Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22099)

Vierailija
19981/22099 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin suhde, jos sellaista on ajoittain ollut, on oikeastaan aika ajattelevaista tässä tapauksessa. Toisen sairaus käytännössä estää seksin harrastamisen ja viettelyksiä rokkarilla riittää. Näitä mahdollisia muita suhteita alkoi tulla juorujen tasolla tietoon, kun bändi alkoi kiertää maailmaa viisuvoiton jälkeen. Niihin aikoihin Giorgia avautui sairaudestaan.

Vierailija
19982/22099 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta erosta ja varsinkin tuosta suuteluvideosta Martinan kanssa täytyy sanoa että tuli negatiivisia tunteita Damianoa kohtaan (kyllä silti tykkään siitä ja bändistä) , kännissä olo jota monet fanit varsinkin käyttää tekosyynä, ei mun mielestä ole mikään puolustus, se on taatusti nähnyt että siellä on paljon ihmisiä puhelinten kanssa kuvaamassa joten sitä ei tainnut vaan kiinnostaa.

Muutenkin tämän vuoden nuo kaikki Damianon ig-seuraamiset (juu tiedän se on 'vaan' ig) on ollut nuoria, pitkiä, laihoja ja 'terveitä' naisia, jos mä oisin ollut Giorgian paikalla olis tuntunut vähän p...ka olo koska se itse on paljon puhunut tänä vuonna siitä kuinka on ollut viime aikoina vaikea hyväksyä oman kehonsa muutoksia kun on tullut paljon kiloja lisää lääkkeiden vuoksi. Toki voin olla ihan väärässä ja sitä ei ole kiinnostanut pätkääkään.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19983/22099 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä siitä että Damiano olisi voinut pitää ehkä hieman matalampaa profiilia Martinan kanssa, vaikka sitten häipyä vähin äänin jonnekin muualle pussailemaan. Sitten taas toisaalta hän oli silloin vapaa pussailemaan kenen kanssa halusi. Itse olen sitä mieltä että känni saattoi hyvinkin todennäköisesti olla syy siihen että estot katosivat eivätkä tajunneet että jengi kuvaa, vaihtoehtoisesti eivät jaksaneet antaa sen häiritä. Kauheasti ja ihan kohtuuttomasti on Damiano mun mielestä saanut lokaa niskaan tästä erosta.

Mä olen joskus miettinyt että onko hän ollut loppumetreillä Giorgian kanssa osittain myötätunnosta tai velvollisuudentunteesta? Koska sairasta tyttöystävää ei voi jättää? Tässä on iso moraalinen kysymysmerkki, mutta silti mielestäni ketään, ehkä varsinkaan noin nuorta ihmistä, ei voi velvoittaa jatkamaan suhteessa, jos ei enää ole tunteita tai muuten vain homma ei toimi, vaikka toinen olisikin sairas (mistään terminaalisesta syövästähän tässä ei kuitenkaan ole kyse). Damiano on kuitenkin vuosien varrella vahvasti osoittanut tukea Giorgialle ja tuonut läsnäolollaan julkisuutta hänen eri sairauksiin liittyville projekteille. Jopa niin paljon että se on monia fanejä ärsyttänyt.

En tiedä. Joka tapauksessa ero on heidän kahden välinen asia. Ei heidän kummankaan tarvitse kysyä fandomilta lupaa erota. Mun mielestä on aivan kohtuutonta miten niin moni, tietämättä asiasta ja sen taustoista yhtään mitään ja tuntematta kumpaakaan henkilöä, tuomitsee ja haukkuu Damianon lyttyyn, koska hän erosi tyttöystävästään. Pussailun ei ollut tarkoitus vuotaa nettiin, mutta shit happens. Itse olen kyllä Team Damiano tässä asiassa, vaikka itse nainen olenkin.

Vierailija
19984/22099 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään jo uutta musaa tehdään? Eihän levystä ole kuin puoli vuotta? 

Vierailija
19985/22099 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettämätöntä logiikkaa: mies eroaa pitkäaikaisesta tyttöystävästään ja sitten imuttelee videolla toisen naisen kanssa = mies on varmaankin gay?

Niinpä! 😅

Vierailija
19986/22099 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään jo uutta musaa tehdään? Eihän levystä ole kuin puoli vuotta? 

En ole viime aikoina tarkistanut tuota niiden tulevan kiertueen lipunmyyntiä, tiedän että Etelä-Amerikka ja Japani on myynyt todella hyvin mutta aiemmin näin keskustelua twitterissä että Usan kiertueen lipun myynti ei olisi sujunut yhtä hyvin (toki ne ehkä liian nopeasti siellä buukkasivat isoja areenoita) mutta tuli mieleen että täytyykö julkaista uutta musaa myydäkseen lippuja? Juhani Merimaa sanoi jossain haastattelussa tällä viikolla että ennen bändit teki keikkoja mainostaakseen uutta musaa mutta nykyään tehdään toisin päin. 

Vierailija
19987/22099 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä siitä että Damiano olisi voinut pitää ehkä hieman matalampaa profiilia Martinan kanssa, vaikka sitten häipyä vähin äänin jonnekin muualle pussailemaan. Sitten taas toisaalta hän oli silloin vapaa pussailemaan kenen kanssa halusi. Itse olen sitä mieltä että känni saattoi hyvinkin todennäköisesti olla syy siihen että estot katosivat eivätkä tajunneet että jengi kuvaa, vaihtoehtoisesti eivät jaksaneet antaa sen häiritä. Kauheasti ja ihan kohtuuttomasti on Damiano mun mielestä saanut lokaa niskaan tästä erosta.

Mä olen joskus miettinyt että onko hän ollut loppumetreillä Giorgian kanssa osittain myötätunnosta tai velvollisuudentunteesta? Koska sairasta tyttöystävää ei voi jättää? Tässä on iso moraalinen kysymysmerkki, mutta silti mielestäni ketään, ehkä varsinkaan noin nuorta ihmistä, ei voi velvoittaa jatkamaan suhteessa, jos ei enää ole tunteita tai muuten vain homma ei toimi, vaikka toinen olisikin sairas (mistään terminaalisesta syövästähän tässä ei kuitenkaan ole kyse). Damiano on kuitenkin vuosien varrella vahvasti osoittanut tukea Giorgialle ja tuonut läsnäolollaan julkisuutta hänen eri sairauksiin liittyville projekteille. Jopa niin paljon että se on monia fanejä ärsyttänyt.

En tiedä. Joka tapauksessa ero on heidän kahden välinen asia. Ei heidän kummankaan tarvitse kysyä fandomilta lupaa erota. Mun mielestä on aivan kohtuutonta miten niin moni, tietämättä asiasta ja sen taustoista yhtään mitään ja tuntematta kumpaakaan henkilöä, tuomitsee ja haukkuu Damianon lyttyyn, koska hän erosi tyttöystävästään. Pussailun ei ollut tarkoitus vuotaa nettiin, mutta shit happens. Itse olen kyllä Team Damiano tässä asiassa, vaikka itse nainen olenkin.

Sanopa muuta, ainoa asia joka oikeasti tiedetään on että ne erosi. Miksi sen täytyy olla Damianon syy? Voihan se ollut johtunut täysin jostain Giorgian teoista, tai vaikka pettämisestä, mikä selittäisi sen Leon käytöksen.

Nyt vähän realismia tähänkin asiaan, me emme tiedä mitä on tapahtunut. Eron jälkeen, niin ikävää kuin se onkin, ihmiset yleensä tekee mitä lystää. Jopa rokkitähdet, jotka ehkä humalassa hetkeksi unohtavat että heitä saatetaan kuvata joka paikassa. Toisaalta nämä keskustelijat ovat luultavasti todella nuoria ja ehdottomia, ja vertaavat tätä itseensä.

Vierailija
19988/22099 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään että siis vertaavat Giorgiaa jotenkin itseensä.

Vierailija
19989/22099 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Damiano on nyt kuvittelisin ainakin niin herrasmies (ollut tähän asti), ettei se ala sen kummemmin asiaa julkisuudessa avaamaan. Kenties vähän lalujensa kautta. Ehkä se on jo niin tehnytkin.

Vierailija
19990/22099 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin Damiano jakaa taas muutakin sisältöä, kuin Giorgiaa. Saako tästä olla fanina iloinen?

