Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nepotismi kesätyön/määräaikaistyönhaussa

Vierailija
24.05.2021 |

Oletteko törmänneet? Aloitin suuressa firmassa ilman suhteita, olen huonon perheen keski-ikäinen jälkeläinen jo. Samalla osastolle asteli nuori, lähes valmis maisteri töihin. Kuulin, että vanhempansa töissä korkeammissa tehtävissä. Väylä auennut jo aikoinaan tälle lähesmaisterille lyhyemmissä kesätöissä, nyt ehkä pidempää ja vaativampaa tarjolla. Mitä mieltä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se menee.

Vierailija
2/7 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se menee.

Itse kun on joutunut aina omilla ansioillaan ja näytöillään etenemään, niin harmittaahan se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä outoa tuossa on? Ikiaikainen käytäntö. Miten muuten kuvittelet nuorten saavan ekat duunipaikkansa kun heillä ei ole vielä mitään kokemusta. Suhteilla tietenkin.

Vierailija
4/7 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä outoa tuossa on? Ikiaikainen käytäntö. Miten muuten kuvittelet nuorten saavan ekat duunipaikkansa kun heillä ei ole vielä mitään kokemusta. Suhteilla tietenkin.

Omani on saanut ihan itse hakemalla, ilman suhteita.

Vierailija
5/7 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu niinhän ne aina kaikki....

Vierailija
6/7 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka voi olla pitkäaikaistyöttömällä suuremmin suhteita?

Vierailija
7/7 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen joka sai juuri ekan kesätyöpaikkansa viemällä hakemuksia eri myymälöihin paikan päälle. Monesta paikkaa tuli kiitoksia reippaudesta ja yhdestä sitten nappasi paikan:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän