Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22169)

Vierailija
3561/22169 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dominoivien ja alistuvien eleiden yhdistelmässä on jotain. ”I wanna be your slave, I wanna be your master.” Samoin juuri johtajuudessa ja lähestyttävyydessä, maskuliinisen ja feminiinisen yhdistelmässä.

Eksyin viikonloppuna lueskelemaan englanninkielistä fanfictionia bändistä (ja voi kuulkaa, jos meidän intoilua täällä on välillä paheksuttu, niin kylläpä on palstan meininki ollut vielä hyvin kilttiä ja viatonta siihen verrattuna...) ja kiinnitin huomiota siihen, että nimenomaan tuo D:n yhdistelmä dominoivaa ja alistuvaa kehonkieltä ja viestintää tuntuu olevan yksi juttu, mikä saa naiset (miksei miehetkin) aivan villeiksi.

Vierailija
3562/22169 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi paljon tuossa oli mielenkiintoista asiaa, mutta ihan kaiken en usko olleen "suunniteltua ja harkittua" Damianon puolelta. Esim. just joku kaulan näyttäminen ja chokereiden käyttö ja käsieleet ovat varmaan olleet ihan vaan luontaisia juttuja eikä mitään sellaista "no nyt kun teen näin niin maailman naiset lakoavat jalkojeni juureen". 🤔

Minä en ymmärtänyt tuota analyysia ihan samalla tavalla. Eivät nuo jutut, kuten käsieleet, ole suunniteltuja ja harkittuja vaan oikeasti tosi luontevia D:lle ja siksi aitoja ja niin vetoavia.

Samalla lailla kuin vaikka Thomas, joka on varmasti tosi lahjakas kitaransoitossa ja harjoitellut ihan hirveästi, ei hän enää ajattele lavalla että tässä nyt soitan kitaraa kuin rocktähti. Hän vain soittaa.

Damiano on aina halunnut rocktähdeksi ja "harjoitellut" sitä. Nyt lavalla (ja muussakin elämässä) hänen ei enää tarvitse esittää rocktähteä. Hän vain on.

Mutta siitä olen samaa mieltä että esim videoissa ja asuissa visuaalinen ilme on tosi harkittua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3563/22169 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miley & Måneskin -flirttailu näköjään jatkuu. 💕

Vierailija
3564/22169 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö muuten joku osaako Damiano soittaa jotain soitinta? Kuvittelisin, että säveltämisessä olisi kovasti hyödyllistä ellei jopa välttämätöntä. Mutta mikä siis hänen soittimensa on?

Vierailija
3565/22169 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö muuten joku osaako Damiano soittaa jotain soitinta? Kuvittelisin, että säveltämisessä olisi kovasti hyödyllistä ellei jopa välttämätöntä. Mutta mikä siis hänen soittimensa on?

Jotain kitaranrämpytyspätkiä olen ainakin nähnyt useampiakin.

Vierailija
3566/22169 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää ei linkitellä kuvia herrasta, joko on kaikki ihanat kuvat kaluttu *virn* 😉

Vierailija
3567/22169 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ymmärtänyt että bändi tekee biisit yhdessä ja Damiano sanoitukset, ei niin että Damiano myös säveltäisi biisit.

Vierailija
3569/22169 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi paljon tuossa oli mielenkiintoista asiaa, mutta ihan kaiken en usko olleen "suunniteltua ja harkittua" Damianon puolelta. Esim. just joku kaulan näyttäminen ja chokereiden käyttö ja käsieleet ovat varmaan olleet ihan vaan luontaisia juttuja eikä mitään sellaista "no nyt kun teen näin niin maailman naiset lakoavat jalkojeni juureen". 🤔

Osa näistä eleistä on naisellisena pidettyjä ja siksi ne mielletään miehellä homomaiseksi. Yksi tyypillinen on ranteiden näyttäminen. Minulle ainakin iso osa viehätysvoimasta on näiden vapaa, itsevarma ja röyhkeä yhdistely. Viisujen jälkeiseltä keikalta on video, jossa Damiano sipsuttelee pois lavalta. Todella kuumaa, kuinka joku on niin kotonaan omassa itsessään ja noin nuorena. Siksi ei varmaan kaikki ole suunniteltua, mutta mielettömän vetoavaa. Tosi mielenkiintoinen video.

Mielestäni juuri nuo homoelementit on tahallisia, suunniteltuja, eivätkä tule luonnostaan.

