenkin niin vahvoja. Ei varmasti tahallaan ollut semmoinen. Miehet ei ymmärrä voimiaan aina. Molemmat toimi väärin. Nainen ei saisi vastustaa kiinniottoa ja vartijaa ja vartija ei olisi saanut painaa päätä lattiaan. Ei ehkä ole vartijankaan vika jos vartiakoulutuksessa ei ole annettu tarkempia ohjeita otteisiin. Noin yleisesti miehet on vahvoja, eivätkä välttämättä tajua voimankäyttöönsä.

Vierailija
48/66 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vartija ei saa painaa ihmisen päätä lattiaa vasten. Hänellä oli väärät otteet. Sympatiani ovat tämän takia naisen puolelle. Ymmärrän vartijaa siinä, että hän ei varmasti itse ymmärtänyt tai tajunnut, ettei toinen meinaa saada henkeä. Miehet on muutenkin niin vahvoja. Ei varmasti tahallaan ollut semmoinen. Miehet ei ymmärrä voimiaan aina. Molemmat toimi väärin. Nainen ei saisi vastustaa kiinniottoa ja vartijaa ja vartija ei olisi saanut painaa päätä lattiaan. Ei ehkä ole vartijankaan vika jos vartiakoulutuksessa ei ole annettu tarkempia ohjeita otteisiin. Noin yleisesti miehet on vahvoja, eivätkä välttämättä tajua voimankäyttöönsä.

Nainen ei saa varastaa eikä sylkeä kasvoille. Sympatiani ovat tämän takia vartijan puolella. Ymmärrän naista siinä, että hän ei varmasti itse ymmärtänyt tajunnut, että rikkoi lakia. Nämä naiset on muutenkin niin tyhmiä. Ei varmasti tahallaan ollut sellainen. Nämä naiset ei ymmärrä lakeja aina...

Vierailija
49/66 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttäviä kommentteja huomaa taas kuinka rasistinen maa Suomi on, valitettavasti. Varastaminen on aina väärin tottakai mutta tuon vartijan väkivalta ja selkeå "hermojen menettäminen" tuossa tilanteessa on jotain todella kamalaa. Mitä jos kyseessä olisikin ollu 15 vuotias perus suomalainen teini varastamassa? Niin kyllä olis eri ääni kellossa.. oikeesti pelottaa ihmisten sydämettömyys tänä päivänä

Vierailija
50/66 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

gyjtyujt kirjoitti:

Ahh, pääsisipä itekin painimaan mannetytyn kanssa....

Minkälaista seksi on heidän kanssa?

Pesevätkö hyvin hameen alla hautuneen toosansa?

Vierailija
51/66 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartija koulussa ei todellakaan opeteta kiinniotto tilannetta tällä tavalla. Näkeehän sen videosta että vartijalla tais kyllä vaan kilahtaa päässä, menetti hermonsa siis ja toimi väärin.

Vierailija
52/66 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärää toimintaa vartijalta. Vääränlainen ote, pitäisi laittaa heti vatsalleen ja näin kyllä on määrättykkin pykälissä.

Polvea saa pitää kaulan päällä varsinkin jos ollaan räkäisty jo päälle. Kuitenkin vartija ei käyttänyt maskia, niin vähän ehkä ansaitsi, koska saattoihan se olla vain hätävarjelua, että "näpistäjä" ei saa koronaa.

Vierailija
53/66 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei saa varastaa eikä sylkeä kasvoille. Sympatiani ovat tämän takia vartijan puolella. Ymmärrän naista siinä, että hän ei varmasti itse ymmärtänyt tajunnut, että rikkoi lakia. Nämä naiset on muutenkin niin tyhmiä. Ei varmasti tahallaan ollut sellainen. Nämä naiset ei ymmärrä lakeja aina...

Sylkeminen ei aiheuta hengenvaaraa toisin kuin pään lattiaan painaminen. Olen aina sen puolella joka ei meinaa saada happea.

Vierailija
54/66 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudin käymään joku aika sitten poliisilaitoksella ilmoittamassa murtovarkaudesta. Ketkäs siellä ulko-ovella tulikaan vastaan? No mustahameiset tietysti. 

Vierailija
55/66 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua joku sylkäisee naamaan, luonnollisesti polvistut tämän eteen?

Vierailija
56/66 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tapauksesta tulee todella mieleen henkilö, jonka kautta black lives matter liike lähti liikkeelle. Sama tilanne, vartijan pelottavan väkivaltainen käytös, painoi polvella kaulaan vaikka varastaja huusi en saa happea. Kaikki ketkä tän videon on nähnyt ymmärtää ja näkee varmasti

Vierailija
57/66 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä ne on romanitkin.

Vierailija
58/66 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sylkeminen ei aiheuta hengenvaaraa toisin kuin pään lattiaan painaminen. Olen aina sen puolella joka ei meinaa saada happea.

Koronavirus?

Vierailija
59/66 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaisena aikana, jolloin meitä vaaditaan käyttämään maskeja, kun hengityksessä leviävät mikroskooppiset pisarat on kansainvälisesti tunnustettu hengenvaara?

Vierailija
60/66 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti nainen saa tuomion sylkemisestä, nyt kun on maailmanlaajuinen äärimmäisen vaarallinen pandemia, tappava tauti joka leviää syljen välityksellä. Tapon yritys vähintään?