Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22169)
Oho, oon yllättynyt. Olin varma, että olisitte jo unohtaneet tän jampan. No, aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tänne valitettavasti tee mieli mitään kovin syvällistä raapustella, kun kaikki katoaa. En enää palstaile muutenkaan ja nyt taitaa olla aika jättää tämäkin ketju. Mahdottomaksi on keskustelu tehty nykyään, konkari-mamman sydän ihan syrjällään vaan minkäs teet.
Kiitos rakkaat tästä ketjusta.
Kirjotin eilen siitä, miten positiivinen vaikutus tällä on ollut elämääni. On se vähän surullista että jollei jotain ymmärrä, se täytyy yrittää repiä alas.
Äh, tosi kurja kuulla! Mäkin oon tullut vähän varovaisemmaksi kommentoimaan, kun tuntuu, että jotkut provosoituvat häiriköimään siitäkin, jos osallistun keskusteluun. Luulin, että kuuluu palstan "tapoihin", että keskustelun perustaja merkkaa omat viestinsä, mutta ehkä se ei tässä ketjussa ole niin hyvä idea...
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö Damiano itse biisit, vai?
Tekee. Nytkin puhui kivasti me-muodossa, mutta taitaa tehdä yksin.
Damianon kissat Legolas ja Bidet ovat säveltäneet ainakin 8 biisiä. Victorian koira on remixannut ja tuottanut ja esittää italiaksi.
Löytyy Spotifystä, jos osaa etsiä.
Meowwww!
Onkse Cats'n'Dogstar?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Damianon kissat Legolas ja Bidet ovat säveltäneet ainakin 8 biisiä. Victorian koira on remixannut ja tuottanut ja esittää italiaksi.
Meowwww!
Onkse Cats'n'Dogstar?
OMG! OMG! Onks siinä Keanu!!! Määä niin en kestä!
Vierailija kirjoitti:
Instan perusteella luulin että tyttis olisi n 175 cm pitkä mutta koska Damiano on n 180 cm niin tyttis taitaa olla 160-senttinen. Kuten minäkin!
Ei noihin pituustietoihin netissä voi ihan luottaa. Thomaskin on joissakin lähtessä 172 kuten Ethankin jotain vastaavaa, vaikka Damian on 180. Tiedot on aiemmilta vuosilta ja jokainen on voinut kasvaa jonkun sentin sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meowwww!
Onkse Cats'n'Dogstar?
Mistä te tiedätte noi kaikki! Epistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meowwww!
Onkse Cats'n'Dogstar?
Mistä te tiedätte noi kaikki! Epistä!
Somebody told me
Tietysti!!! Hyvää yötä kaikille winneriltä
Vierailija kirjoitti:
interviewer: tell us something: who did you first hug when you got home?
Ethan: my twin sisters, my relatives.
Thomas: I [hugged] my friends. We went to a restaurant and had a carbonara.
Victoria: my dog Chili.
Damiano: I [hugged] my cats.
interviewer: what are their names?
Damiano: one of them is Legolas, like the character from Lord of the Rings, the other i Bidet, like something that some countries don't have...Onko kukaan nähnyt kuvia kissoista?
Ainakin tyttöystävän instasta esiintyvät
Some tuntuu ns. räjähtäneen, kun Miley Cyrus on alkanut seurata Måneskinia instassa. Kiva juttu, mutta oon ehkä vanha käpy kun en ihan tajua asian painoarvoa. Kyllä kai ne (musa)uutiset ja trendit Mileynkin korviin kantautuu eikä sen tarvi vielä mitään yhteistyötä tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Some tuntuu ns. räjähtäneen, kun Miley Cyrus on alkanut seurata Måneskinia instassa. Kiva juttu, mutta oon ehkä vanha käpy kun en ihan tajua asian painoarvoa. Kyllä kai ne (musa)uutiset ja trendit Mileynkin korviin kantautuu eikä sen tarvi vielä mitään yhteistyötä tarkoittaa?
no tämä! ei se seuraaminen aina tarkota yhteiskuvioita lol
Miley who?
Joojooo, tiedän hänet, mutta en pidä ns minään.
Aamu alkoi ihanasti, kun kurkkasin kuvaa Damianon nassusta ❤️💚😋
Mutta toisaalta, kun asiaa tarkemmin ajattelee, niin Miley ja Damiano voisivat saada aikaiseksi kohtalaisen kuuman musiikkivideon...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avril Lavigne laittoi instassa dm:ää jollekin nevahööd räppärille. Nyt ne seurustelee ja tekee musaa yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö nainen saa seurata IG:ssa upeaa miestä vain katsoakseen hänen kuvia ja videoita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö nainen saa seurata IG:ssa upeaa miestä vain katsoakseen hänen kuvia ja videoita?
NOPE! en mää ainakaan ja joo en ole ikinä ymmärtänyt Mileyn suosioo...
Kaikista ihanin videonpätkä on se, jossa Damiano halaa äitiään. Taantuu ihan pikkupojaksi.
Taitaa olla ainoa vilaus salatusta äidistä... Löytyy "Best of Måneskin 2" -videon loppupuolelta. ❤❤🥰
Vierailija kirjoitti:
Kaikista ihanin videonpätkä on se, jossa Damiano halaa äitiään. Taantuu ihan pikkupojaksi.
Taitaa olla ainoa vilaus salatusta äidistä... Löytyy "Best of Måneskin 2" -videon loppupuolelta. ❤❤🥰
Italialaiset miehet on ikuisia mammanpoikia, tuliko yllätyksenä?
Mistä tommonen video löytyy?
Ilmeisesti enemmän alusvaatemalli. Kroppa on todellakin harvinaisen hyvä.