Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä?

Vierailija
24.05.2021 |

Oon keskustellut treffipalstalla tosi pitkään yhden tyypin kanssa. Viime aikoina harventunut kirjoittelu kuukauden välein, mutta kohteliaisuudesta oon vastannut aina silti. Nyt ei enää innostaisi kirjoitella. Oonko vain vastaamatta vai blokkaanko? Ei oo ollut häiriöksi, mutta blokkaaminen kuulostaa siltä kuin olisi. Jos oon vastaamatta, näkee kuitenkin milloin oon ollut onlinessa. Ei vain enää innosta, kun en aio tavata häntä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sano ihan rohkeesti vaan ettei kiinnosta niin te molemmat pääsette elämässä eteenpäin. Nyt tuhlaat ajatusaikaasi tähän asiaan. Ja varmaan myös mies koska leijutte tässä tilanteessa. Roheesti vaan. Kunnollinen mies ymmärtää kyllä.

Vierailija
2/6 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi helvetissä et voi sanoa, että et ole enää kiinnostunut? Oletko vajaaälyinen?

Tuleepa ikävää kommenttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo sano ihan rohkeesti vaan ettei kiinnosta niin te molemmat pääsette elämässä eteenpäin. Nyt tuhlaat ajatusaikaasi tähän asiaan. Ja varmaan myös mies koska leijutte tässä tilanteessa. Roheesti vaan. Kunnollinen mies ymmärtää kyllä.

En vain haluaisi olla tyly kenellekään. Siksi vastaamattomuus tuntuiai helpommalta ratkaisulta. Saisiko suomi24:ssä piilotettua onlinetilan joltakin?

Vierailija
4/6 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on aika lopettaa tämä yhteydenpito. Se oli mukavaa aikansa, mutta pikkuhiljaa on muuttunut tyhjäksi. Meitä ei kai loppujen lopuksi tarkoitettu toistemme ystäviksi.

Kaikkea hyvää jatkossa Sinulle!

Ole hyvä.

Vierailija
5/6 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten vain poistat keskustelun etkä sen koommin enää kirjoita. Varmaan tajuaisi jossain vaiheessa etsiä muuta seuraa.

Vierailija
6/6 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten vain poistat keskustelun etkä sen koommin enää kirjoita. Varmaan tajuaisi jossain vaiheessa etsiä muuta seuraa.

Juuri näin. Miksi turhaan selittelee. Vapaasti saa päättää kenen kanssa kirjoittelee ja kuinka kauan jatkaa.