Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22168)
Vierailija kirjoitti:
!!!!
Pohdiskelua olen harrastanut minäkin vaikka asia tosiaan ei kuulu ulkopuolisille. Mutta minkäs ajatuksilleen voi... Kotona kuvankaunis, huikealla vartalolla varustettu nainen jonka kanssa ilmeisesti synkkaa erittäin hyvin. Nuori mies jolla erityisen seksuaalinen olemus eikä häpeile näyttää sitä. Jos olisi ollut neljä vuotta kiivasta tiukkaa nakuttelua ei kynästä välttämättä lähtisi näin tömäkkää tekstiä - ahdistus, turhautuneisuus ja patoutunut himo voi lietsoa sanoituksia kummasti
Piti ihan kaivaa tämä kesäkuinen kommentti esille, se olikin "kiivasta tiukkaa nakuttelua" ja minä painun tästä nyt häpeämään kiinnostustani vieraiden ihmisten petipuuhiin 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä, mä olen varmaan vanha konservatiivinen kalkkis (no, en kyllä oikeesti ole noista mitään muuta kuin vanha 😆, 40+), mutta mä en oikein tykkää noista Giorgian tissikuvista. 😶 Tai siis siitä että hän esittelee varustustaan tolleen. Tässä puhuu kai joku äidillinen vaisto tai jotain, ihan hölmöä, I know. 🙊 En ainakaan olisi innoissani, jos oman poikani tyttöystävästä olisi tuollaisia kuvia netti täynnä. 😒 Luin jostain ettei Damianon vanhemmat olisi kovin innoissaan Giorgiasta, juuri samasta syystä. Netti toisaalta on täynnä potaskaa, joten ei voi tietää onko tämä totta vai jonkun fanin liikkeelle laittama juttu. Mutta joo, tiedostan että olen naurettava ja toki ymmärrän että nuorta miestä moiset kuvat kiehtoo. Lähden tästä häpeämään konservatiivista ajatteluani. 👵
Vaan mitäpä konservatiivimamma tuumaisi, kun se samainen (oma) poika tuottaisi nettiin tasaisin väliajoin vieläkin kyseenalaisempaa materiaalia? 🙈
niin onhan noi Damianonkin kuvat ja tarinat aika hmm.. lol siis ja tää ei ollut sinällään mikään arvostelua 'kalkkista' kohtaan
Vierailija kirjoitti:
Mutta hei, muistellaanpas täällä vielä aiempia pohdintoja siitä, kuinka Måneskinin uudemmassa tuotannossa toistuva halun, seksuaalisen turhautumisen, kaipauksen, intohimon, ottamisen, antamisen, dominoinnin ja alistumisen dynamiikka voi hyvinkin olla peräisin Damianon omista kokemuksista.
Eli kiitos G että saamme nauttia tällaisesta tuotannosta (ja tietenkin hienoa, jos asiat ovat sillä rintamalla paranemaan päin ❤️).
Koska ne on kiusallisen läheltä omaa elämää joka ennen on salattu, on ehkä hyvä kun heittävät vähän yliampuvan hösseliksi niiden esitykset.
Kertokaas siskot tietämättömälle, kuka se Victorian tyttöystävä on? Nimi, kuva? Ovatko ihan julkisesti suhteessa vai onko kaikki fanien arvailuja ja olettamuksia`? Ovatko olleet pitkäänkin yhdessä? Entä Ethanin ja Thomaksen suhteet?
Pakko myöntää että tässä Damiano-huumassani bänidin muiden jäsenten suhdekuviot ovat jääneet meikäläiselle hieman epäselviksi. 🙊
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä, mä olen varmaan vanha konservatiivinen kalkkis (no, en kyllä oikeesti ole noista mitään muuta kuin vanha 😆, 40+), mutta mä en oikein tykkää noista Giorgian tissikuvista. 😶 Tai siis siitä että hän esittelee varustustaan tolleen. Tässä puhuu kai joku äidillinen vaisto tai jotain, ihan hölmöä, I know. 🙊 En ainakaan olisi innoissani, jos oman poikani tyttöystävästä olisi tuollaisia kuvia netti täynnä. 😒 Luin jostain ettei Damianon vanhemmat olisi kovin innoissaan Giorgiasta, juuri samasta syystä. Netti toisaalta on täynnä potaskaa, joten ei voi tietää onko tämä totta vai jonkun fanin liikkeelle laittama juttu. Mutta joo, tiedostan että olen naurettava ja toki ymmärrän että nuorta miestä moiset kuvat kiehtoo. Lähden tästä häpeämään konservatiivista ajatteluani. 👵
Toinen kalkkis täältä jatkaa että äitinä toivon että omille tyttärilleni olen opettanut ihan toisenlaisia elämänarvoja.
Muut bändin jäsenet eivät ole tuoneet suhteitaan julki. Paparazzit paljastivat Victorian tyttöystävän Giorgia Grassin julkaisemalla heistä pusukuvia kesällä. Thomasilla on myös tyttöystävä, joka on ollut mm Belgian festarikeikalla mukana, tanssii joissain videoissa siellä Damianon Giorgian kanssa - hänen nimeään en tiedä. Ethan on mysteeri tässäkin asiassa 👀
Giorgia ihan viime päivinä vastaili joihinkin kysymyksiin instagramissa, ja sanoi että muutti tosi nuorena pois kotoa, kun ajattelivat asioista äitinsä kanssa ihan eri tavalla. Voisin kuvitella, että erimielisyydet on liittynyt mm. kuvauksiin.
Olen vain hiukan G:tä vanhempi, enkä myöskään ymmärrä julkista vähäpukeisuutta (myöskään Damianolta, sori vaan 🙈).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen kalkkis täältä jatkaa että äitinä toivon että omille tyttärilleni olen opettanut ihan toisenlaisia elämänarvoja.
en mä kyllä ymmärrä miten sen elämänarvot ois jotenkin 'huonommat' ymmärrän joo ettei kaikki tykkää tommosista kuvista mut ei sen elmänarvoista musta mitään kerro toki oon aika vapaamileinen ihminen.
joku kysyi Vicin tyttöystävästä on siis Janis Grassi jaen nyt tie kuinka avoimia ne on mut onhan niistä kadulta pussauskuvia ja matkustelevat yhdessä
Vierailija kirjoitti:
Muut bändin jäsenet eivät ole tuoneet suhteitaan julki. Paparazzit paljastivat Victorian tyttöystävän Giorgia Grassin julkaisemalla heistä pusukuvia kesällä. Thomasilla on myös tyttöystävä, joka on ollut mm Belgian festarikeikalla mukana, tanssii joissain videoissa siellä Damianon Giorgian kanssa - hänen nimeään en tiedä. Ethan on mysteeri tässäkin asiassa 👀
Thomaksen tyttöystävän nimi on Lavinia
Vierailija kirjoitti:
Thomasin tyttöystävän nimi on kai Lavinia, tummatukkainen. Ethaniin on yhdistetty joku Angelica-niminen taikuri/tms erikoisen ammatin omaava tyttö. Mutta kaikki on siis epävirallisia puheita, paparazzijuoruja ja fanitietotoimistojen tuotetta, vain Damiano on millään lailla tullut suhteensa kanssa julkisuuteen.
Niin, mallihomma on tosiaan Giorgian *työ*, ollut jo 16(?)-vuotiaasta asti. Ns. rynnäskuvia merkittävimpänä pidän sitä, että käyttää vaikuttaja-asemaansa hienolla tavalla hyödyksi paasaam... eikunsiis kertomalla naisille tärkeistä, vaietuistakin, asioista.
Vierailija kirjoitti:
Niin, mallihomma on tosiaan Giorgian *työ*, ollut jo 16(?)-vuotiaasta asti. Ns. rynnäskuvia merkittävimpänä pidän sitä, että käyttää vaikuttaja-asemaansa hienolla tavalla hyödyksi paasaam... eikunsiis kertomalla naisille tärkeistä, vaietuistakin, asioista.
no en mäkään niiden kuvien mikään fani ole mutta en myöskään yhtään tuomitse ja tykkään just tosta siinä että se puhuu tärkeistä ja aroistakin aiheista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Giorgia ei tullutkaan oman äitinsä kanssa teininä toimeen, kun ei mennyt yksiin ajatukset Giorgian tekemisistä. Kivut taisivat haitata opiskelua, joten mallintyöt oli ehkä ainoa helppo vaihtoehto (Giorgian ulkonäöllä). Muutti siis 16 vuotiaana kotoa, koska ei tullut äitinsä kanssa toimeen. Nyt välit on taas hyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Giorgia ei tullutkaan oman äitinsä kanssa teininä toimeen, kun ei mennyt yksiin ajatukset Giorgian tekemisistä. Kivut taisivat haitata opiskelua, joten mallintyöt oli ehkä ainoa helppo vaihtoehto (Giorgian ulkonäöllä). Muutti siis 16 vuotiaana kotoa, koska ei tullut äitinsä kanssa toimeen. Nyt välit on taas hyvät.
Tai niin ainakin olen italiankielisistä teksteistä ymmärtänyt👀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan mitäpä konservatiivimamma tuumaisi, kun se samainen (oma) poika tuottaisi nettiin tasaisin väliajoin vieläkin kyseenalaisempaa materiaalia? 🙈
Kirjotin tähän jo pitkän vastauksen mutta en ihan osannut sanoittaa ajatustani. Mutta jos olisin Victorian (valitettavasti edesmennyt) äiti, olisin hänestä ihan valtavan ylpeä ja myös kaikesta mitä hän tekee ja miltä näyttää. Mutta jos tyttäreni olisi ns. somemalli, jonka "lahjakkuus" olisi vähäpukeiset kuvat, olisin todella paljon kriittisempi että onko tuollainen järkevää. Ja totta kai, mallin työkin on työtä, mutta sitäkin voi tehdä monella tapaa, ja pitää miettiä, mitä itsestään myy ja mitä siitä saa.
Vierailija kirjoitti:
Giorgia ihan viime päivinä vastaili joihinkin kysymyksiin instagramissa, ja sanoi että muutti tosi nuorena pois kotoa, kun ajattelivat asioista äitinsä kanssa ihan eri tavalla. Voisin kuvitella, että erimielisyydet on liittynyt mm. kuvauksiin.
Olen vain hiukan G:tä vanhempi, enkä myöskään ymmärrä julkista vähäpukeisuutta (myöskään Damianolta, sori vaan 🙈).
Giorgia kertoi jossakin yhteydessä, että välillä kuvaukset on olleet kärsimystä ja välillä ihan ok, riippuen kuvaajista. Nuorena Oikeastaan inhosi sitä, mutta tarvitsi rahaa intohimonsa kameraan, valokuvaukseen. Ilmeisesti haaveili valokuvausopinnoistakin. On oppinut tykkäämään mallin töistä.
Jätä Giulia Dami rauhaan ja anna hänen elää....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko fiksumpaa olla jakamatta alapeukkuja enää viattomille ystävällisellä viesteille. Vanhempina naisina olisi hyvä näyttää ystävällistä ja suvaitsevaista esimerkkiä mielipiteenvapaudelle.
En siis moittinut edellistä kirjoittajaa vaan hänelle jaettua alapeukkua
😌
Muistuttaisin taas, että alapeukuista ja viestien poistumisista ei kannata pahoittaa mieltään tai tehdä mitään johtopäätöksiä, koska noita juttuja on jatkuvasti harrastettu täällä ihan kiusantekomielessä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Thomasin tyttöystävän nimi on kai Lavinia, tummatukkainen. Ethaniin on yhdistetty joku Angelica-niminen taikuri/tms erikoisen ammatin omaava tyttö.
Taikuri? Vai käärmeenlumooja?
--> okei, sori, poistun
Ethan ja Victorian tyttöystävän sisko vaikuttavat läheisiltä. Ehkä heillä synkkaa hyvin ystävinä.