Vierailija
3570/22169 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa näistä eleistä on naisellisena pidettyjä ja siksi ne mielletään miehellä homomaiseksi. Yksi tyypillinen on ranteiden näyttäminen. Minulle ainakin iso osa viehätysvoimasta on näiden vapaa, itsevarma ja röyhkeä yhdistely. Viisujen jälkeiseltä keikalta on video, jossa Damiano sipsuttelee pois lavalta. Todella kuumaa, kuinka joku on niin kotonaan omassa itsessään ja noin nuorena. Siksi ei varmaan kaikki ole suunniteltua, mutta mielettömän vetoavaa. Tosi mielenkiintoinen video.

Mielestäni juuri nuo homoelementit on tahallisia, suunniteltuja, eivätkä tule luonnostaan.

Eri mieltä. Esimerkiksi nuo "feminiiniset" kädenheilautukset humalaisessa viisulehdistötilaisuudessa tai I Wanna Be Your Slave -videolla ovat ihan hänen luontainen juttunsa.

Vierailija
3571/22169 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikit näyttävät tuovan enemmän vaikutelmaa rocktähteydestä ja siksi tämäkin bändi niitä käyttää.

Vierailija
3572/22169 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri mieltä. Esimerkiksi nuo "feminiiniset" kädenheilautukset humalaisessa viisulehdistötilaisuudessa tai I Wanna Be Your Slave -videolla ovat ihan hänen luontainen juttunsa.

Täysin eri mieltä tuosta videosta. Kädenheilautuskin oli sitä showta mielestäni, mitä ovat rakentaneet.

Vierailija
3573/22169 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappale "For your love" ja sanat, yritin tähän laittaa pari lausetta, mutta eipä onnistu, Vauvan mielestä liian rivoa.

Mutta siis huiheijakkaa minä punastun ja ajatukset harhailee 😍🔥❣️

Vierailija
3574/22169 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin eri mieltä tuosta videosta. Kädenheilautuskin oli sitä showta mielestäni, mitä ovat rakentaneet.

No varsinkin siinä lehdistötilaisuudessa, sehän on lähinnä vitsi että mitäpäs tästä. D oli ihan hirveässä kännissä. Sen ruumiinkieli on ihan erilaista kun se on lavalla, siis suurimmaksi osaksi, sitten sattaa tulla joitain yksittäisiä juttuja.

Vierailija
3575/22169 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

I wanna swim between your tighs and f***k you until you scream and cry.

Voi kyllä💚❤️🤍

Vierailija
3576/22169 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I wanna swim between your tighs and f***k you until you scream and cry.

Voi kyllä💚❤️🤍

🔥🆘

Vierailija
3577/22169 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo pääsemässä yli Damianosta kunnes näin Miley-coveroinnin Instassa (tykkään tuosta Mileyn biisistä valtavasti). Aivot suli, taas mennään 🤪

Vierailija
3578/22169 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Damiano-huumani oikein korostaa sitä kuinka kuollutta kaikki eroottisuuteen, haluamiseen, haaveiluun ymv liittyvä elämässäni on, oikein kuristaa, kun ajattelen. Vaikka mies ei olekaan vuosiin minua halunnut, niin en näköjään 100% kuollut olekaan, tunnen niin paljon kaikkea kiitos Damianon. Toisaalta, ehkä olisi parempi etten tuntisi, koska tämä vain todella alleviivaa tilanteeni ankeutta ja pistää itkettämään.

Syvä huokaus 😢💔.

Vierailija
3579/22169 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että se viehätys syntyy juuri siitä, että testoteronia ja miehisiä eleitä ja piirteitä uhkuvalla, mutta silti fiksulla ja "kiltillä". on pokkaa ja itsevarmuutta heittäytyä noihin rooleihin. Ei pelkää menettävänsä miehisyyttään tai mitään muutakaan.

Vierailija
3580/22169 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä Damiano-huumani oikein korostaa sitä kuinka kuollutta kaikki eroottisuuteen, haluamiseen, haaveiluun ymv liittyvä elämässäni on, oikein kuristaa, kun ajattelen. Vaikka mies ei olekaan vuosiin minua halunnut, niin en näköjään 100% kuollut olekaan, tunnen niin paljon kaikkea kiitos Damianon. Toisaalta, ehkä olisi parempi etten tuntisi, koska tämä vain todella alleviivaa tilanteeni ankeutta ja pistää itkettämään.

Syvä huokaus 😢💔.

Samoja tuntemuksia, mutta mä oon vakaasti päättänyt suhtautua tähän pelkästään positiivisesti ja iloita siitä, että kappas, yhä vaan löytyy tällaisia fiiliksiä minustakin. Se, mitä näillä oivalluksillani elämässäni teen, on vielä auki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi