Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin hyvännäköinen, että miehet eivät uskalla ottaa kontaktia.

Vierailija
25.05.2021 |

Olen tullut siihen lopputulokseen, koska olen huoliteltu 35-vuotias tyttölapsen yksinhuoltaja. Miesten päät kääntyvät kyllä aina kun kuljen kaupungilla, mutta yksikään ei uskalla tulla flirttailemaan tai ottamaan mitään kontaktia. Olkaa miehisiä miehiä, miehet! Ottakaa nainen itsevarmalla otteella!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole huoleti, kauneus on katoavaista. 

Vierailija
22/30 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavismiehenä en uskalla lähestyä kun tiedän ettei paukut riitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin nuorena tosi kaunis.

Sama juttu että miesten päät kääntyivät aina.

Sillä erotuksella että "rumimpia sai potkia pois" ja sain aina sen kenet halusin.

Harvemmin kyllä oli niin ettei uskallettu lähestyä?

Kyllä se oli niin päin, että murto-osa uskalsi lähestyä. Kauniista naisesta on seksuaalisesti kiinnostunut 100% miehistä. Sinua lähestyi murto-osa tästä 100% prosentista ja lähes kaikki eivät uskaltaneet.

Ei ole välttämättä kyse "uskalluksesta" tai sen puutteesta. Osa miehistä ymmärtää realiteetit eikä tuhlaa aikaansa kun tuloksena olisi mitä todennäköisemmin pakit.

Vierailija
24/30 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

juu varmasti

AP. Päätelmäsi on täysin väärä. Ei miehiä milloinkaan ole kauneus karkottanut. Jokin muu tekee sinusta luotaantyöntävän.

Vierailija
25/30 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Huoliteltu", siis todennäköisesti ylitällätty nirppanokka, joka luulee itsestään liikoja.

Vierailija
26/30 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen niin ruma että jokainen mies uskaltaa kontaktia jokapaikassa. Ihanaa mutta voisitteko olla vähemmän miehisiä miehiä että jossain saisi olla rauhassa.

Vierailija
27/30 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin ruma, että naiset eivät halua minun ottavan kontaktia. Haluaisitko tavata? Lupaan ottaa kontaktia. M40

Oisitte hyvä pari

Vierailija
28/30 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin myös 10 vuotta nuorempana 15 kg hoikempana kaunis, miehet jäivät tuijottamaan ja päät kääntyivät. Ainoat ketkä ottivat kontaktia, olivat silti ulkomaalaiset miehet.

Tulevan mieheni löysin sitten Tinderistä, en ”ulkomaailmasta”. Tinderissä suomalaisetkin miehet kyllä ottivat rohkeasti kontaktia.

29/30 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päät voi kyllä kääntyillä monestakin eri syystä

Vierailija
30/30 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin nuorena tosi kaunis.

Sama juttu että miesten päät kääntyivät aina.

Sillä erotuksella että "rumimpia sai potkia pois" ja sain aina sen kenet halusin.

Harvemmin kyllä oli niin ettei uskallettu lähestyä?

Kyllä se oli niin päin, että murto-osa uskalsi lähestyä. Kauniista naisesta on seksuaalisesti kiinnostunut 100% miehistä. Sinua lähestyi murto-osa tästä 100% prosentista ja lähes kaikki eivät uskaltaneet.

No ehkä sitten hyväkin ettei kaikki uskaltaneet.

Mutta olen saanut yhteydenottoja sellaisiltakin miehiltä joita en ole tuntenut jotka ovat kautta rantain selvityäneet yhteystietoni ja ottaneet yhteyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi