Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22168)

Vierailija
10661/22168 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooh 25.9 Lontoossa Global Citizen konsertti sitä voi katsoo livenä mm youtubesta

Vierailija
10662/22168 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ooh 25.9 Lontoossa Global Citizen konsertti sitä voi katsoo livenä mm youtubesta

tuolla esiintyy Måneskinin lisäksi ainakin Duran Duran ja Kylie Minogue, toivottovasti tekevät muutakin promoa silloin lontoossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10663/22168 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tuolla esiintyy Måneskinin lisäksi ainakin Duran Duran ja Kylie Minogue, toivottovasti tekevät muutakin promoa silloin lontoossa

Jee, Duran Duran, jota olen fanittanut 80-luvulta asti, ja uusi rakkaus Måneskin samassa konsertissa. Pakko katsoa! 😍

Vierailija
10664/22168 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti tonne konserttiin ei pääse yleisöä ainakin jotkut fanit sanoivat (olisivat menneet sinne) niin mutta kai ne kumminkin on livenä Lontoossa

Vierailija
10665/22168 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oh yes. Odottelen jo täällä koneen ääressä 😅

Vierailija
10666/22168 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10667/22168 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan bändin syytä tietää tästäkin pitkäksi venähtäneestä keskustelusta? Kuka lähettää linkin ja neuvoo Damianoa käännättämään jollakin suomalaisella tai gioglen kääntäjällä, käsi ylös hep

Parempi kun eivät tiedä 😂 Taitavat vieläkin sulatella Twitteristä löytämäänsä….

Asiasta kukkaruukkuun: jos joku missasi tämän hetken Ethanin alusasukokoelmasta Venäjän MTV:n haastattelusta, niin tässä olisi. Äänet päälle - puhe englanniksi, tekstit venäjäksi

https://versacevic.tumblr.com/post/661844697737838592/vic-ethan-has-a-v…

Vierailija
10668/22168 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan bändin syytä tietää tästäkin pitkäksi venähtäneestä keskustelusta? Kuka lähettää linkin ja neuvoo Damianoa käännättämään jollakin suomalaisella tai gioglen kääntäjällä, käsi ylös hep

Asiasta kukkaruukkuun: jos joku missasi tämän hetken Ethanin alusasukokoelmasta Venäjän MTV:n haastattelusta, niin tässä olisi. Äänet päälle - puhe englanniksi, tekstit venäjäksi

Ja ensi yönä täällä käy poistattelijoiden kuhina patonkiosastolla😂

Vierailija
10669/22168 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

haha juu twitteristä löytää kaikennäköistä sulateltavaa

Vierailija
10670/22168 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

täälläkin taidettiin puhua joku päivä Giorgian korvakoruista että näyttävät samanlaisita kuin Damianon heh eilen twitterissä se sanoi kun niistä on paljon kysytty niin ettei tiedä koska on varastanut ne poikaystävältään lol ja neuvoi jotain fania että hanki samankokoinen poika/tyttöystävä niin voit myös varastaa sen vaatteet 

https://marlena-immortale.tumblr.com/post/661805994209394688

Vierailija
10671/22168 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin joo ja ei sovi unohtaa, että Ethanilla on suomenkielentaitoinen, Suomessa asuva velipuoli - pahimmassa tapauksessa joukossamme on myyrä ja olemme jo paljastuneet 

Vierailija
10672/22168 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää vaan pistäkö, muuten eivät ikinä tule Suomeen keikalle! 🤬

Vierailija
10673/22168 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol Victoria on ollut pari päivää twitterissä ja sen twiitti jossa se sanoi 'killing' Damiano tuli deletoiduksi koska rikkoi twitterin sääntöjä

https://teatrodellavita.tumblr.com/post/661856496978673664

siis killing- sana ilmeisesti aiheutti sen mutta kaikkea muuta sontaa twitterissä kyllä saa sanoa ilman että joutuu vastuuseen

Vierailija
10674/22168 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noooo we dont like her

https://www.instagram.com/p/CTmT201KT-E/?utm_medium=copy_link

Ei vaan, en tykkää Giorgiastakaan. Mutta thats my problem 😁 vähän samanoloisia molemmat tytöt.

Vierailija
10675/22168 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idde kirjoitti:

Noooo we dont like her

Ei vaan, en tykkää Giorgiastakaan. Mutta thats my problem 😁 vähän samanoloisia molemmat tytöt.

Mä en ymmärrä, mutta exän instan perusteella (minäkö stalkkeri) tykkään hänen jutuistaan, Giorgia ärsyttää. Noh, aivan sama kaikille asianosaisille.

Harmittaa, kun joidenkin keskustelujen perusteella saanut kuvan, ettei Måneskinia Italiassa ihan hirveästi arvosteta, esim. radiokanavat eivät huomio. Nyt jostain syystä eivät esiinny siellä SEAT- palkintogaalassa, vai mikä se oli.

Vierailija
10676/22168 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ole yhtään tututstunut tohon exään  muutaman kuvan nähnyt kun niitä on jonnekin linkitetty mut ei kiinnosta sen enempää tutkia hänen instaansa joten ei ole mielipidettä hänestä. Giorgiasta taas tykkään sen perusteella mitä häntä olen ig:ssä ja twitterissä seurannut

Vierailija
10677/22168 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idde kirjoitti:

Noooo we dont like her

Mä en ymmärrä, mutta exän instan perusteella (minäkö stalkkeri) tykkään hänen jutuistaan, Giorgia ärsyttää. Noh, aivan sama kaikille asianosaisille.

Harmittaa, kun joidenkin keskustelujen perusteella saanut kuvan, ettei Måneskinia Italiassa ihan hirveästi arvosteta, esim. radiokanavat eivät huomio. Nyt jostain syystä eivät esiinny siellä SEAT- palkintogaalassa, vai mikä se oli.

en tie miksi se yksi awards show peruuntui niiden osalta mutta oon tosi iloinen tosta Lontoon keikasta toi on upee mahdollisuus niille toi näkyy ympäri maailmaa ja sitten toi asia on myös tärkeä

Vierailija
10678/22168 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä en ole yhtään tututstunut tohon exään  muutaman kuvan nähnyt kun niitä on jonnekin linkitetty mut ei kiinnosta sen enempää tutkia hänen instaansa joten ei ole mielipidettä hänestä. Giorgiasta taas tykkään sen perusteella mitä häntä olen ig:ssä ja twitterissä seurannut

Tämä varmaan saa alapeukkuja, mutta minä taas en enää jotenkin tykkää Victoriasta, koska on viimeaikoina vaikuttanut tylyltä ja kylmältä Giorgiaa kohtaan. Tunne muuttuu kyllä ihan varmasti vielä ja saattaa olla aivan väärä, mutta nyt on näin.

Vierailija
10679/22168 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idde kirjoitti:

Noooo we dont like her

en tie miksi se yksi awards show peruuntui niiden osalta mutta oon tosi iloinen tosta Lontoon keikasta toi on upee mahdollisuus niille toi näkyy ympäri maailmaa ja sitten toi asia on myös tärkeä

Milloin se on peruuntunut? Vielä vuorokausi sitten jossakin virallisen iloisella sivustolla se mainittiin ja oli linkki tilaisuuden mainokseen, jossa Måneskin on yksi esiintyjistä.

En tiedä, mutta olen myös nähnyt tämän. Nyt nimi puuttuu osallistujalistalta.

Vierailija
10680/22168 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä varmaan saa alapeukkuja, mutta minä taas en enää jotenkin tykkää Victoriasta, koska on viimeaikoina vaikuttanut tylyltä ja kylmältä Giorgiaa kohtaan. Tunne muuttuu kyllä ihan varmasti vielä ja saattaa olla aivan väärä, mutta nyt on näin.

no joo jos noita muutamia videoita katsoo mm Belgiasta niin saa semmosen vaikutelman ettei se huomioi Giorgiaa lainkaan mutta eipä se niissä videoissa mun mielestä huomioi myöskään  Thomaksen tyttöystävää Laviniaa joten en ehkä tekis niiden nähtyjen videoiden perusteella mitään päätelmiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi