Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22098)

Vierailija
20681/22098 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa tuossa videossa ei ole mitään uutta niiden pätkien ja kuvien lisäksi joita Anitta oli jo jakanut, muu video onkin Anittan takapuolen pyöritystä. 

Vierailija
20682/22098 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ihan varmasti manageri ehdotti Damianon ottamista mukaan, jep jep. 😂😂 Taitaa kyllä olla ihan Anitta itse, joka hänet siihen halusi, sen verran on kyllä kuolannut Damianon perään. Mä en tiedä viitsinkö katsoa koko videota, olen jo nähnyt ihan riittävästi noista teasereista.

Jossain luki että Vic olisi ollut Damianon mukana videon kuvauksissa. Jos se pitää paikkansa, se mielestäni puhuu vähän sen puolesta että kyseessä on nimenomaan yhteistyö Damianon osalta eikä hän ole eikä ole ollut kiinnostunut Anittasta sen enempää ja halusi Vicin mukaan henkiseksi tueksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20683/22098 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mikäköhän Damianolle on nyt iskenyt, kun valittaa IG:ssä punaisia poskipäitä!? Koko silmien alue ja varsinkin poskipäät näyttää olevan turvoksissa ja punottaa. Onkohan sillä joku allerginen reaktio jollekin? Liikaa aurinkoa? Toivottavasti paranee pian.

Oli muuten suht low-key, se Damianon oma mainos Anittan videolle, pelkkä maininta IG-stooreissa. Varmasti ihan viisas veto ettei tee siitä suurta numeroa, kun tämä yhteistyö kuitenkin näyttää ärsyttävän aika monia faneja. Ja onhan se toki Anittan video, eikä hänen omansa.

Vierailija
20684/22098 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko syönyt jotain semmosta mistä saanut tuon allergisen reaktion?

Vierailija
20685/22098 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry mutta mitä oli ne Anittan 'kohtaukset' autossa? Kuten joku fani twitterissä sanoikin todella huonosti editoitu video, fanit tekee paljon parempia editointeja.. Ja ne sanat tai oikeastaan oliko siinä niitä? LOL

Vierailija
20686/22098 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, siis tää biisihän on ihan kehno. Ehkä siksi yritetty pelastaa tilanne tekemällä seksikäs video, johon palkattu suosittu laulaja (toivottavasti D saa edes kunnon fyrkat tuosta). 😂 Mua ärsyttää videossa just toi takapuolen ainainen vatkaaminen ja se, miten Anitta koko ajan katsoo kameraan. Äh, en kyllä tykkää yhtään tuosta teoksesta. Onhan D ihan hyvännäköinen siinä, mutta kun video on muuten niin totaalisen cringe, se ei nyt oikein auta.

Vierailija
20687/22098 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa on että nyt kun video on ulkona niin Anitta on sanonut (tai olen ainakin nähnyt twiittejä) että heidän välillään ei ole mitään muuta kuin ystävyyttä tms. eli se valehteli/liioitteli vaan mainostaakseen videota. No markkinointi keino tuokin. Anittan mukaan hänen managerinsa keksi idean ja pyysivät Damianoa VMA:n bäkkärillä siihen videoon eivät uskoneet että se suostuisi.

Vierailija
20688/22098 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenelläkään muulle tullut vaikutelmaa, että niillä oli hauskaa keskenään? Ehkä niillä vaan synkkasi, eikä D luultavasti useinkaan kieltäydy jos nainen pyytää... sehän on ihan superkohtelias. Toisekseen, miksi minusta kuulostaa, että D laulaisi siinä yhdessä kohden?

Mahdollista että niillä jopa oli jotain, ja se varsinkin sai myöntymään. Nyt taas ollaan menty eteenpäin, ja voi olla muita kuvioissa. En tosin oikein usko tähän itsekään. Selkeä juttu siinä videossa on kuitenkin Anittan jotenkin voitonriemuinen katse kameraan useassa kohden. Suunnattu D:n faneille, vai jollekin toiselle? :) En vain ymmärrä miten se liittyy "tarinaan", tosin se autokohtaus vielä vähemmän.

Vierailija
20689/22098 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis oli niillä varmaan hauskaa keskenään mutta en tiedä oliko niillä mitään muuta koska mä en nähnyt tuossa mitään kemiaa niiden välillä. Jep tuo Anittan ns. voitonriemuinen katse tuli kyllä huomattua mutta en tiedä kenelle oli suunnattu koska en hänestä ihmisenä tiedä sen enempää

Vierailija
20690/22098 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

siis oli niillä varmaan hauskaa keskenään mutta en tiedä oliko niillä mitään muuta koska mä en nähnyt tuossa mitään kemiaa niiden välillä. Jep tuo Anittan ns. voitonriemuinen katse tuli kyllä huomattua mutta en tiedä kenelle oli suunnattu koska en hänestä ihmisenä tiedä sen enempää

Tiedetäänkö me kenestäkään näistä ihmisenä enempää? Kunhan arvaillaan. 

En oikein ymmärrä tuota kemia-juttua, miten sen olisi muutamassa leikatussa kohtauksessa pitänyt erikseen ilmetä? Ainoastaan huomaa, ettei heille ole mitenkään epämiellyttävää olla fyysisesti erittäin lähekkäin. Joskus elokuvissa kun seksikohtaukset ovat aivan järkyttävän vaivaannuttavia, koska se "kemia" oikeasti puuttuu. 

