Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22098)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yön aikana täältä on poistunut ainakin kaksi sivua kommentteja, mm. ihan neutraaleja videoupotuksia. En tajua, miksi. 😔
-ap
Jaetaan uusia sitten.
Musta tuntuu, että itse vähän katuu tuota ylilyöntinä kuitenkin. Julkisuuden hakua tuossa vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä haastattelussa vaan näkee sen eron mikä suuressa kauneudessa ja kivannäköisessä on.
Kyllä ainnaki tuo Joel vähän liippaa suomalaista versiota. Muutkin tosi söpöjä.
Tämä italian rokkijumala oli kyllä aivan upea piristys tähän kevääseen. 😍 Toisilla sitä vetovoimaa vaan on luonnostaan, eikä kyse ole edes pelkästä ulkonäöstä. Se on sellaista seksuaalista energiaa, ja sitä joko on tai ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Tässä haastattelussa vaan näkee sen eron mikä suuressa kauneudessa ja kivannäköisessä on.
Onhan se vähän... kuin Damiano ja Ethan olisivat laskeutuneet jostain satuolentojen jumaltodellisuudesta tavallisten kuolevaisten joukkoon. :D
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkä tuo Ethan oikein on?
Rakastan Ethanin käden liikkeitä, kasvojen eleitä ja nyökyttelevät. Tossa edellisessä videossa näkyy hyvin.
Ahaa, tuo Victoria onkin puoliksi tanskalainen.
Rakastan Ethanin käsien liikkeitä, kasvojen eleitä ja pään nyökyttelyä. Tossa edellisessä videossa näkyy hyvin.
Ethan on vielä aika vauva kasvoiltaan, mutta viiden vuoden päästä varmaan miehistyneempi ja silloin on taatusti huippukomea.
Joo samana päivänä synttärit kuin Elviksellä. Hauskaa, koska Elviskin sai ihmiset aivan sekaisin itsestään.
Ikää hänellä vain 22v ('99), luulin noin kolmekymppiseksi..
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, tuo Victoria onkin puoliksi tanskalainen.
Senhän takia bändin nimi on tanskaa = kuunvalo, moonshine, måneskin.
Minusta se live-show viisuissa oli paljon parempi kuin se official-viisuvideo, siis se mikä joskus keväällä oli julkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeasti, melkein kaikki eilisiltainen täällä käyty keskustelukin on hävinnyt jonnekin. Mitä kummaa??
Miehillä on kriisi, kun naiset kerrankin tekevät samaa mitä miehet tekevät KOKO AJAN.
Ja minusta tämä ketju on ollut vieläpä aika kesy. Ainoa esim. joka puhui pullotuksista ja edes siihen oli kiinnittänyt huomiota oli ketjuun kommentoinut mies! Itse en ainakaan niin alas tuijotellut, vaan kasvoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeasti, melkein kaikki eilisiltainen täällä käyty keskustelukin on hävinnyt jonnekin. Mitä kummaa??
Miehillä on kriisi, kun naiset kerrankin tekevät samaa mitä miehet tekevät KOKO AJAN.
Ja minusta tämä ketju on ollut vieläpä aika kesy. Ainoa esim. joka puhui pullotuksista ja edes siihen oli kiinnittänyt huomiota oli ketjuun kommentoinut mies! Itse en ainakaan niin alas tuijotellut, vaan kasvoihin.
Jep. Kyllä siltä vaikuttaa, että palstan miehet on noita "alakerran paketteja" kyttäileet. Itse en edes huomannut.
N31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Kyllä siltä vaikuttaa, että palstan miehet on noita "alakerran paketteja" kyttäileet. Itse en edes huomannut.
Nimenomaan :D kyllä se katse kävi ihan muualla kuin haaroissa, on sen verran seksikäs mies.
N22N31
Mutta kuka on Marlena, josta lauletaan ainakin parissa biisissä ekalla levyllä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N31
Ehkä se on miesten omaa epävarmuutta, luulevat että miehekkyys ja vetovoima on varusteista jotenkin riippuvainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo teidän mielestänne oikeasti miehekäs? Kaunis on varmasti mutta ei miehen tarvitse olla kaunis. Sellainen metsurityyppinen luonnollisen lihaksikas on paras.
Olen aina tykännyt hoikista, jopa siroista miehistä. Ei tarvitse olla pitkäkään. Lihakset on jees, mutta ei niitä nyt liikaa saa tai tarvitse olla.
Nallet, soturit ja metsurit saatte pitää hyvänänne. En ole koskaan itse syttynyt liian karskeista miehistä.
Kaikilla on makunsa ja joskus joku yllättää. Metsurinalle ei vaan ole yllättänyt.
N31
No mutta onhan tuolla Damianolla kuitenkin jäntevä leveä selkä ja olkapäät.. Ethanilla vieläkin enemmän. Ihan miehen kokoisia. Näkeehän sen jo siitä, miltä naiset näyttää vieressä. Ehkä tv-kuva ei tuo aisaa esiin, jos paikalla on hyvin pitkiä miehiä. Islannin mies on jotain 207 senttiä pitkä.
Aisaa 😅