Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi selvittää, onko tietty ihminen kuollut?

Vierailija
24.05.2021 |

Olen koittanut netistä löytää erästä nuoruuden ihmissuhteen ihmistä, mutta hänestä ei löydy mitään. Tai muutama saman niminen on ja esim. facessa on profiili, josta ei näe mitään tietoja, ei edes profiilikuvaa. Minulla on ollut vuosia aavistus, että hän on tappanut itsensä sen jälkeen, kun lopetimme yhteydenpidon. Toivottavasti näin ei ole ja haluaisin varmistua siitä.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettet nyt vaan halua jotain ennen kiusaamaasi ihmistä kytätä josko olisi kuollut jotta voisit sanoa ja ajatella että mitäs minä sanoin

Tai joku hullu yrittää epätoivoisesti kaivella eksän yhteystietoja, joka ihan syystäkin on salannut tietonsa.

Vierailija
22/33 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nuoruuden ihmissuhde kyllä ottaa sinuun yhteyttä halutessaan. Joten annapa olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hautahaku FI. nimi paikkakunta tulle suomeen haudatujen nimet.Maistraati kysely?

Maistraatissa, postissa ja numerotiedusteluissa voi estää tietojen luovutuksen. 

Vierailija
24/33 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en enää ole missään somessa, olen myös kieltänyt osoitteen luovuttamisen ja nykyinen numeroni on salainen. Siinähän yrittää kyttääjät kytätä!

sama

Vierailija
25/33 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kaikki salaisiksi, kun muutin ulkomaille.

Sittemmin olen palannut Suomeen, mutta pidän edelleen anonymiteettini.

Vierailija
26/33 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydän on pysähtynyt eikä hengitä.

Taitaa olla aika vähän keinoja selvittää huvikseen kenenkään elossa oloa.

Vierailija
27/33 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon joskus miettinyt onko eräs lapsuusystäväni kuollut, hänestä ei löydy somesta mitään.

Mutta toisaalta esim. velipuolestani ainut netistä löytyvä tieto on talokauppaan liittyvä asiakirja.  Hän ei ole vain halunnut someen. 

Vierailija
28/33 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tavoitteli yläasteen aikainen tyyppi lapseni (teini) kautta. Järkytyin.

Vierailija
29/33 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tästä kauankaan ole, kun isäni selvitti nuoruuden ystävänsä tietoja. Kävi selville, että tämä henkilö oli kuollut. 

Vierailija
30/33 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole mikään hullu kyylääjä, enkä edes halua tietää osoite- tai muitakaan yhteystietoja. Kunhan mietin, onko kuollut vai elossa ja onko helppoa keinoa selvittää sitä.

Ap

Vierailija
31/33 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tästä kauankaan ole, kun isäni selvitti nuoruuden ystävänsä tietoja. Kävi selville, että tämä henkilö oli kuollut. 

No kyllähän se tieto monesti löytyy yhteisten tuttujen tms. kautta, mutta jos yhteisiä tuttuja ei ole eikä ole pitkältä ajalta tietoja henkilöstä, niin kyllä aika hankalaa on. Yritin taannoin hakea ihan vaan googlaamalla 80-luvun koulukavereita ja osasta ei kyllä löytynut yhtään mitään, jos olisin alkanut kysellä heistä muilta entisiltä luokkakavereilta, niin ehkä heistä olisi jotain löytnyt. Osa on vaihtanut nimeä, eikä ole somessa aktiivinen, joten hankalaa olisi.

Tiedän myös yhden koulukaverin joka varman tiedon mukaan oli kuollut, mutta kuinka ollakkaan satuttiin tapaamaan myöhemmin työn kautta. Oli itseasiassa ollut vankilassa ja kaverinsa selittäneet sitä kuolemalla.

Vierailija
32/33 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeaa palvelua. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täältä voi tilata hyväksyttävää käyttötrkoitusta varten:

https://dvv.fi/elossaolotodistus

DVV:n organisaatioiden asiakaspalvelu on ruuhkautunut – valtuushakemusten käsittelyaika on noin kaksi kuukautta

Henkilöasiakkaiden asiakaspalvelun käsittelyajat

Voi tilata myös netitse soittamatta asiakaspalveluun.

Vierailija
33/33 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en enää ole missään somessa, olen myös kieltänyt osoitteen luovuttamisen ja nykyinen numeroni on salainen. Siinähän yrittää kyttääjät kytätä!

sama

Sama.Se jatkuva toisten haukkuminen sai kyllästymään. Ei ollut enää hauskaa. Sitten kuulin että nämä etäisemmät "kaverit" oli juoruilleet olenko tasapainossa kun poistin tilit. Paljon parempi olo kun ei sitä päivittäistä pskalastia tipahda ruutuun haukkumisten ja pätemisen muodossa. Jos laitat kuvia olet narsisti. Jos et laita olet outo. Jos puhut mistään politiikkaan liittyvästä olet väärässä. Jos kysyt ryhmissä tarkentavia kysymyksiä aiheesta olet idiootti. Jos laitat perheestä juttuja lapsettomat loukkaantuu ja niin edelleen.Ystävät on erikseen,some on nykyään kamala paikka suurelta osin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi