Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22161)
Vierailija kirjoitti:
Thomakselta ilmestyy albumi 5.12.25, sen on tuottanut Tom Morello ja ainakin parissa biisissä laulajana lukee Thomas, mielenkiintoista..
joo kertoi yhdessä lehden haastattelussa ottaneensa laulutunteja, mutta kuulemma keskittyy edelleen kitaran soittoon, joten tuskin siirtyy laulamaan
Uuh, juna taas pystyssä Yrjönkadulla!
onko joku muu jo kuunnellut Thomaksen albumia? Mä tykkään tosi paljon, lemppari For nothing jossa esim. Thomas laulaa
Sillä oli keikka Whiskey go go:ssa Losissa, Ethan oli siellä paikanpäällä (sillä on ilmeisesti joku uusi tyttöystävä Gala Martinuzzi italialainen näyttelijä)
Damiano on sitten ilmoittanut menneensä kihloihin, toki Dovella kai sormus on jo ollut pitempään, no onnea vaan heille (vaikka en kyllä tuosta morsiosta tykkääkään)
Vierailija kirjoitti:
Damiano on sitten ilmoittanut menneensä kihloihin, toki Dovella kai sormus on jo ollut pitempään, no onnea vaan heille (vaikka en kyllä tuosta morsiosta tykkääkään)
minua ehkä häiritsee tuo että Damiano ilmoitti kihlauksesta samana päivänä kun hänen exänsä juhlii 30-v., no ehkä se on vaan sattumaa. Onnea vaan heille, mutta odotan kyllä mielenkiinnolla milloin bändi tekee paluun ja miten musiikki on muuttunut vai onko muuttunut
He kihlautuivat kaksi kuukautta sitten, mutta vahvistivat kihlautumisensa Giorgian syntymäpäivänä? Damiano, olet kyllä tosi pikkumainen.
Vierailija kirjoitti:
He kihlautuivat kaksi kuukautta sitten, mutta vahvistivat kihlautumisensa Giorgian syntymäpäivänä? Damiano, olet kyllä tosi pikkumainen.
Mä uskon kyllä että kyseessä on puhdas vahinko ja ajattelemattomuutta. Damianolla ei ole mitään syytä v*ttuilla Giorgialle, päinvastoin hän on aina puhunut kunnioittavasti hänestä. Luulen että hän on vain palavasti rakastunut Doveen ja tosi onnellinen, eikä enää muistele Giorgiaa eikä syntymäpäivä varmaan edes tullut mieleen. Onhan heidän erosta jo kohta 3 vuotta. Tuskin tuo kihlautuminen tullut Giorgiallekaan yllätyksenä, kyllä siitä sen verran paljon kirjoiteltiin joka paikassa jo syksyllä että on vaikea uskoa ettei Giorgiakin olisi tietoinen asiasta.
Itse en ole koskaan erityisemmin pitänyt tuosta Dovesta, mutta kyllähän he ovat silminnähden onnellisia ja tosi rakastuneita. Toivon vain ettei Damiano jätä Italiaa kokonaan taakseen.
Jotkut teistä tulevat puolustamaan Damianoa, mutta hän on jo kauan sitten osoittanut olevansa epäkypsä ääliö. Sekä Dove että Damiano ovat syntyneet tammikuussa, he olisivat voineet ilmoittaa kihlauksestaan omina syntymäpäivinään, eivät Gion syntymäpäivänä. Damiano tietää kyllä, mitä hän tekee.
Damiano on lähes 30-vuotias, mutta käyttäytyy hyvin lapsellisesti. Miksi hän ilmoitti kihlauksesta Giorgian syntymäpäivänä eikä Doven? Muistan, että vuonna 2025 Damiano sanoi ihmisille usein esimerkiksi suck my dick tai shut the fuck up. Kenelle tämä muka tekee vaikutuksen? Hän ei ole herrasmies, jollaisena ihmiset kuvittelevat. Kaukana siitä. Olen varma, että hänellä oli pahat aikomukset, kun hän ilmoitti kihlautumisestaan juuri exänsä 30-vuotissyntymäpäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut teistä tulevat puolustamaan Damianoa, mutta hän on jo kauan sitten osoittanut olevansa epäkypsä ääliö. Sekä Dove että Damiano ovat syntyneet tammikuussa, he olisivat voineet ilmoittaa kihlauksestaan omina syntymäpäivinään, eivät Gion syntymäpäivänä. Damiano tietää kyllä, mitä hän tekee.
täytyy myöntää että itsekin vähän ihmettelin että miksei heidän jommankumman syntymäpäivänä, no tuskimpa se hänen exääkään pahemmin liikuttaa, sillä näyttää olevan uusi miesystävä jonka kuvia julkaisi nyt ekan kerran uudenvuoden postauksessaan. Mutta somessa moni on asiaa ihmetellyt ja myös italialaismediatkin huomioivat että tekivät sen ilmoituksen exän synttärinä
Vierailija kirjoitti:
Damiano on lähes 30-vuotias, mutta käyttäytyy hyvin lapsellisesti. Miksi hän ilmoitti kihlauksesta Giorgian syntymäpäivänä eikä Doven? Muistan, että vuonna 2025 Damiano sanoi ihmisille usein esimerkiksi suck my dick tai shut the fuck up. Kenelle tämä muka tekee vaikutuksen? Hän ei ole herrasmies, jollaisena ihmiset kuvittelevat. Kaukana siitä. Olen varma, että hänellä oli pahat aikomukset, kun hän ilmoitti kihlautumisestaan juuri exänsä 30-vuotissyntymäpäivänä.
itsekin ihmettelin että miksei ilmoittaneet jommankumman syntymäpäivänä tuota koska molemmilla on tammikuussa synttärit. No tuskimpa se exää pahemmin kiinnosti, sekin julkaisi uudenvuodenpostauksessa kuvia ekaa kertaa miesystävästään. Mutta onhan tuo somessa aiheuttanut keskustelua ja myös italian media mainitsi asiasta
Vierailija kirjoitti:
itsekin ihmettelin että miksei ilmoittaneet jommankumman syntymäpäivänä tuota koska molemmilla on tammikuussa synttärit. No tuskimpa se exää pahemmin kiinnosti, sekin julkaisi uudenvuodenpostauksessa kuvia ekaa kertaa miesystävästään. Mutta onhan tuo somessa aiheuttanut keskustelua ja myös italian media mainitsi asiasta
Italialainen media sekä tavalliset X:n ja Redditin käyttäjät ovat kiinnittäneet huomiota siihen, että kihlausuutisen julkaiseminen entisen kumppanin syntymäpäivänä on ajattelematonta ja epäherkkää. En usko, että Damiano yksinkertaisesti unohti, että Giolla oli syntymäpäivä. Useimmat meistä muistavat tällaiset päivämäärät vielä pitkään eron jälkeen. Minäkin muistaisin entisen kumppanini syntymäpäivän, enkä todellakaan ilmoittaisi kihlauksesta juuri sinä päivänä.
Hänen käytöksensä on minulle pettymys, koska kaikki viittaa siihen, että päätös oli tietoinen. Tunsiko hän mustasukkaisuuden piston nähdessään, että Gio on onnellinen toisen miehen kanssa? Se kuulostaa epätodennäköiseltä mutta sitä ei voi täysin sulkea pois.
Italialainen media sekä tavalliset X:n ja Redditin käyttäjät ovat kiinnittäneet huomiota siihen, että kihlausuutisen julkaiseminen entisen kumppanin syntymäpäivänä on ajattelematonta ja epäherkkää. En usko, että Damiano yksinkertaisesti unohti, että Giolla oli syntymäpäivä. Useimmat meistä muistavat tällaiset päivämäärät vielä pitkään eron jälkeen. Minäkin muistaisin entisen kumppanini syntymäpäivän, enkä todellakaan ilmoittaisi kihlauksesta juuri sinä päivänä.
Hänen käytöksensä on minulle pettymys, koska kaikki viittaa siihen, että päätös oli tietoinen. Tunsiko hän mustasukkaisuuden piston nähdessään, että Gio on onnellinen toisen miehen kanssa? Se kuulostaa epätodennäköiseltä mutta sitä ei voi täysin sulkea pois.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki viittaa siihen ett päätös oli tietoinen? Mikä kaikki mielestäsi viittaa siihen? Se että sinä muistat eksäsi syntymäpäivän, ei tarkoita että kaikki näin tekevät, miehet varsinkaan. Ja vaikka teoriassa muistaisikin, se ei silti tarkoita että asia oli mielessä tai että valitsi juuri tuon päivän kihlauutiselle tahallaan ja ilkeyttään. Totuus on kuitenkin se että kukaan meistä ulkopuolisista ei voi tietää mitä tässä oli taustalla vai oliko mitään. Jotkut haluaa heti ajatella pahaa ja päättelee että tuhma Damiano halusi kiusata kolmen vuoden takaista eksäänsä, jotkut toiset taas uskoo että kyseessä oli sattuma ja ehkä unohtaminen Damianon osalta. Selvää näyttää ainakin olevan se että Damiano on palavasti rakastunut Doveen ja onnellinen hänen kanssaan, enkä itse usko että on mustasukkainen Giorgian uudesta miehestä. Päinvastoin luulen että Damiano olisi lähinnä iloinen hänen puolestaan ja ehkä vähän huojentunutkin. Mutta kaikki tämä on spekulaatiota. Siksi ajattelen mielummin että lets give him the benefit of the doubt eikä heti ajatella pahaa.
On surullista, kun nuoret tytöt puolustelevat Damianon käytöstä sillä, että hän unohti, että Giorgion syntymäpäivä oli, tai että miehet eivät muista päivämääriä jne. Aiemmin joku puolusti häntä täällä, kun hän kirjoitteli ihmisille stfu, "suck my dick" ja muita viisauksia. Avasin Twitterin tänä aamuna ja ensimmäinen asia, jonka näin, oli: Dove Cameron seuraa nyt Cardi B:tä Instagramissa. Julkkisten jokaista liikettä seurataan, ja he tietävät sen oikein hyvin. Ehkä jotkut teistä ovat vielä teini-ikäisiä tai hyvin nuoria naisia, mutta 30-vuotiaat naiset näkevät Damianon typerän käytöksen. Täytyy olla naiivi uskoakseen, että julkkis valitsi entisen 30-vuotissyntymäpäivän sattumalta ilmoittaakseen kihlauksestaan uuden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
On surullista, kun nuoret tytöt puolustelevat Damianon käytöstä sillä, että hän unohti, että Giorgion syntymäpäivä oli, tai että miehet eivät muista päivämääriä jne. Aiemmin joku puolusti häntä täällä, kun hän kirjoitteli ihmisille stfu, "suck my dick" ja muita viisauksia. Avasin Twitterin tänä aamuna ja ensimmäinen asia, jonka näin, oli: Dove Cameron seuraa nyt Cardi B:tä Instagramissa. Julkkisten jokaista liikettä seurataan, ja he tietävät sen oikein hyvin. Ehkä jotkut teistä ovat vielä teini-ikäisiä tai hyvin nuoria naisia, mutta 30-vuotiaat naiset näkevät Damianon typerän käytöksen. Täytyy olla naiivi uskoakseen, että julkkis valitsi entisen 30-vuotissyntymäpäivän sattumalta ilmoittaakseen kihlauksestaan uuden kanssa.
Hah, nuoret tytöt!? Itse olen 54-vuotias ja myös sitä mieltä että Damiano on siirtynyt elämässään eteenpäin eikä ajattele Giorgiaa tai hänen syntymäpäiväänsä. Missään vaiheessa Damiano ei ole antanut merkkejä että kantaisi kaunaa Giorgialle tai että toivoisi tälle mitään muuta kuin hyvää. Miksi hän alkaisi nyt, kohta kolme vuotta eron jälkeen, vattuilemaan eksälleen? Mä uskon että Damiano heitti henkiset heipat Giorgialle silloin loppukesästä 2023, kun hän teki ison lahjoituksen vulvodynian tutkimukseen. Toki, olisivathan he voineet valita toisen päivän, mutta en jaksa uskoa että tämä päivä valikoitui juuri siksi että se on Giorgian syntymäpäivä. Jokainen uskokoon toki mitä haluaa.
Kukaan meistä ei istu Damianon päässä, mutta oli joulua, uusi vuosi, huomenna on Damianon syntymäpäivä, viikon kuluttua Doven syntymäpäivä, ja silti he ilmoittivat kihlauksestaan Giorgian 30-vuotissyntymäpäivänä. Se on outoa, ihan vain.
Mistä ajatus, että Damiano toivottaa Giolle pelkästään hyvää? Eron jälkeen hän esti hänet sosiaalisessa mediassa, sanoi haastattelussa, että eksään pitää katkaista välit eikä hän käynyt kertaakaan katsomassa heidän yhteisiä kissojaan. Hän lahjoitti rahaa vulvodyniatutkimukseen vain näyttääkseen itsensä paremmassa valossa ja se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Makarooniukko, mitä muuta voi olla kuin lapsellinen`?
Thomakselta ilmestyy albumi 5.12.25, sen on tuottanut Tom Morello ja ainakin parissa biisissä laulajana lukee Thomas, mielenkiintoista..