Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22164)
Vierailija kirjoitti:
pojat Pariisissa
https://ilballodellavitaa.tumblr.com/post/664859573001338880
Muhun vetoaa tommonen hienostunut tyyli, josta pääsee näkymään miehekkäät karvat, nostaa pulssia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ruvennut noin niinkuin esteettisessä mielessä ihastelemaan Ethania jopa Damianoa enemmän 😳 Saanko silti jäädä ketjuun? Vannon olevani kaikkien patonkien puolella, vaikka mieltymykset ovat matkan varrella muuttuneet!
Mulle on käynyt vähän samoin, vaikkakaan en kuulu patonkiosastoon 😁 Viime aikoina olen kiinnittänyt aina vaan enemmän huomiota myös Thomasiin, lyriikkavideollakin tuijottelin ensimmäisellä katsomiskerralla enimmäkseen sitä 😳
Thomas on kaikista kiehtovin tuolla videolla, nyt kun mainitsit!
En tiedä, olenko vaan kyllästynyt Damianon naamaan (vaikea kuvitella?) vai eikö nykyinen tyyli miellytä silmää (mahdollista) vai menikö mulla fiilis Giorgian takia (en vaan tykkää, onpa lapsellista 🙈). Mystinen juttu.
Ethan on uskomattomassa tikissä nykyään, jos olette pistäneet merkille 👀
Mä taas olen huomannut, että Damiano on piristynyt takaisin ja alkuajan viehätys on palannut.
Sehän tässä hämmentää vielä enemmän! D on piristynyt ja tukkakin kasvanut. Ja silti ihastelulasien läpi katsominen ei meinaa onnistua.
Mutta EHKÄPÄ en ole pitänyt liekkiä yllä ja nauttinut säännöllistä Damiano-annosta riittävän usein! Saa auttaa esim. asiaan kuuluvilla linkeillä ja videoilla.
Onkohan Damianon provosoinnin vaikuttaneet osaan fanikuntaa voimia vievästi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa hyvä, kun Vic on päässyt lähtemään kohti Pariisia.
joo se taisi lentää suoraan Roomasta pojat ovat kuulemma (joku paparazzi kuva kuulemma) nähty jo aiemmin tänään Pariisissa vähän Victoria näyttää mun mielestä vaisulta tossa kuvassa
Mun mielestä se näyttää aika usein vaisulta ja negatiiviselta. Ei pahalla.
Ne alastonkuvat ei pojille varmaan aiheuta harmia, mutta Victorialle kyllä. Vaikka tavoite olikin päinvastainen.
Olen nähnyt netissä paljon epämiellyttävän negatiivista kommentointia Victorian osalta. Mikä inhottavinta, ne on miehiltä ne kommentit. Kuten, ettei vetoa seksuaalisesti, koska on liian pienet rinnat. Naisia on kautta aikain objektivisoitu, joten on raivostuttavaa, että Vic joutuu lukemaan ainuttakaan tuollaista kommenttia tällaisessa yhteydessä.
Vic on tiennyt millaisen arvostelun kohteeksi joutuu, ja luultavasti juuri siksi onkin siinä etualalla eikä poikien selän takana tai muuten piilotellen.
Sama mimmi esiintyi muutama viikko sitten lavoilla tuhansille, youtuben välityksellä miljoonille ja miljoonille ihmisille rinnat paljaana teippejä lukuunottamatta, ja jo vuosi sitten täysin paljaana sinkun promossa, eli se tiesi ihan tarkkaan mitä oli odotettavissa. Ja tekee sen silti.
En ole julkisen alastomuuden tai edes free the nipple -puolestapuhuja, mutta ihailen kuitenkin Vicin rohkeutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa hyvä, kun Vic on päässyt lähtemään kohti Pariisia.
joo se taisi lentää suoraan Roomasta pojat ovat kuulemma (joku paparazzi kuva kuulemma) nähty jo aiemmin tänään Pariisissa vähän Victoria näyttää mun mielestä vaisulta tossa kuvassa
Ne alastonkuvat ei pojille varmaan aiheuta harmia, mutta Victorialle kyllä. Vaikka tavoite olikin päinvastainen.
Minun on vähän vaikea uskoa, että Victoria tuollaisesta masentuisi. Nämähän on olleet ihan selkeitä ja tarkoituksella tehtyjä (markkinointi)liikkeitä, eikä reaktio ole varmasti ollut yllätys. Hän on soittanut lavalla periaatteessa rinnat paljaina, ja tuntuu seisovan itseilmaisun ja vapauden ideologian takana erittäin vankasti, huolimatta siitä mitä muut sanovat. Näin on ollut jo vuosikausia. Miksi se nyt olisi eri asia?
Nämä esitykset on mulle samanlainen kestohitti kun viisufinaali, nyt vielä molemmat samassa paketissa. Onnenkyyneleet on ihania ❤️❤️
Minä olen nyt niin tykästynyt tuohon Business-Damianoon. Näyttää todella hyvältä tuossa housut-paita pikkutakkiasussa ja punainen sopii Damille.
näin twitterissä keskustelua jostain edellisen päivän Italian haastattelusta jossa Damiano ois maininnut että Moskovassa joku fani oli seisoskellut hänen hotellihuoneensa edessä - wtf?
Vierailija kirjoitti:
näin twitterissä keskustelua jostain edellisen päivän Italian haastattelusta jossa Damiano ois maininnut että Moskovassa joku fani oli seisoskellut hänen hotellihuoneensa edessä - wtf?
En epäile yhtään sen perusteella, millaista materiaalia Venäjältä oikein saatiin... Taisin jo mainitakin, että toisten rajojen kunnioituksen puute on valitettavasti kulttuuriin kuuluva ominaisuus. Toki hulluja faneja löytyy mistä vain eikä kaikki Moskovan fanit tungetelleet vierailun aikana.
tänään päivällä (muistaakseni joskus 13 aikoihin) se Ranskan radiokeikka eli haastis ja esiintyminen toivottovasti saadaan kunnon kuva/video materiaalia myöhemmin
Mitähän viestejä täältä on taas kadonnut. Ei vissiin mitään olennaista kuitenkaan?
eli siis haastattelu radioasemalla klo 12.30 CEST = 13.30 Suomen aikaan ja se esiintyminen 7.30 CEST = 20.30 suomen aikaan ja sitä voi ilmeisesti katsoa livenä ton radioaseman facesta linkki fanclubin twitterissä
siis fanclubin twitterissä/ig:ssä kuva pojista jonkun naistoimittajan kanssa eilen (varmaan joku haastattelu) niin Damiano näyttää syötävän hyvältä siinä kuvassa mä en kestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nyt on se kolmas osa siihen yhteen haastatteluun täällä sillä on käännettynä yksi toinenkin eilinen haastattelu jossa Damiano puhuu mm. ruokavaliosta äänensä takia
Kuulostipa kurinalaiselta. Mutta askillinen tupakkaa päivässä ilmeisesti sopii äänihuulille 😁
Kiva että puhuvat erilaisia asioita, kun ei mene aikaa niihin peruskysymyksiin siitä ketä ovat ja mitä tekevät niin kuin ulkomailla.
juu huvittaa kyllä toi että äänestä pidetään huolta mutta tupakkaa kuluu lol no parempi kai se että edes joltain osin ääntään huoltaa
Missä haastattelussa puhutaan ruokavaliosta? Katsoin 2 eri haastattelua (ilman Vic) mutta ei ollut niissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nyt on se kolmas osa siihen yhteen haastatteluun täällä sillä on käännettynä yksi toinenkin eilinen haastattelu jossa Damiano puhuu mm. ruokavaliosta äänensä takia
Kuulostipa kurinalaiselta. Mutta askillinen tupakkaa päivässä ilmeisesti sopii äänihuulille 😁
Kiva että puhuvat erilaisia asioita, kun ei mene aikaa niihin peruskysymyksiin siitä ketä ovat ja mitä tekevät niin kuin ulkomailla.
juu huvittaa kyllä toi että äänestä pidetään huolta mutta tupakkaa kuluu lol no parempi kai se että edes joltain osin ääntään huoltaa
Missä haastattelussa puhutaan ruokavaliosta? Katsoin 2 eri haastattelua (ilman Vic) mutta ei ollut niissä.
Radio Zeta 1. osan haastattelusssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Radio Zeta 1. osan haastattelusssa.
Kiitos!! :)
Ovatko nyt siis Pariisissa? Näin kuvan sieltä ig:saa,mutten tiedän onko se uusi vai vanha. Siinäkään ei ollut Victoriaa.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko nyt siis Pariisissa? Näin kuvan sieltä ig:saa,mutten tiedän onko se uusi vai vanha. Siinäkään ei ollut Victoriaa.
Ovat Pariisissa, esiintyvät tänään. Ig-kuva taisi olla eiliseltä, Vic tuli ilmeisesti vasta myöhemmin. Vic kuvasi viime yönä stoorin jossa oli Thomasin kanssa Pariisissa, eli on se siellä jossain :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat Pariisissa, esiintyvät tänään. Ig-kuva taisi olla eiliseltä, Vic tuli ilmeisesti vasta myöhemmin. Vic kuvasi viime yönä stoorin jossa oli Thomasin kanssa Pariisissa, eli on se siellä jossain :)
Vic vaikuttaisi olevan ihan kunnossa, kun on jaksanut olla Pariisin yössäkin.