Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22123)

Vierailija
22121/22123 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^^Dove vaikuttaa tosi oudolta ja vähän toksiselta. Eilen Damiano sanoi jotain tyyliin > Oon löytänyt niin ison rakkauden, että voisin luopua kaikesta muusta sen takia. Öö, anteeksi mitä?

Terve rakkaus ei vaadi luopumaan asioista, jotka oikeasti merkitsee. Toivottavasti toi ei tarkoita, että hän olisi jättämässä Måneskinin. Se bändi on iso osa hänen elämää, ja fanienkin. Jos joku rakkauden varjolla vaatii hylkäämään sen, se ei oo rakkautta vaan kontrollia :(

taisi sanoa sen ennen Mars-biisiä, mut mä en ottanut sitä ihan niin tosissaan, se on pikemminkin vaan sitä 'lässyn lässyn' jota artistit sanoo kun on tehnyt jonkin biisin rakkaudesta tai jotain.. mut joo en edelleenkään ole kauhean toiveikas bändin paluusta lähiaikoina.

Vierailija
22122/22123 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^Olen samaa mieltä, en usko, että bändi palaa yhteen ihan lähiaikoina. Damiano on jatkuvasti sanonut, että hänen elämänsä on tällä hetkellä lähes täydellistä, ja ilmeisesti hänen entiselle bändille ei ole enää tilaa siinä kuvassa. Näyttää siltä, että hän on ihan eri paikassa nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22123/22123 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nappi laulaa taas yrjönkadulla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi