Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22105)
Italiassa jotkin lehdet kirjoitelleet (en sitten tiedä kuinka totta on vai vaan lehtien höpinöitä) että Rooman seudun lääkärit vetoaa Måneskeniin että ne siirtäis keikkaa jne. mutta ilmeisesti Rooman seudulle on paljon muitakin tapahtumia/konsertteja kokoajan joten miksi niiden pitäis perua keikka jos ei muutkaan? Joo onhan ne tapaukset taas hirveesti nousussa mutta en tiedä ei tätä perumisjuttuakaan voida koko loppuelämää jatkaa?
Bändi on kyllä pysynyt aikalailla pois 'julkisuudesta' ainoastaan Vicistä on joku fanikuva toissapäivältä leipomossa. Ovatko sitten vaan harjoitelleet jossain vai tarkoituksella 'eristyksissä' koronan takia?
Kaipa tuo niiden insta tarina Circo Massimosta ja 'nähdään lauantaina' on vastaus ihmisille että keikka on ja pysyy, tosin Rollarit joutui perumaan kesäkuussa keikkansa Hollannissa muutamia tunteja ennen keikkaa koska Mick Jaggerillä todettiin korona
Huomenna tiktokissa Supermodel-video special versio, ärsyttää kun kaikki tuntuu olevan nykyään tiktokissa, eilen muutamat fanit tuosta puhuikin että tuntuu että niiden (kuten monen muunkin artistin) 'pakotetaan' tekemään videoita sinne.
https://twitter.com/ManeskinFanClub/status/1544722919863058432
Vierailija kirjoitti:
Italiassa jotkin lehdet kirjoitelleet (en sitten tiedä kuinka totta on vai vaan lehtien höpinöitä) että Rooman seudun lääkärit vetoaa Måneskeniin että ne siirtäis keikkaa jne. mutta ilmeisesti Rooman seudulle on paljon muitakin tapahtumia/konsertteja kokoajan joten miksi niiden pitäis perua keikka jos ei muutkaan? Joo onhan ne tapaukset taas hirveesti nousussa mutta en tiedä ei tätä perumisjuttuakaan voida koko loppuelämää jatkaa?
Bändi on kyllä pysynyt aikalailla pois 'julkisuudesta' ainoastaan Vicistä on joku fanikuva toissapäivältä leipomossa. Ovatko sitten vaan harjoitelleet jossain vai tarkoituksella 'eristyksissä' koronan takia?
Ainakin Thomas ja Vic on tänään pongattu yhdessä, Vicillä oli Chili mukana ja Thomaksella Guccin kasseja olkapäällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Thomas ja Vic on tänään pongattu yhdessä, Vicillä oli Chili mukana ja Thomaksella Guccin kasseja olkapäällä
Ethankin on bongattu ainoastaan Damianoa ei ole näkynyt, tulee mieleen että ehkä se on ns. varmuuden vuoksi karanteenissa? Roomassa on nyt tosi paljon faneja niin luulis että sekin olis jossain nähty..
Täällä muuten oli aiemmin juttua siitä kun Victoria on Lontoossa viettänyt aikaa sen Ella/Elle? kanssa, eilen Vic on nähty sen naisen (sekä muutaman muun ystävän) kanssa mopoilevan Roomassa...
Vierailija kirjoitti:
Huomenna tiktokissa Supermodel-video special versio, ärsyttää kun kaikki tuntuu olevan nykyään tiktokissa, eilen muutamat fanit tuosta puhuikin että tuntuu että niiden (kuten monen muunkin artistin) 'pakotetaan' tekemään videoita sinne.