Vierailija
20691/22098 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minä en ymmärrä, mitä kamalaa tuossa videossa on? Kai D saa tehdä mitä tykkää, ja näitä vastaavia "tähtien tähdittämiä" musiikkivideoita on ollut maailmansivu. Miksi hänen/hänelle pitää keksiä joku oikeutus, ja hänen täytyy oikeasti inhota Anittaa jne? Onkohan tämä julkkisten "omistaminen" taas mennyt vähän liian pitkälle.

Vierailija
20692/22098 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis anteeksi, mutta onko tuolla Anitalla oikeasti laulu jonka sanat menee "I used to be a hoe but I ain't no more." Kuka nainen laulaa naisista noin? Nykyaikana. Toivottavasti ymmärsin väärin.

Vierailija
20693/22098 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miksi minä en ymmärrä, mitä kamalaa tuossa videossa on? Kai D saa tehdä mitä tykkää, ja näitä vastaavia "tähtien tähdittämiä" musiikkivideoita on ollut maailmansivu. Miksi hänen/hänelle pitää keksiä joku oikeutus, ja hänen täytyy oikeasti inhota Anittaa jne? Onkohan tämä julkkisten "omistaminen" taas mennyt vähän liian pitkälle.

Ei kukaan ole sanonut että se inhoais Anittaa tai että täytyisi inhota. Tuo Anittan tapa vain markkinoida musaansa on aika naurettava mutta jos toiset tykkää eipä siinä mitään. Ja olen vain ihmetellyt että miksi Damiano haluaa tulla tunnetuksi siitä että on esiintynyt toisen artistin videolla vehtailemisesta. Ymmärtäisin jos se olisi tehnyt yhteisin biisin sen kanssa. 

Vierailija
20694/22098 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei siinä mitään kamalaa ollut mutta minua ihmetyttää Damianon suostuminen tuohon koska se on usein antanut ymmärtää ettei se tykkää että sen yksityiselämästä/naisuhteista juoruillaan mutta on sen ollut pakko tietää että suostuessaan tuohon tulee noita lehtijuttuja joissa kirjoitellaan sen ja Anittan mahdollisesta suhteesta. 

Vierailija
20695/22098 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin että Damiano tekisi oikeasti musiikillisia yhteistöitä esim. biisejä muille artisteille tai yhteisbiisi jonkun artistin kanssa tai esim. se että teki biisin Mara Satteille. Esimerkiksi Victoria esiintyy Duran Duranin uudella levyllä yhdessä biisissä

Vierailija
20696/22098 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei siinä mitään kamalaa ollut mutta minua ihmetyttää Damianon suostuminen tuohon koska se on usein antanut ymmärtää ettei se tykkää että sen yksityiselämästä/naisuhteista juoruillaan mutta on sen ollut pakko tietää että suostuessaan tuohon tulee noita lehtijuttuja joissa kirjoitellaan sen ja Anittan mahdollisesta suhteesta. 

Varmaankin, mutta on myös monesti ilmaissut, ettei näistä "kohuista" välitä siinä määrin, että jotenkin vaikuittaisi hänen toimintaansa. Oikeastaan koko bändi on tätä korostanut alusta lähtien. Tekevät mitä tykkäävät. Damiano on sinkku nyt, joten se suojeluvaisti mikä varmaankin oli tyttöystävää kohtaan, on poistunut myös.

Vierailija
20697/22098 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

En siis oikeasti ymmärrä, mitä moralisoitavaa siinä on. Ihmiset unohtaa sen kuitenkin nopeasti, ja ehkä se sai jonkun uuden seuraajan. Minusta sillä ja Anittalla oli ainakin jotain kemiaa, tai en tiedä miten intohimoisissa suhteissa kaikki muut ovat olleet. 

Vierailija
20698/22098 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei kukaan ole sanonut että se inhoais Anittaa tai että täytyisi inhota. Tuo Anittan tapa vain markkinoida musaansa on aika naurettava mutta jos toiset tykkää eipä siinä mitään. Ja olen vain ihmetellyt että miksi Damiano haluaa tulla tunnetuksi siitä että on esiintynyt toisen artistin videolla vehtailemisesta. Ymmärtäisin jos se olisi tehnyt yhteisin biisin sen kanssa. 

No se oli kärjistys. Miettikää nyt hetki ihan oikeasti, mikä on hyväksyttävä tapa markkinoida musiikkiansa? Damiano on esiintynyt kalukukkarossa ja sukkanauhoissa palkintogaalassa. Tekeekö se hänestä ihmisenä huonon?

Mehän tiedetään ihan tasan se, mitä meille näytetään. Pidän Damianosta henkilönä, siinä määrin kuin se on mahdollista, tai suinkin minulle kuuluu. En vaan oikeasti -käsitä- miten tästä saadaan tällaista polemiikkia aikaan. Tai ehkä se oli tarkoitus?

Vierailija
20699/22098 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin tämä on ihan naurettavaa. Maailmassa käydään sotia, mutta voi kamala joku vehtasi videolla, eikä siihen löydy hyväksyttävää motiivia! Mites sitten näyttelijät?

Vierailija
20700/22098 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Video ja autotunemusiikki ovat niin kaameat, etten kyennyt katsomaan/kuuntelemaan loppuun.

Sen sijaan sykähdyttää, mitten rennon ja onnellisen oloisia ovat tuolla rapakon takana,

Itselle jäi kevään Euroopan keikoista jotenkin kireä ja iloton vaikutelma, etenkin Tallinnassa tuntui, että heillä oli vaan kiire kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi