Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22169)
Vierailija kirjoitti:
Jotakuta kiinnostaa vain musa, jotakuta pelkät patongit, jotakuta some- ja parisuhdeasiat. Sitten on ehkä myös meitä (The Most Fokin' Pothetic -osasto), joita kiinnostaa nämä kaikki. 😬
Hyvin tänne kaikki jutut mahtuu!
-ap
Hyvin sanottu. Mielestäni DIKin arvoinen tunnustus AP:lta 🤭
Jos missasitte sen Lividi sui gomiti -liven (Puola), joka poistettiin YT:stä, video löytyy ainakin vielä Tumblrista: https://finney13s.tumblr.com/post/655091777169178624/lividi-sui-gomiti-…
Rakastan tuossa videossa aivan kaikkea ja eniten Damianon goottihenkistä lookia. Tuo pitsipaita ❤️
Ei kannata sitten ihmetellä jos täältä lähtee ihmisiä pois jos tulee paljon ns. aiheeseen kuulumatonta keskustelua. Jos minua alkaa kyllästyttää niin häivyn äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Jos missasitte sen Lividi sui gomiti -liven (Puola), joka poistettiin YT:stä, video löytyy ainakin vielä Tumblrista: https://finney13s.tumblr.com/post/655091777169178624/lividi-sui-gomiti-…
Rakastan tuossa videossa aivan kaikkea ja eniten Damianon goottihenkistä lookia. Tuo pitsipaita ❤️
Pitsihansikkaat vie minulta järjen.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos linkistä, surin sen poistumista. Pitsit ja röyhelöt on ehdottomia suosikkeja, hot! Ja tuo video on upea. Raivolaulava Damianokin kyllä, mutta tuossa mun on vaan pakko ihailla erityisesti Victoriaa, mikä energia ❤️
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata sitten ihmetellä jos täältä lähtee ihmisiä pois jos tulee paljon ns. aiheeseen kuulumatonta keskustelua. Jos minua alkaa kyllästyttää niin häivyn äkkiä.
Minä myös haluan pohtia kaikkea, tai vain lukea muiden juttuja! Viimeiseksi kai täällä on tarkoitus alkaa määräilemään toisiamme ja keskustelun suuntaa. Niin kävi kerran aiemmin, ja se oli minusta ahdistavaa.
Pitäisiköhän perustaa uusi Damiano ketju pelkästään läähättäjille ja patonkinaisille? Muut saa jäädä tänne pohtimaan muita asioita. 😁
Vierailija kirjoitti:
Pitäisiköhän perustaa uusi Damiano ketju pelkästään läähättäjille ja patonkinaisille? Muut saa jäädä tänne pohtimaan muita asioita. 😁
Minä lupaan ainakin jatkossa varoittaa, että viesti sisältää läähätysjuttuja, ettei kukaan viaton sivustakatsoja altistu kuumille patongeille 🙈
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä tässä ketjussa on sen verran aktiivista ja rönsyilevää keskustelua, että on helppo ohjata keskustelu takaisin itseä kiinnostaviin asioihin ja sivuuttaa ei-niin-kiinnostavat.
Damianon ja muiden some ovat olleet kovin hiljaisia. Oikein hyvä heille, että lepäävät kunnolla reissun jälkeen.
Mutta mulle tulee jo vieroitusoireita 😭
Vierailija kirjoitti:
En usko että keskustelun hajauttaminen kannattaa. Hyvin tää on menny tähänkin asti.
Patongista puheenollen, tuo jälkimmäinen osa tästä videosta 😳
*patonkivaroitus*
Vierailija kirjoitti:
*patonkivaroitus*
Ja mikä ettei alkuosakin 🔥
Vierailija kirjoitti:
*patonkivaroitus*
Sanaton.
Ei se patonki "hereillä" taida kuitenkaan yhtään olla, on kai sitten vain isommasta taikinasta tehty...
*Ed linkkiä katsottuaan miettii hän*...
Vierailija kirjoitti:
*patonkivaroitus*
Patonkivaroituuuuus!! 😱🥖🥖🥖🔞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä tässä ketjussa on sen verran aktiivista ja rönsyilevää keskustelua, että on helppo ohjata keskustelu takaisin itseä kiinnostaviin asioihin ja sivuuttaa ei-niin-kiinnostavat.
Tämä! kyllä mä ainakin osaan vaan ohittaa jos jokin aihe täällä ei kiinnosta (tosin suurin osa kiinnostaa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*patonkivaroitus*
Patonkivaroituuuuus!! 😱🥖🥖🥖🔞
Olenko sokea kun en kummempaa näe?
Jotakuta kiinnostaa vain musa, jotakuta pelkät patongit, jotakuta some- ja parisuhdeasiat. Sitten on ehkä myös meitä (The Most Fokin' Pothetic -osasto), joita kiinnostaa nämä kaikki. 😬
Hyvin tänne kaikki jutut mahtuu!
-ap