Näkeeköhän tämän jostain muualtakin kuin TikTokista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkeeköhän tämän jostain muualtakin kuin TikTokista?
en tie julkaseeko ne itse sitä muualla mutta taatusti heti kun se on tiktokissa julkaistu niin fanit/fan club laittaa sen instaan ja twitteriin sekä youtubeen
tässä se on - muuten sama mutta jahtaavat Victoriaa ja punaista laukkua
https://twitter.com/ManeskinFanClub/status/1545071684209856512
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa että nää samat tyypit jotka syyttää sitä siitä että on voinut tartuttaa Damianon ovat myös iloisia että sillä on korona koska nyt se ei pääse lauantain keikalle lol mikä logiikka
Eihän niillä olekaan mitään logiikkaa 🤷🏼 Ovat kärttyisiä kun G on tehnyt alusvaate- ja nakukuvauksia mutta V saa hillua boobsit paljaana missä vaan. Ylipäätään G rinnat ovat ongelma, on bodysheimattu esim sitä että kuppikoko on suuri. En käsitä mitä väliä sillä on, luomut niin minkäs ihminen itse niille mitään voi?
Damianon parisuhde on myös The Ongelma mutta muiden suhteet eivät ole, paitsi joillekin jos joku suhteessa oleva sattuu tägäämään että on esim Må:n keikalla, ei saisi koska, ööh, ei vaan saa 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa että nää samat tyypit jotka syyttää sitä siitä että on voinut tartuttaa Damianon ovat myös iloisia että sillä on korona koska nyt se ei pääse lauantain keikalle lol mikä logiikka
Eihän niillä olekaan mitään logiikkaa 🤷🏼 Ovat kärttyisiä kun G on tehnyt alusvaate- ja nakukuvauksia mutta V saa hillua boobsit paljaana missä vaan. Ylipäätään G rinnat ovat ongelma, on bodysheimattu esim sitä että kuppikoko on suuri. En käsitä mitä väliä sillä on, luomut niin minkäs ihminen itse niille mitään voi?
Damianon parisuhde on myös The Ongelma mutta muiden suhteet eivät ole, paitsi joillekin jos joku suhteessa oleva sattuu tägäämään että on esim Må:n keikalla, ei saisi koska, ööh, ei vaan saa 🤣
Jep! Aivan saakelin rasittavia tyyppejä. He on myös sitä mieltä, että G:llä on huulitäytteitä ja se on kuulemma ristiriidassa sen kanssa, että antaa ihokarvojen kasvaa. Mä en itse sanoisi, että G:llä on huulitäytteet. Ja vaikka olisikin niin mitä sitten? Vicillä taitaa olla myös.
Vierailija kirjoitti:
tässä se on - muuten sama mutta jahtaavat Victoriaa ja punaista laukkua
https://twitter.com/ManeskinFanClub/status/1545071684209856512
Nyt laukun sisältö kiinnostaa entistä enemmän! Victorian ilme kun tutkii mitä laukusta löytyy on todella mielenkiintoinen 🧐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Damianon parisuhde on myös The Ongelma mutta muiden suhteet eivät ole, paitsi joillekin jos joku suhteessa oleva sattuu tägäämään että on esim Må:n keikalla, ei saisi koska, ööh, ei vaan saa 🤣Jep! Aivan saakelin rasittavia tyyppejä. He on myös sitä mieltä, että G:llä on huulitäytteitä ja se on kuulemma ristiriidassa sen kanssa, että antaa ihokarvojen kasvaa. Mä en itse sanoisi, että G:llä on huulitäytteet. Ja vaikka olisikin niin mitä sitten? Vicillä taitaa olla myös.
noista huulitäytteistä se joskus taisi sanoa ettei ole mutta joskus harkitsi niiden ottamista eikä mitenkään vastusta niitä. Ja tuo boobsit juttu särähti kun nää tietyt tyypit sanoi että Giorgia rintaliiveissä on vulgääri koska tumma ja isot boobsit mutta Vic ei koska vaalea ja pienet..siis mitä tuolla tumma/vaalea jutulla on merkitystä?
Tuo tiktok videon jälkeen jäi vaivaamaan että oliko tuo alkuperäinenvideoja päättivät loppumetreillä vaihtaa ideaa, koska se malli joka siinä virallisessa versiossa sanoi että hänet pyydettiin mukaan ihan viime hetkellä
Olen monta kertaa ajattelut että jos Vicillä olisi isot rinnat ne nänniteipit olisi aikoja sitten joku "ilmiantanut" ties minne/joka taholle liian seksuaalisina, jopa siihen pisteeseen ettei niitä enää sallittaisi. Tai en tiedä nykyään, mutta näin se olisi ennen mennyt. Kunnon perusteluja sille on tosi vaikea keksiä.
Onko tiktokissa joku sääntö ettei saa laulaa huumeista? kun tuossa Damiano lauloi 'candy'?
Aiheen vieresttä - minä ymmärrän että se Giorgia joitain ärsyttää joitain. Mitä jos Damiano postaisi provosoivaa sisältöä toisen naisen luota. Giorgia menee erikseen italialaiseen tv-ohjelmaan aiheesta ettei ajele karvojaan, ja kasvattaa vielä monobrownin - haluaa kritisoida länsimaisia kauneusihanteita. Toisaalta työskentelee niitä prikulleen edustavana mallina ja on alunperin ulkonäkönsä ansiosta somevaikuttaja. Anteeksi mutta en saa hänestä kovin tasapainoista kuvaa - tulee mieleen oma epävarmuus ja huomionhakuisuus parikymppisenä. Ilmeisesti exänsä oli sanonut että on mukava nainen mutta “pieno di problemi”.
Kuten sanoin, olen näin paljon vanhempana jäävi. Tämä on vastakarvaan kommentti, ja kärjistetty. En silti mitenkään pidä häntä huonona, en vain osaa “ihailla” häntä. Saa haastaa.
Damianosta tänään 'näköhavainto' sen kaveri laittoi insta tarinan jossa se pelaa koripalloa vanhojen kamujensa kanssa
Vierailija kirjoitti:
Ihana gayikoni, todellakin panisin! -pridemarssilta
Eikö sua koskaan ala väsyttää se, ettei kenellekkään muulle kuin itsellesi näillä sun viesteillä ole pientäkäkään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Aiheen vieresttä - minä ymmärrän että se Giorgia joitain ärsyttää joitain. Mitä jos Damiano postaisi provosoivaa sisältöä toisen naisen luota. Giorgia menee erikseen italialaiseen tv-ohjelmaan aiheesta ettei ajele karvojaan, ja kasvattaa vielä monobrownin - haluaa kritisoida länsimaisia kauneusihanteita. Toisaalta työskentelee niitä prikulleen edustavana mallina ja on alunperin ulkonäkönsä ansiosta somevaikuttaja. Anteeksi mutta en saa hänestä kovin tasapainoista kuvaa - tulee mieleen oma epävarmuus ja huomionhakuisuus parikymppisenä. Ilmeisesti exänsä oli sanonut että on mukava nainen mutta “pieno di problemi”.
Kuten sanoin, olen näin paljon vanhempana jäävi. Tämä on vastakarvaan kommentti, ja kärjistetty. En silti mitenkään pidä häntä huonona, en vain osaa “ihailla” häntä. Saa haastaa.
Vaikka itse tyykkänkin siitä niin ymmärrän kyllä että se ärsyttää toisia. Nuo 'provosoivat' kuvat oli yhteen eilen ilmestyneeseen sanomalehti juttuun jossa puhui mm. vaikeasta isäsuhteestaan, se oli 4v. kun sen äiti lähti hänen kanssaan 'pakoon' väkivaltaista parisuhdetta
Mutta hienoa että Damiano on saanut viettää aikaa vanhojen kavereiden kanssa hektisen aikataulunsa välissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka itse tyykkänkin siitä niin ymmärrän kyllä että se ärsyttää toisia. Nuo 'provosoivat' kuvat oli yhteen eilen ilmestyneeseen sanomalehti juttuun jossa puhui mm. vaikeasta isäsuhteestaan, se oli 4v. kun sen äiti lähti hänen kanssaan 'pakoon' väkivaltaista parisuhdetta
Mutta hienoa että Damiano on saanut viettää aikaa vanhojen kavereiden kanssa hektisen aikataulunsa välissä
Juu, en siis yrittänyt tuomita. Tavallaan juuri sitä ajoin takaa, että käytöksensä vaikuttaa sille että miehet ovat satuttaneet, ja täydet sympatiat sille.