Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22144)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Victoria oikeasti immuuni Damianolle, vai yhtä rakastunut kuin suurin osa muistakin naisista. Jossain näin videopätkän jossa V suuteli Damianoa ihan kunnolla joissain juhlissa. Sanonut myös haastattelussa heidän olevan "enemmän kuin ystäviä, enemmän kuin perhettä, enemmän kuin mitään". Ymmärrän jos eivät parisuhteeseen ryhdy bändin takia, mutta raastavaa olisi Victoriana, jos näin...
Mitäpä luulet että bändin käy jos kaksi jäsentä alkaa kehittelemään välilleen jotain?
Jos muistelee vaikka No Doubt'ia (omasta nuoruudestani) niin suhteesta ja etenkin erosta syntyi maailmanlaajuinen hitti.
Kitaristihan on rakastunut basistiin.
Kuinkas pitkä Damiano muuten on? Siis mies itse.. ;)
Vierailija kirjoitti:
180 cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän toisenlaista keskisormen työstämistä kuin Suomen pojilla:
https://tenor.com/view/damiano-david-damiano-david-kiss-gif-21628494
Pitihän se arvata, ettet pysty kehumaan yhtään mitään haukkumatta toisia, ja mikäs sen parempi haukkumisen kohde kuin oman maan edustajat. Säälittävää.
Ai ne onkin Blind Channelin pojat ketjussa itkemässä kun mammat ei kuolaa heille.
Kuolaamisella ja haukkumisella ei siis ole välimuotoa?
Ei sillä, että olisin mitään tuon kummempaa järjenjuoksua näiltä älyn jättiläisiltä odottanutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Siitä alkuperäisestä fanitusvideosta (näitähän on kaksi ja niissä kaksi erilaista koiran paijausta) saa koiran paijailukohdasta napattua aivan uskomattoman upeita print screen -kuvia, joissa on niin pöyristyttävän aistikkaita ilmeitä, että ei mitään järjen hiventäkään ole enää päässä, kun niitä katsoo.
¨
😃😅
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt kuten italialaiset tuppaavat olemaan.
Ei ole saalistajan katsetta vaan uteliaalta homomieheltä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
180 cm
Kiitos tiedosta. Tästä ketjusta löytyy vankkaa asiantuntemusta kysymykseem kuin kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
:) Mä veikkaisi jotain 175-178:ia? Päättelin vaan siitä, että mielestäni se lapsenkasvoisin poika bändissä on häntä pidempi, ja aattelisin, että hän vois olla joku 180-185. Joissakin kuvissa D näyttää lyhyeltä ja joissain pitkältä... mut tässä hämää tietty korkkaritkin :D. Hitsit se on kyl kovaa kamaa niissä, siis kuka olisi uskonut, että toimii niin hyvin miehellä. Tosin käyttihän Princekin niitä mutta ei se ollut yhtään sama homma kun tää jumalhahmo korkkareissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
180 cm
Kiitos tiedosta. Tästä ketjusta löytyy vankkaa asiantuntemusta kysymykseem kuin kysymykseen.
Se, mitä emme tiedä, sen selvitämme!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä hyvä biisi. Ei tasaista renkutusta, niinkin liian monet heidän biisinsä. Tykkään tästä.
Video on melkoinen , mutta biisi itsessäänkin minun suosikkini. Tässä live.
Vierailija kirjoitti:
Voi elämä minkä miesvenuksen annoit meille arjen iloiksi. 🧡
Tähän kommenttiin voinemme kaikki yhtyä. <3
Tuo neliön nuotoinen nenä on nelko epäviehättävä. Olisi edes kunnon koukku mutta onkin tuollainen laatikko.
Sitten erittäin olennainen mielipidetiedustelu: kumpi hiustyyli miellyttää Damianolla enemmän? Yläpeukku = viisufinaalityylinen lyhyempi ja sliipattu, alapeukku = vanhemmilta videoilta löytyvä pidempi ja kiharainen.
Itsehän olen melkein kallistunut tuon pitemmän tyylin kannattajaksi.
Moriro da re on niin hyvä! Minä en osaa enää valita suosikkiani. Le parole lontanea ja vent'annia kuuntelen eniten, mutta tänään voiton on vienyt paura del buio. Kaikissa ihanat sanatkin, onneksi löysin tämän bändin, kiitos Euroviisut! Ja Damiano on seksikkäin mies ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Tällaista kirjoitellaan nyt, kun on löydetty D:n vanha kuva "kun oli tavallinen urheileva poika" vs. rokkarilookki. Kyseenalaistetaan rokkarin aitous rokkarina vs. hyvän perheen muodollinen kuktalusikka suussa lapsi. No, mutta tämä ristiriita juuri tekee sen jännittävän kiinnostavuuden, jonka näemme. Meissä kaikissa on eri puolia.
https://pledgetimes.com/rocker-or-cayetano-eurovision-song-contest-winn…
Artikkelin mukaan Damianon tatuointi Il ballo della vita on espanjaa 🤦♀️
Vierailija kirjoitti:
Sitten erittäin olennainen mielipidetiedustelu: kumpi hiustyyli miellyttää Damianolla enemmän? Yläpeukku = viisufinaalityylinen lyhyempi ja sliipattu, alapeukku = vanhemmilta videoilta löytyvä pidempi ja kiharainen.
Itsehän olen melkein kallistunut tuon pitemmän tyylin kannattajaksi.
Hlökoht tykkään enemmän lyhyestä, ja näyttää minusta seksimmäiltä uudemmissa videoissa. On miehistynyt entisestään... huhhuh.
Ihana fiilisketju, tulee ihan mieleen kun kahvitauolla fiilisteltiin uutta palomieskalenteria. Oli posket punaisena, kun yksi heistä oli meillä asiakkaana. Vähän meinasi ajatukset harhailla! Toivottavasti heitä lämmitti yhtään, kuinka lämmöllä me heidän kalenteria tutkailtiin.
Tämä on kyllä hyvä biisi. Ei tasaista renkutusta, niinkin liian monet heidän biisinsä. Tykkään tästä.