Vierailija
19991/22099 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

niillä on näköjään uudet nettisivut, toivottovasti niitä hoitaa joku oikeasti ammattilainen

https://maneskin.com/

Vierailija
19992/22099 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin Damiano jakaa taas muutakin sisältöä, kuin Giorgiaa. Saako tästä olla fanina iloinen?

no saat sä olla iloinen, vaikka aika vähän se loppujen lopuksi on tyttöystävästään jakanut (ainakin mun mielestä)

Vierailija
19993/22099 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on toisen puoliskon kunnioittamuutta julkisesti imutella toista kovin nopeasti. Ja nimenomaan julkisesti julkkiksen. Kaikki kun sen näkevät. Erota toki saa ja pussailla ketä haluaa. 

Vierailija
19994/22099 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no saat sä olla iloinen, vaikka aika vähän se loppujen lopuksi on tyttöystävästään jakanut (ainakin mun mielestä)

No se oli sarkasmia, mutta aika paljon se G:n juttuja mainosti verrattuna muihin bändiläisiin.

Vierailija
19995/22099 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on toisen puoliskon kunnioittamuutta julkisesti imutella toista kovin nopeasti. Ja nimenomaan julkisesti julkkiksen. Kaikki kun sen näkevät. Erota toki saa ja pussailla ketä haluaa. 

No niin, mutta sitten tulla siihen että entä jos se välirikko on aiheutunut Giorgiasta? D on ollut niin allapäin ja kännissä että harkintakyky pettää? Kaikille käy näin toisinaan, mutta ero (no pun intended) on ettei sitä ruodita lehdistössä, ja ihmiset joukolla suutu.

Vierailija
19996/22099 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko giorgia kommentoinut eroa mitenkään?

Vierailija
19997/22099 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko giorgia kommentoinut eroa mitenkään?

On. He eivät olleet monogamisia, koska G arvostaa inklusiivisuutta, ja tämän saa joku  viisaampi selittää. Muuten häntä häiritsi vain se ettei osunut aikatauluihin, ja oli kovin anteeksiantava.

Vierailija
19998/22099 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosta erosta ja varsinkin tuosta suuteluvideosta Martinan kanssa täytyy sanoa että tuli negatiivisia tunteita Damianoa kohtaan (kyllä silti tykkään siitä ja bändistä) , kännissä olo jota monet fanit varsinkin käyttää tekosyynä, ei mun mielestä ole mikään puolustus, se on taatusti nähnyt että siellä on paljon ihmisiä puhelinten kanssa kuvaamassa joten sitä ei tainnut vaan kiinnostaa.

Muutenkin tämän vuoden nuo kaikki Damianon ig-seuraamiset (juu tiedän se on 'vaan' ig) on ollut nuoria, pitkiä, laihoja ja 'terveitä' naisia, jos mä oisin ollut Giorgian paikalla olis tuntunut vähän p...ka olo koska se itse on paljon puhunut tänä vuonna siitä kuinka on ollut viime aikoina vaikea hyväksyä oman kehonsa muutoksia kun on tullut paljon kiloja lisää lääkkeiden vuoksi. Toki voin olla ihan väärässä ja sitä ei ole kiinnostanut pätkääkään.. 

Katsoinkin, että on saanut pyöreyttä ja lihaa mm. jalkoihin ja ajattelin, että on kaunistunut (entisestään).

Vierailija
19999/22099 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoinkin, että on saanut pyöreyttä ja lihaa mm. jalkoihin ja ajattelin, että on kaunistunut (entisestään).

En edes haluaisi kirjoittaa tätä. mutta kävi itsellänikin mielessä, että G oli ennen todella hoikka (isoilla rinnoilla), ja se jos miehistä haluaa ajatella stereotyyppisesti, sehän kompensoi paljon. Pyydän kaikilta ketjun muilta naisilta etukäteen anteeksi kommenttiani, mutta ajattelin myös että nyt on sitten hoikka Eliten malli. Uskon kuitenkin ettei miehet ihan noin riivittömiä ole, eikä D ainakaan.

Vierailija
20000/22099 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tieto ettei giorgia ja vic tulleet toimeen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan