Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22098)

Vierailija
20601/22098 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Damiano ja Thomas esittivät Nashvillessä Jolenen

Vierailija
20602/22098 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä Jolene

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20603/22098 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Damianon ääni vaan paranee. Samoin sen fysiikkaa, on todellakin saanut lihaksia lisää. Onkohan ero laittanut purkamaan stressiä salilla.

Vierailija
20604/22098 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoajan enemmän brasialialainen media puhuu Anittasta ja Damianosta, toiset väittää että niillä olisi suhde ja toiset väittää että Damiano olisi Anittan uudella videolla joka olisi kuvattu Torontossa, no seurataan mielenkiinnolla lol

Vierailija
20605/22098 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoajan enemmän brasialialainen media puhuu Anittasta ja Damianosta, toiset väittää että niillä olisi suhde ja toiset väittää että Damiano olisi Anittan uudella videolla joka olisi kuvattu Torontossa, no seurataan mielenkiinnolla lol

Mikä saa nyt brassit päättelemään että heillä olisi suhde? Itse uskon enemmän siihen musavideoteoriaan. Ne videot niistä jatkobileistä mitä olen nähnyt, niin Damiano ei näytä mielestäni olevan yhtään kiinnostunut Anitasta, vaan pikemmin näyttää silleen vähän vaivaantuneelta (smile for the cameras-tyylisesti). En jaksa uskoa että niiden välillä oikeasti on mitään. Vähän tullut tosin sellainen vaikutelma ettei Anittaa nämä huhut ainakaan haittaa, vaan päinvastoin, tuntuu että hän nauttii siitä että juorutaan. Henkilökohtaisesti toivon ettei huhuissa ole mitään perää.

Vierailija
20606/22098 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaset korkkarit Damianolla on nykyään?

Vierailija
20607/22098 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä saa nyt brassit päättelemään että heillä olisi suhde? Itse uskon enemmän siihen musavideoteoriaan. Ne videot niistä jatkobileistä mitä olen nähnyt, niin Damiano ei näytä mielestäni olevan yhtään kiinnostunut Anitasta, vaan pikemmin näyttää silleen vähän vaivaantuneelta (smile for the cameras-tyylisesti). En jaksa uskoa että niiden välillä oikeasti on mitään. Vähän tullut tosin sellainen vaikutelma ettei Anittaa nämä huhut ainakaan haittaa, vaan päinvastoin, tuntuu että hän nauttii siitä että juorutaan. Henkilökohtaisesti toivon ettei huhuissa ole mitään perää.

no nää brasilialaiset Måneskin-fanit just itsekin epäilevät että Anitta  tai sen porukat noita huhuja olisi laittanutkin itse kuten sanoit se taitaa nauttia siitä mutta jo vaikka Damiano tykkäileekin Anittan kuvista ja kommentoi niitä instassa en mäkään suhteeseen usko.

Måneskin on 12.10 musiikkivieraana Jimmy Kimmelin showssa 

Vierailija
20608/22098 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha Måneskin-intoilija täällä hei. Kävin pitkästä aikaa ig:ssa katselemassa måneskinien tilejä jostain syystä. Heräsi pari ajatusta; eikö ketään muuta vaivaannuta vicin kuvat, kun lähes kaikissa hän näkyi olevan puolialasti? Ja mitä veikkaatte, meneekö heillä (paljonkin) muitakin päihteitä alkoholin lisäksi?

Vierailija
20609/22098 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha Måneskin-intoilija täällä hei. Kävin pitkästä aikaa ig:ssa katselemassa måneskinien tilejä jostain syystä. Heräsi pari ajatusta; eikö ketään muuta vaivaannuta vicin kuvat, kun lähes kaikissa hän näkyi olevan puolialasti? Ja mitä veikkaatte, meneekö heillä (paljonkin) muitakin päihteitä alkoholin lisäksi?

Miksi juuri ne Vicin kuvat vaivaannuttaisi? Onhan Damianokin koko ajan puolialasti, ja sitähän me toivotaan. Vicillä on omat ihailijansa sille materiaalille, eikä ne mitään pehmop*rno kuvia ole. Miksi naisen puolialastomuus on edelleen jotenkin tuomittavamapaa?

Vierailija
20610/22098 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua ne kuvat vaivaannuta eikä se mulle kuulu jos Vic (tai Damiano) postailee noita melkein alastonkuvia mutta välillä se tuntuu aika tylsältä että eikö muuta voi postailla?

Vierailija
20611/22098 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mua ne kuvat vaivaannuta eikä se mulle kuulu jos Vic (tai Damiano) postailee noita melkein alastonkuvia mutta välillä se tuntuu aika tylsältä että eikö muuta voi postailla?

Ne kuvathan on täyttä PR- juttua. Sen henkilökohtaiset jutut jakaa muuaalla, mikä voi olla tuossa kohtaa fiksuakin.

Vierailija
20612/22098 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne kuvathan on täyttä PR- juttua. Sen henkilökohtaiset jutut jakaa muuaalla, mikä voi olla tuossa kohtaa fiksuakin.

tottakai ne on PR-juttuja mutta nekin vois olla muutakin kuin vähissä vaatteissa olemista - tai no jos se on hänen juttunsa niin mikäs siinä

Kun Måneskin menee Brasiliaan niin kysytäänköhän Damianolta kokoajan Anittasta? Hehe

Vierailija
20613/22098 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tottakai ne on PR-juttuja mutta nekin vois olla muutakin kuin vähissä vaatteissa olemista - tai no jos se on hänen juttunsa niin mikäs siinä

Kun Måneskin menee Brasiliaan niin kysytäänköhän Damianolta kokoajan Anittasta? Hehe

Onko se sitten Damianokin juttu? En vaan ymmärrä, miksi tässä Victoriaa arvostellaan. Seksillähän ne myy  aika paljon, eikä se ketään täällä haittaa jos D on alasti. Parempi vain.

Vierailija
20614/22098 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se sitten Damianokin juttu? En vaan ymmärrä, miksi tässä Victoriaa arvostellaan. Seksillähän ne myy  aika paljon, eikä se ketään täällä haittaa jos D on alasti. Parempi vain.

no enemmän kyl Victoriallla on semmosia kuvia instassa mutta joo en kyllä erikoisemmin ymmärrä sitä Damianonkaan kohdalla

Vierailija
20615/22098 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

veikkaan että vauhtia menee paljon just kiertueilla, sitten roinalla tasoittelevat + koksuu ja happoo toisinaan.

En mä usko että ne mitään alkoholia ja pilveä vahvempaa vetää. Sen verran voimakkaasti ovat puhuneet huumeita vastaan (ja pilveähän eivät huumeeksi laske, kuten ei juuri kukaan muukaan Italiassa tai yleensäkään Pohjoismaita etelämpänä).

Vierailija
20616/22098 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo enmäkään usko että vetävät pilveä vahvempaa

Tää pätkä Dallasin keikalta Gasolinen aikana oli aika vaarallinen

https://twitter.com/RusManeskin/status/1710646562265669960

Vierailija
20617/22098 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain uudessa haastattelussa puhuivat että Honey-biisi olisi kirjoitettu heti edellisen Usan kiertueen jälkeen (ehkä myös nuo muutkin uudet biisin paitsi Trastevere). Ovat muuten taas tänään studiossa, mitähän ne nyt nauhoittaa? Ja näin myös twitterissä juttua että olisivat olleet studiossa Nashvillessä Dolly Partonin kanssa. Tuntuu että ne tekisivät kokoajan uutta musaa.

Vierailija
20618/22098 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no enemmän kyl Victoriallla on semmosia kuvia instassa mutta joo en kyllä erikoisemmin ymmärrä sitä Damianonkaan kohdalla

Et ymmärrä? Mistä me sitten musiikkia odotellessa jaksettaisiin kiinnostua?

Vierailija
20619/22098 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Käärijäketju on lukittu?

Vierailija
20620/22098 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täällä saa edelleen puhua Giorgiasta, olen suhtautunut siihen suhteellisen neutraalisti.

Lopetin seuraamisensa, koska sai eilen näkemään punaista. Hän julkaisi lääketieteen opiskelijan kirjoittaman yksityisviestin. Olen alallla, ja se oli todella laajasti ja objektiivisesti perusteltu, ystävällinen, sympaattinen ja tieteellinen - ilmeisesti kirjoitti sen, koska G on hyökännyt lääkäreitä vastaan laajemminkin.

G julkaisee sen, eikä pohdi asiaa ollenkaan, koska ilmesesti kokee että se osittain kyseenalaistaa hänen joskus hieman fanaattisen näkökulmansa. Sen sijaan yrtittää nolata tämän ihmisen Miksi? Osaako se oikeasti nähdä mitään muuta näkökulmaa, kuin omansa?

Nyt voisin uskoa, että on suhteellisen itsekeskeinen ja hankala ihminen muutenkin. Anteeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi