Mua luultiin taas mieheksi!
Olin lenkillä ja joku puolisokea mummo pojitteli :( Eikä ollu eka kerta.
N39
Kommentit (9)
Kaverin kanssa teininä oli lyhyet hiukset, kaverilla polkka ja minulla luultavasti irokeesi. Joku nainen huusi takaa "Hei pojat!".
Tiedämme miten kauhealta tuo tuntuu. Otta yhteyttä meihin, niin nostamme somemyrskyn.
Vertais- ja voimaantumisapua saat Seksuaalisuuden moninaisuuden osaamiskeskuksesta eli Seksmoiosaa:sta
Olen oikeasti /todella/ naisen näköinen. Mutta minulla kasvaa partaa. Tai mitä lie karvaa leuan täydeltä.
Joo. Matkalla karvanpoistoon sen on annettava kasvaa. Ja kyllä, kerään katseita.
Ei aina niin mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen oikeasti /todella/ naisen näköinen. Mutta minulla kasvaa partaa. Tai mitä lie karvaa leuan täydeltä.
Joo. Matkalla karvanpoistoon sen on annettava kasvaa. Ja kyllä, kerään katseita.
Ei aina niin mukavaa.
Itse sheivasin kulmakarvaveitsellä naamani tänään, joten parta ei ollut syynä.
Älä mastuboi pusikossa. Ei sitä niin tsrkkaan sinne näe kun tuli nuo lehdt pöpelikköön
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aina niin mukavaa.
Itse sheivasin kulmakarvaveitsellä naamani tänään, joten parta ei ollut syynä.
Tämä siis ap.
Helsingin vihreät naiset ry kirjoitti:
Tiedämme miten kauhealta tuo tuntuu. Otta yhteyttä meihin, niin nostamme somemyrskyn.
Vertais- ja voimaantumisapua saat Seksuaalisuuden moninaisuuden osaamiskeskuksesta eli Seksmoiosaa:sta
Yritä Teemu kovemmin
Helsingin vihreät naiset ry kirjoitti:
En otta yhteyttä.
Voisin perustaa oman yhdistyksen Naiset, joita luullaan miehiksi Ry. Vai oliko se jo jonkun elokuvan nimi?
Ap
Se siitä naisellisuudesta.
Ap