Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22098)
Twiteristä huomasin että joku ranskalaisfani on ainakin saanut jo levynsä tai oikeastaan se deluxe box jossa on fanikirja. Ei kuulemma ole kuunnellut niitä biisejä. Mulle tuli vasta tänään illalla ilmoitus että levy on lähtenyt matkaan joten ehkä tulee huomenna.
Ihan hauska haastattelu, jäi vaan vähän 'vaivaamaan' tuo asumis vastaus Damianolta - ennen se oli vaan Rooma mutta nyt jo muutamat kuukaudet Los Angelissa löytyy vastauksena.. kunhan eivät liikaa sais vaikutteita kyseisestä kaupungista varsinkaan Hollywoodista
Joo, kiva video tosiaan. Ihanan hyväntuulisia kaikki ja hauskoja ja mielenkiintoisia vastauksia oli kaikilla. Haha, mua nauratti kun puhuivat Thomasin cobra-nimestä. 😆 Mä reagoin myös siihen että eivät ainakaan täysin sulje pois ajatusta että asuisivat noin 3 kk vuodesta LA:ssa. Inhottavaa oikeesti että levy-yhtiö "painostaa" heitä muuttamaan (ainakin oletan että se on levy-yhtiö). Toivottavasti eivät anna periksi ja pysyvät Roomassa. LA on varmasti ihan kiva paikka monella tavalla, mutta myös niin ällöttävän pinnallinen ja silleen "teko". Sitten kiinnitin huomiota siihen kun Damiano sanoi olevansa The Loneliest ("what Måneskin song are you?"), koska hän on surullinen. Voi että, kurja kuulla hänen itse sanovan niin, vaikka silleen vähän "läpällä" sen sanoikin. On muuten vaikuttanut julkisuudessa ihan hyväntuuliselta viime aikoina. Tuo video taitaa olla jonkun viikon vanha, joten tilanne on toki voinut muuttua. Toivottavasti ei nyt ainakaan sitä eroa enää sure niin paljon.
Ah Trastevere on niin ihana!!! Eli uusista biiseistä ehdoton ykkönen sitten tulee The Driver, Valentine, Off my face.
Jaaha,nyt on sitten kuunneltu nuo uudet biisit, tosin vain pienellä pötkökaiuttimella, joten täytyy kuunnella kunnolla kuulokkeilla vielä. Mä tykkäsin niistä kaikista, ja suosikeiksi sanoisin tässä vaiheessa Trastevere ja Valentine, mutta myös Off My Face yllätti positiivisesti. Jotenkin olin ollut siinä uskossa että se olisi sellainen In Nome del Padre-tyylinen rajumpi biisi (INDP on ainoa Må-biisi, jonka skippaan lähes aina, en vain ole koskaan oikein lämmennyt sille), mutta se ei olekaan sellainen "huutobiisi". The Driver on myös hyvä, vaikka en ole ihan yhtä ihastunut siihen kuin mitä kaikki muut tuntuu olevan (sitä on ainakin hehkutettu tosi paljon Amerikan keikoilla olleiden toimesta). Hassua että tällaiset helmet jätettiin pois Rushin ekalta versiolta, mutta hyvä että saatiin ne nyt.
Vierailija kirjoitti:
Jaaha,nyt on sitten kuunneltu nuo uudet biisit, tosin vain pienellä pötkökaiuttimella, joten täytyy kuunnella kunnolla kuulokkeilla vielä. Mä tykkäsin niistä kaikista, ja suosikeiksi sanoisin tässä vaiheessa Trastevere ja Valentine, mutta myös Off My Face yllätti positiivisesti. Jotenkin olin ollut siinä uskossa että se olisi sellainen In Nome del Padre-tyylinen rajumpi biisi (INDP on ainoa Må-biisi, jonka skippaan lähes aina, en vain ole koskaan oikein lämmennyt sille), mutta se ei olekaan sellainen "huutobiisi". The Driver on myös hyvä, vaikka en ole ihan yhtä ihastunut siihen kuin mitä kaikki muut tuntuu olevan (sitä on ainakin hehkutettu tosi paljon Amerikan keikoilla olleiden toimesta). Hassua että tällaiset helmet jätettiin pois Rushin ekalta versiolta, mutta hyvä että saatiin ne nyt.
