Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22138)
Vierailija kirjoitti:
Olen opiskellut italiaa vajaan vuoden ajan. Opiskeluinto kasvoi jännästi ihan yhtäkkiä.
Mulla alkoi Duolingo-opinnot, kuten ilmeisesti tuhansilla muillakin...
Vierailija kirjoitti:
Miten mä en aikaisemmin tajunnut, miten täydellinen sen iho on?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo lopun silmänvinkkaus 😍 #perfection
Voi Damiano, sä olet ihan yhtä lahjakas kuin komeakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen opiskellut italiaa vajaan vuoden ajan. Opiskeluinto kasvoi jännästi ihan yhtäkkiä.
Mulla alkoi Duolingo-opinnot, kuten ilmeisesti tuhansilla muillakin...
Täällä myös!! Spotifyssa on myös tosi hyviä podcasteja, jos haluaa oppia tämän seksin ylipapin äidinkieltä 👍🏻
"Hauskaa" että ketju tuntuu jumittavan ikuisesti sivumäärässä 62 vaikka viestejä on oikeasti tullut kymmenittäin enemmän... 🙄
En ole kommentoinut tähän ketjuun aiemmin, olen kuitenkin suuresti nauttinut linkeistä ja toki myös teidän kommenteistanne. Nyt tuo viestien poistaminen risoo sen verran, että haluan ottaa keskusteluun osaa.
Voin kertoa, että jopa viisikymppisen vaihdevuosihirviön henkitoreissaan kituvat MUNASARJAT ovat heränneet eloon! Miten voikin olla noin kuuma mies. Ihana katsoa nuoren jumalan elinvoimaista kroppaa. Ja se tikkari... ja sormi...
Tämä täti lähtee nyt viettämään hieman henkilökohtaista laatuaikaa...
Ei anneta ankeuttajien lannistaa.
Huomasitte varmaan, että siinä Best of Damiano 2 -videolla joku Blind Channelin tyypeistä kehuu Måneskinin esiintymistä ja toteaa heidän olevan super sexyjä... Hyvä maku pojilla/pojalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kaikki viestit ovat?
Sinänsä on tosi outoa että yli puolet viesteistä poistuu, mutta ketju on edelleen olemassa.
Miksi ketju poistuisi? Ei kai ihmisen kehuminen ja videon linkkaaminen ole ei-sallittua? Joillekin vaan otta koville, koska heistä ei ole seuraavanlaista videota 😉
https://mobile.twitter.com/break_chainz/status/1397538443211706368
Vierailija kirjoitti:
En ole kommentoinut tähän ketjuun aiemmin, olen kuitenkin suuresti nauttinut linkeistä ja toki myös teidän kommenteistanne. Nyt tuo viestien poistaminen risoo sen verran, että haluan ottaa keskusteluun osaa.
Voin kertoa, että jopa viisikymppisen vaihdevuosihirviön henkitoreissaan kituvat MUNASARJAT ovat heränneet eloon! Miten voikin olla noin kuuma mies. Ihana katsoa nuoren jumalan elinvoimaista kroppaa. Ja se tikkari... ja sormi...
Tämä täti lähtee nyt viettämään hieman henkilökohtaista laatuaikaa...
Tervetuloa joukkoon! Ehkä nuo poistattajat joskus hoksaavat, ettei tämä vimma ainakaan tuolla taktiikalla laannu.
-ap
Itse kuulin tämän Euroviisubiisin ennen kuin näin vilaustakaan koko bändistä. Toivoin, että voittaa. Vasta viisuiltana näin koko esityksen ja eihän se kylmäksi jättänyt. En tiedä muista, mutta mun seksuaalisuus ei ole mikään on/ off- toiminnolla toimiva asia, vaan se on läsnä koko ajan. Saatan mielistyä jonkin ihmisen ulkonäköön milloin ja missä vain. Bändien keikoilla käyn ensisijaisesti musiikin takia, mutta jos bändissä on kiinnostavan näköisiä miehiä, niin aivan varmasti katson.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen, että ei tällainen joukkohysteria varsinaisesti ole mitään uutta vaan on kuulunut rock'n'rolliin sen varhaisista ajoista lähtien. Naiset kirkuivat ja pyörtyilivät jo Beatlesien keikoilla, Elviksestä nyt puhumattakaan. Oma äitini muistelee aina lämmöllä sitä kertaa, kun pääsi Baddingin keikalle.
Internet tosin tehostaa ja nopeuttaa fanitusta, ilman muuta.
Pikkareiden heittely, lääppiminen ja tissien vilauttelu ovat kuitenkin toivottavasti jääneet jo historiaan. Ihaillaan korvilla ja silmillä kuten pitäisikin.
Joo, yleensä nää hysteerikot ja keikoilla kirkujat on vaan jotain reilusti alle parikymppisiä neitoja. Hieman noloa, kun viiskymppiset ämmät kuolaa jotain parikymppistä äijää.
Miten se menikään? Ai että on luonnonlaki että mies iästä riippumatta kuolaa parikymppistä naista. Ei yhtään noloa kun eturauhanen hohkaa niin että pissa ei kulje kahteen viikkoon mutta oi pojat on se luonnollista haluta 22v nainen. Mies on aina parhaassa iässä ei ku.......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä on tosi outoa että yli puolet viesteistä poistuu, mutta ketju on edelleen olemassa.
Miksi ketju poistuisi? Ei kai ihmisen kehuminen ja videon linkkaaminen ole ei-sallittua? Joillekin vaan otta koville, koska heistä ei ole seuraavanlaista videota 😉
Tätä kannattaa lainatakin niin näkyy sitten viesti lainauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Itse kuulin tämän Euroviisubiisin ennen kuin näin vilaustakaan koko bändistä. Toivoin, että voittaa. Vasta viisuiltana näin koko esityksen ja eihän se kylmäksi jättänyt. En tiedä muista, mutta mun seksuaalisuus ei ole mikään on/ off- toiminnolla toimiva asia, vaan se on läsnä koko ajan. Saatan mielistyä jonkin ihmisen ulkonäköön milloin ja missä vain. Bändien keikoilla käyn ensisijaisesti musiikin takia, mutta jos bändissä on kiinnostavan näköisiä miehiä, niin aivan varmasti katson.
Juu ei jättänyt kylmäksi. Kuumaksi jätti😚😚
Viikko sitten odottelin semifinaalin alkamista. Taidanpa taas katsoa sen viimeisen vartin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut lukea koko ketjua mutta onko täällä jo hoksattu Damianon yhdennäköisyys supisuomalaisen Jarno Jussilan kanssa? Löytyy nimellään instasta.
Ai siis Stellan ja Jarskin Jarno? Ei ole tainnut tulla täällä puheeksi, enkä ehkä itse tuota samannäköisyyttä niin havaitse...
Joo just se! Musta niissä on tosi paljon samaa. Dreamy eyes, kasvonpiirteet, kehonkieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://mobile.twitter.com/break_chainz/status/1397538443211706368Tätä kannattaa lainatakin niin näkyy sitten viesti lainauksessa.
No mikä jottei. Tehdään tällä kertaa myös näin. Mut siis herranjumala se näyttää hyvältä, kun se keikuttelee lanteitaan siellä lavalla paidattomana *insert drooling emoji*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaaah, Damiano korsetissa ja huulipunassa <3