Lisään vielä tähän että Honey (Are You Coming?) on kyllä edelleen yksi suosikeistani näistä uusista biiseistä. Se on ehkä tyypillisin "radiohitti" näistä, joten ymmärrän kyllä että se valittiin sinkuksi.
Tässä spotifyissa olevat tarinat liittyen noihin biiseihin
https://twitter.com/portamiabailar/status/1722935201641140244
Tää oli muuten tosi hyvä haastattelu, tykkäsin varsinkin tuosta kun puhui biisien tekemisestä
Kaikki uudet biisit on tosi hyviä melkein parempia kuin kaikki muut Rush-levyn biisit mutta Trastevere on mulle se ehdoton ykkönen.
Tänään muuten julkaistaan grammy ehdokkuudet.
Ei tullut ehdokkuutta grammyissä - en oikeastaan odottanutkaan viime vuotisen kohtelun jälkeen.
Nuo Damianon hiukset on söpöt
okei tuo toinen video ei toimi joten tässä
Vihdoin sain kuunneltua tuon Allison Hagendorfin Damianon haastattelun kokonaan, olipa mukava kuuntelukokemus. Damiano vaikuttaa oikeesti niin mukavalta jalat-maassa tyypiltä. Vaikuttaa fiksulta ja sanavalmiilta nuorelta mieheltä, tuli fiksut ja syvälliset vastaukset kaikkiin kysymyksiin. Tässä haastattelussa hän teki kyllä selväksi ettei voisi asua jenkeissä, paitsi lyhyempiä jaksoja tekemässä biisejä, mutta muuten Italia on kyllä hänen paikkansa. Tosi kiva haastattelu, kannattaa kuunnella kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vihdoin sain kuunneltua tuon Allison Hagendorfin Damianon haastattelun kokonaan, olipa mukava kuuntelukokemus. Damiano vaikuttaa oikeesti niin mukavalta jalat-maassa tyypiltä. Vaikuttaa fiksulta ja sanavalmiilta nuorelta mieheltä, tuli fiksut ja syvälliset vastaukset kaikkiin kysymyksiin. Tässä haastattelussa hän teki kyllä selväksi ettei voisi asua jenkeissä, paitsi lyhyempiä jaksoja tekemässä biisejä, mutta muuten Italia on kyllä hänen paikkansa. Tosi kiva haastattelu, kannattaa kuunnella kokonaan.
Tykkäsin paljon siitä kun puhui että ei voi mennä lavalle kännissä/aineissa koska se on todella yleisön epäkunnioittamista ja myös siitä kun monilla artisteilla/bändeillä on ihan hulluja vaatimuksia raiderissa.. että ketä ne kuvittelee olevansa.
Ja mielenkiintoista oli myös se että ei välttämättä halua keikkailla kovin pitkään vaan on kiinnostunut tuottamisesta/biisien tekemisestä mutta koko haastattelu oli siis todella kiinnostava.
Damianon vanhemmat voivat onnitella itseään, kun ovat onnistuneet kasvattamaan todella fiksun ja hyväkäytöksisen nuoren miehen. Toivotaan että hän myös pysyy sellaisena eikä anna suuren maailman ja elämän ylipäätään "korruptoida".
Katsoin muuten nyt vasta tuon Anittan Mil veces videon, on aika mielenkiintoista vehtausta :D Anitta vaikuttaa naistyypiltä jolle on tärkeää sekä miesten vamppaus että seksi, ja nuoren kuuman artistin nappaaminen omalle videolle on sulka hattuun. Molemmat siis hyötyivät yhteistyöstä omalla tavallaan, Damiano tietenkin näkyvyydellä satojen miljoonien (musiikin)kuluttajien lattarimarkkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin paljon siitä kun puhui että ei voi mennä lavalle kännissä/aineissa koska se on todella yleisön epäkunnioittamista ja myös siitä kun monilla artisteilla/bändeillä on ihan hulluja vaatimuksia raiderissa.. että ketä ne kuvittelee olevansa.
Ja mielenkiintoista oli myös se että ei välttämättä halua keikkailla kovin pitkään vaan on kiinnostunut tuottamises
Mua jäi vaivaamaan tuo huumekohta, itse kun otin sen niin että lavalla pitää olla kunnossa ja antaa parastaan mutta muuten ei sitten ole väliä meneekö aineita vai ei, kun ei halunnut oikeastaan ottaa kantaa. Niin harmi, yksi iso syy miksi tykästyin bändiin niin paljon alussa oli se, että olivat puhuneet selkeästi huumeita vastaan, niinkuin podcastin pitäjä videolla sanoikin.
Juu tuo huumekohta oli vähän..siis samaa mieltä se on maksavaa yleisöä kohtaan törkeää mutta muuten huumeet/viina ok? Toki ei se ole salaisuus että ainakin Damiano polttaa muutakin kuin tupakkaa ja ei ne alkoholistakaan kieltäydy vaikka eivät kai mitään kauheita juoppojakaan ole. Huvitti myös se lopun kommentti kun kysyttiin että mitä ihmiset eivät tiedä hänestä niin sanoi että ei ole mikään naisesta naiseen vaihtava vaan päinvastoin - joo ei se olekaan mutta halusiko se vakuuttaa uuden 'tyttöystävänsä' ja sen fanit?
Joo, mä reagoin myös tuohon ettei suoraan tuominnut huumeita, mutta voi olla että se oli just sitä kun kuitenkin polttaa itse pilveä ja tietää että monet luokittelee senkin huumeeksi (kuten myös esim. Suomen lainsäädäntö), eli ei halunnut vaikuttaa kaksinaamaiselta. Sitten voi tietysti myös olla että ovat pyörineet piireissä esim. just jenkeissä, missä jengi on vetänyt bileissä kokaiinia, eikä halua esittää tiukkupipoa tai vaikuttaa tuomitsevalta näiden ihmisten silmissä. Jotenkin en edelleenkään oikein usko että käyttäisivät itse mitään viinaa ja pilveä vahvempaa, mutta tosiasiahan on myös se että kokaiinin käyttö bilehuumeena on yleistynyt ja sitä esiintyy myös ihan täällä Suomessakin, joten ei sitä varmasti voi 100% poissulkea etteivätkö olisi voineet joskus kokeilla. Mutta jotenkin olen itse saanut sen käsityksen että pilven polttaminen olisi Damianon juttu. Eikä hän edelleenkään mikään kova bilettäjä taida olla.
Tuo oli tosiaan aika suloista miten hän kuvaili itseään romanttiseksi, ja tyypiksi, joka ei vaihda naista joka päivä, vaikka samalla myös myönsi että on jotain tilapäistä "hauskapitoa" tapahtunut. Sinä tässä ylempänä, joka mietit että haluaako vakuuttaa uuden "tyttöystävänsä", kuka sulla oli siis mielessä? Doveko? Toistaalta harmi (tavallaan) ettei tuo haastattelija kysynyt yhtään juorukysymystä, kuten esim. juuri mahdollisesta tyttöystävästä, mutta oikeasti tietysti hyvä että pysyi asiallisena. Jotenkin mä en kyllä jaksa uskoa että tuo Dove olisi muuta kuin kaveri tai ehkä korkeintaan joku "hoito". Jotenkin mä näkisin itse mielelläni Damianon sen Martinan kanssa, en tiedä miksi.
siis joo Dovea tarkoitin mutta en tie onko vaan joku FWB vai jotain vakavampaa mutta tuskin tuommoinen kauaa kestää kun molemmat artisteja ja asuvat eripuolella maailmaa.
Nyt tajusin miksen tykkää Dovesta - olen nähnyt siitä kuvia blondina ja se muistuttaa yhtä mun tuttua joka on todella ärsyttävä ihminen lol joten ei mitään henkilökohtasta sitä kohtaan..
Uudessa haastattelussa Damiano sanoo että noista uusista biiseistä Trastevere on hänen suosikki, Valentine on Victorian, Driver Thomaksen ja Ethanin suosikki Off your face